حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

نماد جدید اقتدار نیروهای مسلح را بهتر بشناسید+عکس

تانک کرار

شکل ظاهری زره تانک کرار شباهتهای زیادی به زره Relikt دارد که در تانک T-90MS استفاده شده است. این زره روسی در حقیقت نسل بعدی زره های سری کنتاکت محسوب می شود که توان بالایی در حفاظت مقابل تهدیدات ضد زره مثل موشک های تاو نسل جدید دارد.



توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد

توان دفاعی و نظامی ما، به مثابه مشتی محکم، دشمن را از فکر تجاوز برحذر می‌دارد.

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا به اهمیت توان بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر توان دفاعی، نظامی و بازدارندگی ما بالا باشد، دشمن متوجه خواهد شد اگر قصد تعرض به ما را داشته باشد به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) یقیناً با مشت محکم ما مواجه خواهد شد. 
وی افزود: دستیابی به این توان دفاعی که توان بازدارندگی را بوجود می آورد مؤلفه های مهمی دارد که مهم ترین آن ارتقاء توان معنویت است. چرا که دفاع کردن و حتی تهاجم بنا به نیاز، اگر بر مبنای اعتقاد باشد کارساز است، در غیر اینصورت ده ها دلیل برای انجام ندادن مأموریت هست اما اگر اعتقادی در پی آن باشد تحت هر شرایطی هرکسی بعنوان رزمنده خود را ملزم به تلاش می داند.


یک پیشگو: ترامپ ترور می‌شود!

 پیشگویی که گفته بود ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌شود، حالا می‌گوید او ترور خواهد شد.  
این پیشگوی عرب معتقد است ترامپ دوره ریاست جمهوری خود را به اتمام نخواهد رساند و سرنوشت او همانند جان اف کندی رئیس‌جمهور اسبق آمریکا خواهد بود.  
او می‌گوید: ترامپ در اثر این ترور به بیمارستان منتقل می‌شود و در آنجا خواهد مُرد.
 
منبع:ایسنا


پهلو گیری ناوگروه پاکستان در بندرعباس

پهلو گیری ناوگروه پاکستان در بندعباس

  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، یک ناوگروه ارتش پاکستان حامل پیام حُسن نیت، صلح و دوستی   (یکشنبه) در بندر عباس پهلو گرفت و به مدت سه روز میهمان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
این دومین ناوگروه پاکستانی است که در سال جاری و با پیام حسن نیت و صلح، در بندر عباس پهلو می‌گیرد.
 
خبرگزاری رسمی پاکستان (APP) روز شنبه گزارش داد این ناگروه پاکستانی شامل دو ناو به نام‌های "تیپو سلطان" و "جرأت" است و هدف از پهلو گرفتن آن در بندر عباس، تقویت هرچه بیشتر روابط گرم و صمیمی میان دو کشور همسایه و گسترش همکار‌ها در حوزه نیروی دریایی است. کاپیتان میرزا فواد امین بیگ فرماندهی این ناوگروه پاکستانی را برعهده خواهد داشت.


تانک کرار رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

کرار نخستین تانک پیشرفته بومی کشور با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رونمایی و به طور هم زمان خط تولید آن در صنایع زرهی بنی‌هاشم افتتاح شد.

تانک کرار رونمایی شد + مشخصات و تصویر

ادامه مطلب



بیانیه سوم احمدی‌نژاد در پاسخ به روحانی

باید هدف از طرح

رئیس جمهور سابق در سومین بیانیه تشریحی خود به برخی از ادعاهای رئیس دولت یازدهم پاسخ داد.

 
سومین بیانیه تشریحی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در پایگاه اطلاع رسانی باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شده است.

