حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

واکنش وزیر ارتباطات به عکس جنجالی اش با کیمیا علیزاده

برگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیمیا علیزاده که قرار بود به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ حضور داشته باشد و یکی از شانس های مدال طلای ایران در رشته تکواندو به حساب می آمد، در تمرین روز ۱۴ مرداد به صورت ناگهانی دچار پارگی رباط صلیبی شد.

همزمان با اعلام خبر مصدومیت کیمیا دختر تاریخ ساز تکواندو که با کسب مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ نامش را در کتاب تاریخ ورزش ایران ثبت کرده، موج همدردی با او از سوی چهره ها آغاز شد.
اما یکی از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که بیش از هر چیزی باعث واکنش کاربران شد، تصویری از کیمیا علیزاده در کنار محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات با تیتر «تقدیر و دلجویی آذری جهرمی از کیمیا علیزاده» بود که با واکنش های جالب کاربران فضای مجازی همراه شد.

نظرات کاربران درباره ی این عکس حول محور دو موضوع می چرخید: ۱. لباس های وزیر ارتباطات ۲. ارتباط بین مسئولیت وزیر و دلجویی او از یک ورزشکار آسیب دیده.‌

رضا رشیدپور در بخشی از برنامه «حالا خورشید»، سوالی درباره ماجرای تقدیر از کیمیا علیزاده با لباس غیررسمی از وزیر ارتباطات پرسید.

محمدجواد آذری جهرمی درباره لباس غیرمتعارف خود گفت: من همه کارهای خود را بین مردم انجام می‌دهم و سعی می‌کنم بین آنها باشم اما یکی از راه‌هایی که بخواهیم طرحی را خراب کنیم این است که برچسب منفی روی آن بزنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.