حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

خنده ی حلال

افسران - خنده ی حلال
اللهم عجل لولیک الفرج

چگونه روشنفکر باشیم؟

افسران - چگونه روشنفکر باشیم؟
dideban35در شرایط کنونی روشنفکر بودن از نان شب هم واجب تر است. هم کلاس دارد و هم باعث خاص بودن می شود. حالا اگر قصد شما برای روشنفکری جدی است باید به این نکات توجه کنید:
1. ایراد گرفتن از عالم و آدم: این اولین قدم است. هر اتفاقی افتاد بگویید مخالفم. به تمام مسایل ایراد بگیرید. مثلا بگویید انرژی هسته ای سودش کجاست؟ همه اش که شد ضرر. اگر هم کسی دلیل مخالفت را خواست بگویید تو در حدی نیستی که باهات بحث کنم؟
2. خواندن کتاب هایی که نمیفهمید: سعی کنید همیشه اینجور کتاب ها را با خود داشته باشید. اگر نویسنده اش یک فیلسوف غربی بود که چه بهتر اما اگر نبود صادق هدایت را فراموش نکنید. کتاب هرچه قابل نفهمیدن تر، بهتر.
3. از کلمات قلمبه استفاده کردن: پیشنهاد من کلمات ایسم دار است. حتی دیده شده یک نفر گفته اورولوژیسم و بقیه برایش دست زدند.
4. با احکام دینی مخالفت کردن: کلا هرچیز که دینی بود را رد کنید. مثلا به جای قصاص یک جانی بالفطره، به ول بودن همان جانی در جامعه اعتقاد داشته باشید. یا در اعتراض به حجاب، روم به دیوار لخت بیایید بیرون، خیلی جواب می دهد.
روشنفکر جویان محترم توجه داشته باشید که در تمام مراحل بالا سیگار و قهوه ی تلخ و عینک ته استکانی فراموش نشود.
امید است با رعایت این نکات سوژه ی ما طنز نویسان را فراهم نمایید.

آقا امر کردید و ما گفتیم بسم‌الله!

افسران - آقا امر کردید و ما گفتیم بسم‌الله!
shzmzشهید یزدانی هم مثل شهید مالامیری دو دختر خردسال دارد. همسر شهید در حالی که یک دختر در آغوش و دست دختر دیگر در دستش است، به آقا می‌گوید: "من به این فکر بودم که اگر خود شهید الان اینجا بود به شما چه می‌گفت. به نظرم تنها یک جمله می‌گفت آن هم این بود که آقا امر کردید و ما گفتیم بسم‌الله! دو سال پیش هم به من گفت و من گفتم بسم‌الله!" آقا می‌گویند: «اگر این روحیه‌ی شما نبود، مردان‌تان اینجور به دل و سینه‌ی دشمن نمی‌رفتند. این روحیه‌های خوب بود که این مردان را وارد این میدان‌ها کرد. خدا ان‌شاءالله شما را حفظ کند.»

قابلیت بکارگیری پهپاد 2هزار کیلومتری سپاه در کمک رسانی به مقاومت

هپادهای 2هزار کیلومتری شاهد 129 سپاه این قابلیت این را دارند که در فراسوی مرزهای ایران اسلامی و در یاری رساندن به گروه های مقاومت شرکت کنند. خبرگزاری فارس: قابلیت بکارگیری پهپاد 2هزار کیلومتری سپاه در کمک رسانی به مقاومت

  ادامه مطلب ...

معاون اول قوه قضاییه در نگاه یک

معاون اول قوه قضاییه درباره پرونده کرسنت، تخلفات انتخاباتی، عزم قوه قضاییه در برخورد با مجرمان، مرخصی مهدی هاشمی، نحوه دفاع بابک زنجانی، آزادی ۴ دوتابعیتی، اقدامات خصمانه غرب و همچنین آخرین اقدامات پرونده پدیده شاندیز سخن گفت.
خبرگزاری فارس: فضای مجازی حیاط خلوت متخلفان نیست/مرخصی مهدی هاشمی به انتخابات ربطی نداشت/محکومیت برخی در پرونده کرسنت/بی ارتباطی آزادی دوتابعیتی‌ها با برجام
 

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» معاون اول قوه قضاییه و سخنگوی این قوه امشب با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» به پرسش‌های مجری برنامه درباره موضوعات گوناگون، ازجمله اقدامات قوه قضاییه در برخورد با تخلفاتی که در روند برگزاری انتخابات صورت می‌گیرد، موضوع برجام و رفع تحریم‌ها، مرخصی مهدی هاشمی، پرونده بابک زنجانی، و تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، پاسخ گفت.