سفری شکست خورده برای نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو در پایان این سفر به صورت ضمنی اعلام کرد که موفق نشده تضمینی از روسیه در مورد مطالبات اسرائیل در عرصه سوریه یا مسایل دیگر منطقه به دست آورد. به همین علت بود که تأکید کرد تمام آن چیزی که در سفر به مسکو به دست آورد ، ارائه پیام تأکید تل آویو مبنی بر عدم پذیرش حضور ایران و متحدانش در سوریه و ضرورت دور نگه داشتن آنها از مرزهای جولان است.  وی درباره دستاوردهای خود از این سفر تنها به این موضوع اکتفا کرد که: مهم این بود که من مسائلی را که لازم بود، به گوش ولادیمیر  پوتین رساندم، وقتی که اطلاعات و موضوعات به صورت مستقیم و بدون واسطه و به صورت رو در رو مطرح می شود، تأثیرگذاری خواهد داشت.



بزرگترین نگرانی نتانیاهو در سوریه

 نتانیاهو با ادعای تهدید اسرائیل در سوریه از سوی ایران توضیح داد بیشترین بخش دیدار وی با پوتین حول محور تهدیداتی است که ایران از طریق سوریه برای اسرائیل ایجاد کرده است. وی گفت که اسرائیل نگران نقطه تحولی است که سوریه در مسیر آن قرار دارد و ممکن است بر اساس آن عرصه مبارزات به سازش و حل و فصل منازعات تبدیل شود. وی مدعی شد که ایرانی‌ها به دنبال تلاش برای ایجاد بندری دریایی در سواحل سوریه هستند و این موضوع با منافع تل آویو در تضاد قرار دارد.



دولت، پیگیر شکایت از نمایندگان منتقد!

حسینعلی امیری

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از شکایت دولت علیه نمایندگان مجلس خبر داد!

 حسینعلی امیری درباره ادعای انفعالی در قبال برخی نمایندگان  گفت:‌ دولت از ابزارهای قانونی خود استفاده می‌کند. ابزاری که دارد این است که به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این موارد را اعلام کند که معاونت حقوقی دولت این کار را انجام می‌دهد.

یادآور می‌شود معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ۲۹ تیر ۹۵ نیز در سخنانی قابل تامل گفته بود: نباید از جهت مجلس برای رئیس‌جمهور و وزرا دغدغه ایجاد شود. سوالات بی‌جای نمایندگان نباید موجب سلب آرامش آنان شود. فقط صدای دولت و رئیس‌جمهور باید شنیده شود. (!)

منبع: کیهان


بیانیه دوم احمدی‌نژاد در پاسخ به روحانی منتشر شد

رئیس جمهور سابق به یکی دیگر از اظهارات دولت یازدهم در خصوص خالی بودن انبار کالاهای اساسی در آستانه مذاکرات هسته ای پاسخ داد.



انهدام یک فروند قایق نظامی سعودی در ساحل غربی "المخاء"

*انهدام یک فروند قایق نظامی سعودی در ساحل غربی "المخاء"
 
انهدام یک فروند قایق نظامی سعودی در ساحل غربی


بیانیه کاخ سفید درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران

کاخ سفید در بیانیه‌ای، از تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران به عنوان عملکرد مثبت دولت دونالد ترامپ در بخش امنیت ملی آمریکا نام برد.



فایتر ایرانی در زمره هواپیماهای جنگی نسل پنجم دنیا

یکی از محصولاتی که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر روی آن تاکید ویژه ای داشته تا عملیاتی شود؛ جنگنده  "قاهر 313 " است. 


**جنگنده قاهر 313 چه ویژگی هایی دارد؟ 

" قاهر" یک هواپیمای پشتیبانی نزدیک و یک جنگنده سبک نظامی و آموزشی است که نمونه‌های کوچکتر آن قبلا ساخته شده و به پرواز درآمده و امروز نمونه یک به یک آن در مراحل پایانی ساخت است. 

جنگنده قاهر 313 آماده پرواز عملیاتی در سال 2017/فایتر ایرانی در زمره 10 هواپیمای جنگی برتر دنیا  + مشخصات و تصاویر
 


ادامه مطلب

غرش موشک بالستیک "هرمز-2" در سواحل مکران

یکی از موشک هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی را در تولید آن ایفا کرده است؛ موشک "هرمز 2 " است. این موشک می تواند در انهدام شناورهای متخاصم نقش مهمی را ایفا کند. 

غرش موشک بالستیک

تحلیلگر آمریکایی در مصاحبه با تسنیم:

عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس مسئول تشدید تروریسم در خاورمیانه هستند

 

رادار جنجالی روس‌ها هم در ایران رؤیت شد + تصاویر

 بعد از طی زمانی نزدیک به 10 سال و طی شدن فراز و نشیب های فراوان، در نهایت سامانه اس 300 وارد کشورمان و در روز شنبه نیز خبر اولین شلیک عملیاتی آن اعلام شد. 

 

ادامه مطلب

احمدی نژاد به روحانی پاسخ داد

محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم با انتشار بیانیه‌ای پاسخ سخنان رئیس جمهور را داد.

 


ادامه مطلب

سقوط جنگنده سوریه در جنوب ترکیه

  بن علی ییلدیریم نخست وزیر ترکیه از سقوط یک فروند جنگنده سوریه در استان هاتای ترکیه خبر داد.

نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: یک فروند جنگنده سوریه از نوع میگ 23 حوالی ساعت 18:30 عصر امروز شنبه در دامنه ارتفاعات آمانوس از توابع شهرستان سامانداغ استان هاتای سقوط کرد.

نخست وزیر ترکیه به نقل از منابع محلی استان هاتای با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این جنگنده در داخل خاک ترکیه سقوط کرده و یا در خاک سوریه گفت: تلاش نیروهای امدادی برای یافتن لاشه جنگنده و دو خلبان آن که از چتر نجات استفاده کرده اند، ادامه دارد.

تاکتیک مهم و جدید ارتش برای حفاظت مقتدرانه از مرزهای ایران/

با توجه به اینکه قبلا اعلام شده دهلاویه توانایی هدف قرار دادن بالگردها را نیز دارد، از اینرو مانند خانواده موشک‌های توفان، تندر و توسن، این سلاح را نیز باید موشکی چند منظوره محسوب کرد.

  


ادامه مطلب

تجارت پاکستان و زیرآبی امارات مقابل چشم ایران در دریای عمان

بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشورمان در حالی مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد که پاکستان از طریق بندر «گوادر» و امارات از طریق «فجیره» گوی سبقت را در دریای عمان از کشورمان ربوده‌اند.


تجارت پاکستان و زیرآبی امارات مقابل چشم ایران در اقیانوس هند
رهبر انقلاب بارها، به خصوص در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی ارتش، بر اهمیت توسعه سواحل مکران تأکید کرده‌اند
خلیج فارس و دریای عمان قطعاً از استراتژیک‌ترین نقاط کره زمین هستند و ایران با کمی تلاش می‌تواند تسلط مطلق بر این پهنه‌های آبی را به دست بیاورد


فرمول راهبردی صهیونیزم برای مهار ایران توسط ترامپ

فرمول جدیدی توسط اسرائیل در حال شکل‌گیری است که طی آن برنامه‌های چندین ساله ترامپ برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تنظیم و مشخص‌شده است.

 

 


ادامه مطلب

آژانسی که علیه ایران در پاریس فعالیت می‌کند

یک شرکت ارتباطات و لابی به نام "ایپلاس کانسیلز" (A+Conseils) که توسط "کریستل آلامیکل" (Christelle Alamichel) و با کمک دوست نزدیک او روزنامهنگار معروف "ژان مارک سیلوستر" (Jean-Marc Sylvestre) تأسیس شده است، قرار است اقدامی را علیه تهران ترتیب دهد.