  ادامه مطلب ...

اعزام نیرو توسط آل سعود به سوریه یک لطیفه سیاسی است

 

سیاست ایران در سوریه تغییر نمی‌کند/ سپاه یک کابوس امنیتی برای اسرائیل است

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اعزام نیرو توسط عربستان به سوریه به یک لطیفه سیاسی شبیه است تا واقعیت میدانی و ما نیز برآوردهای دقیقی از آنها داریم.

خبرگزاری فارس: اعزام نیرو توسط آل سعود به سوریه یک لطیفه سیاسی است/ سیاست ایران در سوریه تغییر نمی‌کند/ سپاه یک کابوس امنیتی برای اسرائیل است
 

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفتگوی ویژه خبری به بررسی حوادث و موضوعات منطقه خصوصا پیروزی‌های اخیر مقاومت در سوریه پرداخت.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز ملت و نظام ایران بعنوان یک قدرت محور در حل معادلات منطقه ای و جهانی مطرح است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تمرکز استراتژیک دشمنان در محیط تحت تسلط خود را برهم زده است.

 

ادامه مطلب ...

باید جای خالی‌اش را پر کنیم +عکس


افسران -  باید جای خالی‌اش را پر کنیم +عکس
nikanika یوم الله 22 بهمن ماه نزدیک است و امسال جای بیش از 10 نفر در «خیابان آزادی» خالی است. بی شک ما آن جاهای خالی را پرخواهیم کرد. sajedeh.com/new.aspx

کلاس برجام


افسران - کلاس برجام
khademoshahidدرس امروز، قانون پایستگی برجام

این جانباز مدافع حرم، در "شهرداری" خدمت می‌کند +عکس


افسران -  این جانباز مدافع حرم، در
nikanika یک شب سرد زمستانی در کنار آقا سجاد. ایشان از جوانان پاکستانی هستند که فارسی را به سختی صحبت می کنند و در حال حاضر به شهرداری تهران کمک می کند اما از آن مهمتر چیزی که نظرم را جلب کرد این بود که او جانباز جنگ با داعش در سوریه است.sajedeh.com/new.aspx 

سخنان "ساختارشکنانه " هاشمی علیه شورای نگهبان


افسران - سخنان
daneshjooebidarرئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالگرد ورود حضرت امام خمینی(ره) که در فرودگاه مهرآباد برگزار شد، برخی ردصلاحیت‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
danesh-bidar.com/new 

عزت از دست رفته زمان شاه!(طنز)


افسران - عزت از دست رفته زمان شاه!(طنز)
sayedali313دیدید جدیدا برخی ها زبون دراز شدند که آقا ما زمان شاه عزت داشتیم!

حالا یکی نیست بگه از بوسیدن دست ملکه انگلیس به این عزت رسیدید؟
یا کاپیتولاسیون و ...!

آها یادم رفت بگم که فراموش کردند ارزش ایرانی ها از یک سگ که مالکش آمریکایی ها بودند کمتر بود

حق توحش گرفتن هم بماند

و...

آخرین سوغاتی شهید «مدافع حرم» برای دخترش +عکس

افسران -  آخرین سوغاتی شهید «مدافع حرم» برای دخترش +عکس
nikanika از شهید مدافع حرم «محمد زهره‌وند» یک دختر یک و نیم ساله به نام ریحانه به یادگار مانده است. ریحانه این روزها شاید نتواند علت نبودن پدر را به خوبی درک کند. sajedeh.com/new.aspx