 

ادامه مطلب

پایگاه نظامی "حاتزور" و "حتزاریم" ارتش اسرائیل در تیررس موشک قدرتمند "عماد"

یکی از موشک هایی که ایران در یک سال اخیر از آن رونمایی کرده ، موشک عماد است. این موشک موجب هراس شدید و نگرانی عمیق اسرائیل از توان عملیاتی جمهوری اسلامی ایران گشته است.
 
موشک عماد بنابرگفته مسئولین دارای قابلیت های ویژه ای است که از جمله آن می توان به توان عملیاتی بالا، برد قریب به 1700 کیلومتری و قدرت تخریب قابل قبول اشاره کرد.
 
پایگاه نظامی  
 
موشک "عماد"، نخستین موشک دور-برد جمهوری اسلامی ایران با قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف می‌باشد که قادر است اهداف مورد نظر را با دقت بالا مورد اصابت قرار داده و به طور کامل منهدم کند. عماد توسط دانشمندان و متخصصان کشورمان و در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع تولید و در زمره یکی از بهترین موشک‌های دور-برد ایرانی قرار گرفته است.  


امام خامنه‌ای:

افسران - امام خامنه‌ای:

 امام خامنه‌ای: قانون باید بتواند از حقوق ضعفا دفاع کند، والاّ قانونی که پولداران را پولدارتر کند، قانون مملکت اسلامی نیست. ۷۸/۱۱/۱۳


چه اشکالی دارد وقتی فرد در فقر است کلیه خود را بفروشد؟


شهریاری در مورد فروش کلیه توسط افرادی که در فقر مفرط هستند نیز گفت: چه اشکالی دارد وقتی که فرد در فقر به سر می برد و با دریافت 20 الی 30 میلیون زندگی اش متحول می شود این کار را انجام دهد.

سامانه موشکی باور ۳۷۳ تست شد

باور 373

جانشین وزیر دفاع گفت: کار روی سامانه موشکی باور ۳۷۳ (اس۳۰۰ ایرانی) مرتباً در حال انجام است و تست‌هایی هم روی آن انجام شده و این آزمایشات تا زمان تحویل این سامانه ادامه دارد.



تکذیب خبر ترور رهبر انصارالله

السید عبد الملک الحوثی

رژیم سعودی که در میدان یمن شکست خورده است، درصد شانتاژ خبری برای تقویت روحیه مزدوران خود است.

 در پی شکست‌های مکرر ائتلاف متجاوز سعودی به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، برخی رسانه‌های حامی عربستان در اقدامی شتابزده، خبری را به نقل از العربیه مبنی بر شهادت عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در پی یک حمله هوایی، بازتاب دادند.

گفته شده است که این گزارش‌ها بر مبنای ترجمه غلط از یکی از اخباری است که امروز شبکه «العربیه» منتشر کرده است.

خبر شهادت رهبر جنبش انصارالله در حالی بازتاب یافته است که نیروهای یمنی هر روز پیروزی‌های بیشتری علیه متجاوزان و مزدوران به دست می‌آورند.



جنگنده های سوخو 30 در چند روز آینده به ایران تحویل می شود

  طبق اخبار و اطلاعات رسیده مقدمات لازم برای واگذاری جنگنده سوخو مدل sm به کشورمان فراهم شده و در روزهای آینده باید منتظر تحویل این جنگنده به ایران باشیم.

 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با تایید خبر فوق اظهارکرد: تعاملات میان ایران و روسیه در طی سال‎های گذشته در موضوعات مختلف از جمله رویکردهای نظامی گسترش یافته است به گونه‎ای که ما درباب واردات تجهیزات نظامی اقدامات بسیاری را انجام دادیم.


دیدنی های امروز؛ سه شنبه 10 اسفند ماه

اعتراض به سیاست های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ از سوی شهروند مکزیکی و روی دیوار مرزی بین دو کشور
دیدنی های امروز؛ سه شنبه 10 اسفند ماه 

ادامه مطلب

عکس/ استقبال شهرهای مختلف کشور از شهدای گمنام

امروز شهرهای مختلف کشور از جمله یزد، تبریز و کرمان، میزبان شهدای گمنام تازه تفحص شده بودند.

 


ادامه مطلب

پاسخ قلدری و تکبر را با شهامت و قدرت می‌دهیم

پاسخ قلدری و تکبر را با شهامت و قدرت می‌دهیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی بر قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و مقابله با هر گونه تهدید و مانع تاکید کرد

دریابان شمخانی در خصوص پیام انقلاب اسلامی و مردم ایران به جهانیان تاکید کرد: مردم ایران مردمی صلح دوست بوده‌ و هستند ،آغازگر هیچ جنگی نبوده‌اند و نخواهند بود، اما پاسخ قلدری و تکبر را با شهامت و قدرت خواهیم داد.

درسی که ایران می‌تواند به ترکیه بدهد

الجزیره در گزارشی مدعی شد که هر چند روابط ایران و ترکیه به‌خاطر روابط اقتصادی گسترده نمی‌تواند وارد مرحله پرتنش شود اما ایران می‌تواند جریان گاز به سوی ترکیه را قطع کند. 

 ادامه مطلب



استقرار کامل تکاوران و نیروهای ویژه نداجا در سواحل مکران

استقرار کامل تکاوران و نیروهای ویژه نداجا در طول سواحل مکران
 در روز نخست از مرحله نهایی رزمایش بزرگ ولایت 95 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صدها تن از تکاوران دریایی و نیروهای عملیات ویژه نداجا در بخش‌های مختلف سواحل مکران (سواحل دریای عمان) مستقر شدند.
فاصله بین بندر عباس تا انتهایی ترین نقطه مرز (مرز پاکستان) 24 مایل دریایی و در خط ساحلی، معادل 44 کیلومتر است که هم اکنون نیروهای عملیات ویژه نداجا در این خط ساحلی استقرار کامل یافته‌اند.
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش نوشت: هدف از این استقرار، تمرین عملیات مقابله با تهاجم دشمن به خط ساحلی است و تکاوران نداجا، از امروز با شیوه‌های مختلفی با حملات دشمن به خط ساحلی، مقابله خواهند کرد.
در این عملیات، تکاوران زبده نیروی دریایی راهبردی ارتش،با سلاح‌های متنوع و جدیدی خود، انواع رزم‌ها را تمرین عملی کرده و توانایی‌ها خود در مقابله با نفوذ دشمن به خط ساحلی کشورمان را تمرین خواهند کرد

عملیات ترکیبی بالگردهای مین روب یگان هوادریای نداجا

عملیات ترکیبی بالگردهای مین روب یگان هوادریای نداجا

در دومین روز از رزمایش دریایی ولایت 955 بالگردهای نداجا با انجام عملیات ترکیبی صوتی و مغناطیسی موفق به نابودی مین های دریایی شدند.  
این تکنولوژی که تا پیش از این تنها در انحصار استکبار جهانی بود اکنون به دست کارکنان توانمند هوادریای نیروی دریایی راهبردی ارتش در اختیار کشور جمهوری اسلامی ایران نیز قرار گرفته است. 
عملیات مین روبی در دریا از سخت ترین انواع عملیات‌ها توسط بالگرد بوده و در ابعاد مختلف با حساسیت های متفاوت بصورت تکی و ترکیبی تمامی مین های کاشته شده در دریا را منهدم و بسترهای ایجاد آبراه امن جهت تردد ناوهای جنگی و شناورهای تجاری را فراهم می کند.


انهدام شناورها برای اولین بار با راکت هوشمند ایرانی+تصاویر

دومین روز از رزمایش دریایی ولایت 95 نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه تنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگه باب المندب تا مدار ۱۰ درجه برگزار شد.


انهدام شناورها برای اولین بار با راکت هوشمند ایرانی + تصاویر

 

ادامه مطلب

راکت های هوشمند دریایی دهلاویه اهداف را منهدم کردند

راکت های هوشمند دریایی دهلاویه اهداف را منهدم کردند در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۵ سامانه های پرتاب راکت های هوشمند دریایی دهلاویه برای اولین بار شناورهای هدف را مورد اصابت قرار داده و با موفقیت منهدم کردند.

این راکت های هوشمند که ساخته دست توانمند متخصصان داخلی است ضد شناور بوده و بصورت لیزری هدایت می شوند.

تیپ های عملیات ویژه و تکاوران دریایی در این روز از رزمایش انواع گلوله های هوشمند و سلاحهای بومی اعم از قایق های رعد مجهز به SPG9 و نیز قایق های آذرخش مجهز به راکت انداز ۱۲۲ میلی متری را برای اولین بار با موفقیت مورد ارزیابی قرار دادند.



این روزها نامه‌های فراوانی از گله‌مندی معیشت و بیکاری داریم/

این روزها نامه‌های فراوانی از گله‌مندی معیشت و بیکاری داریم/ مسئولان بدانند باید معیشت مردم حل شودآیت‌الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به برپایی مراسم‌های ایام فاطمیه اظهار داشت: حوزه نیازمند ایجاد رشته‌های علمی است چراکه در آن افرادی برای مناظره تربیت می‌شوند که نمونه آن شیخ صدوق است که مهاجرت را برای تبلیغ برگزیده بود و این حرکت باید الگو برای حوزویان باشد و با هجرت خود دین را تبلیغ و با انحرافات مبارزه کنند. 

وی در ادامه برپایی مجالس عزاداری ایام فاطمیه را مدنظر قرار داد و گفت: همه‌ کسانی که این مجالس را برپا می‌کنند باید مجالس‌شان پرشور باشد. 

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: برخی از مسئولان می‌گویند که مردم باید شاد باشند، ما هم می‌گویم باید مردم شاد باشند ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می‌شود شاد بود؟ 

مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: به تمام مسئولان هر دوره این توصیه‌ها را کرده و می‌کنیم اما وقتی رهبری نظام می‌گوید، "گاهی وضعیت مردم را می‌بینم شرمنده می‌شوم" چطور بعضی‌ها احساس شرمندگی نمی‌کنند؟ مسئولان نظام اسلامی به نصایح خیرخواهانه توجه کنند و با وحدت و همدلی مشکلات مردم را برطرف سازند.



دشمن با نفوذ به دنبال تهی‌کردن اعتقادات مردم است

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی  : وسیله و ابزاری که دشمن جهت سست کردن عقیده ما نسبت به ولی فقیه، ولایت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و گذشتگان پر نورماقصد دارد تحت الشعاع قرار دهد، موضوع نفوذ است.

 آن چیزی که مردم و خانواده‌ها را مورد تهدید قرار می‌دهد همین مسئله نفوذ است. نفوذ، همان تهی کردن اعتقادات و ارزش‌های مورد عقیده مردم است.



رونمایی از ناوشکن سهند در آینده نزدیک

سیاری

فرماند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در آینده نزدیک از ناوشکن سهند رونمایی کرده و به کشورهای قزاقستان و روسیه هم ناوگروه اعزام خواهیم کرد.



چرا فلسطین "مسئله اول جهان اسلام" است؟

در چند سال اخیر متأسفانه جهان اسلام با عملکرد تکفیری‌ها بین دو اسلام لیبرالی و اسلام تکفیری به شکلی قرار گرفته که حق مردم فلسطین در بازگشت به سرزمین خودشان به حاشیه رفته است.

 جمهوری اسلامی ایران از گذشته تا به امروز حامی ملت مظلوم فلسطین  بوده است و این حمایت‌ها باعث شده ملت مظلوم فلسطین بتوانند با روحیه بهتری در مقابل ظلم و کشتار رژیم اشتغالگر صهیونیست مقاومت کنند. 
چرا فلسطین