حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

توئیت مهدی طارمی درباره نابودی اسرائیل

خبرگزاری فارس: توئیت مهدی طارمی درباره نابودی اسرائیل

مهاجم ملی پوش باشگاه پرسپولیس در مورد نابودی اسرائیل توئیتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، توئیت مهدی طارمی در مورد نابودی اسرائیل را مشاهده می کنید.

 

باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون تاسیس می‌شود

با امضای موافقت نامه همکاری میان شهرداری‌های رامسر و سانچئون کره جنوبی

باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: باغ ایرانی در محل باغ ملی شهر سانچئون تاسیس می‌شود

موافقت نامه همکاری میان شهرداری‌های رامسر و سانچئون کره جنوبی با هدف همکاری دو جانبه به منظور ارتقای جهانی تنوع زیستی، تقویت طبیعت گردی از طریق به اشتراک گذاشتن مطالعات و تبادل اطلاعات و مشارکت طرفین در جهت توسعه فعالیت‌های ارتباطات، آموزش و تنویر افکار عمومی و توسعه اقتصاد محلی از طریق توسعه طبیعت گردی پایدار امضاء شد.

 

ادامه مطلب ...

امیر جوان ارتشی سیزدهمین وزیر دفاع می‌شود

گزارش فارس از سوابق امیرحاتمی وزیر پیشنهادی دفاع

خبرگزاری فارس: امیر جوان ارتشی سیزدهمین وزیر دفاع می‌شود+عکس و برنامه

امیر حاتمی یکی از جوان‌ترین فرماندهان ارتشی که اکنون جانشینی وزارت دفاع را برعهده دارد، به عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با پیشنهاد حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، امیر سرتیپ امیر حاتمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزیر دفاع به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

بنابر این درصورت اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان، سیزدهمین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، یکی از امیران ارتشی خواهد بود.

  ادامه مطلب ...

حمله داعش به نزدیکی «تنف» و ادعای اسارت یک ایرانی


خبرگزاری فارس: حمله داعش به نزدیکی «تنف» و ادعای اسارت یک ایرانی

گروه تروریستی داعش مدعی شد در حمله دیروز به نزدیکی «تنف» در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، یک ایرانی را به اسارت گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه تروریستی داعش صبح سه‌شنبه حمله‌ای شدید به نیروهای عراقی در منطقه «الجمونة» در نزدیکی «تنف» انجام داد.

تنف در مثلث مرزی عراق-سوریه- اردن واقع شده  و منطقه جمونه در نزدیکی آن قرار دارد. داعش مدعی است که روز سه شنبه به مقر لشگر نیروهای عراقی حمله کرده است. 

وبسایت «اعماق» وابسته به داعش نوشت: گروههایی از رزمندگان دولت اسلامی به نزدیکی مقر نیروهای عراقی نفوذ، و عناصر مقر را با حمله از سه محور غافلگیر کردند به طوری که بر اثر درگیری‌ها 17 سرباز عراقی کشته  و 31 خودرو و ادوات نظامی منهدم شد.

داعش به تلفات خود اشاره‌ای نکرد. 

در ادامه، رسانه‌های داعش با انتشار تصاویری از نبرد در این منطقه، تصویری از یک اسیر را منتشر کردند و (صرفا) در توضیح عکس (و نه در اخبار رسمی خود) مدعی شدند که فرد اسیر ایرانی است.


  ادامه مطلب ...

لغو برجام به کره‌شمالی این پیام را مخابره می‌کند که حرفهای آمریکا یکبار مصرف و غیرقابل اعتماد است

پولیتیکو:

لغو برجام به کره‌شمالی این پیام را مخابره می‌کند که حرفهای آمریکا یکبار مصرف و غیرقابل اعتماد است

خبرگزاری فارس: لغو برجام به کره‌شمالی این پیام را مخابره می‌کند که حرفهای آمریکا یکبار مصرف و غیرقابل اعتماد است

یک پایگاه تحلیلی گزارش کرد که تهدید رئیس‌جمهور آمریکا به لغو برجام مهر تأییدی بر اعتقادات کره شمالی است مبنی بر اینکه دیپلماسی واشنگتن در واقع مقدمه‌ای برای فشار، انزوا و تغییر نظام کشورهای دیگر است.

 

ادامه مطلب ...

بخش اعظم محبوبیت سپاه مرهون مجاهدت‌های اصحاب رسانه است/ تجلیل از شهدای رسانه در جبهه مقاومت اسلامی

سرلشکر جعفری بمناسبت روز خبرنگار:

خبرگزاری فارس: بخش اعظم محبوبیت سپاه مرهون مجاهدت‌های اصحاب رسانه است/ تجلیل از شهدای رسانه در جبهه مقاومت اسلامی

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: بخش اعظم محبوبیت این نهاد انقلابی(سپاه) نزد مردم ایران و منطقه را مرهون مجاهدت‌های فعالان رسانه‌ای می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی روز خبرنگار را تبریک و از شهدای عرصه خبر و رسانه تجلیل کرد.


  ادامه مطلب ...

پسر کوچک ملک سلمان: آماده همکاری با آمریکا برای مقابله با ایران هستیم

پسر کوچک ملک سلمان در اولین مصاحبه خود پس از انتصاب به عنوان سفیر جدید عربستان در آمریکا، ادعاهای بی‌اساس ریاض علیه کشورمان را تکرار کرد.

پسر کوچک ملک سلمان: آماده همکاری با آمریکا برای مقابله با ایران هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشنال؛ شاهزاده خالد بن سلمان، پسر کوچک ملک سلمان که اخیرا به عنوان سفیر عربستان در آمریکا منصوب شده است، در نخستین مصاحبه رسمی خود در این منصب  با خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست به گفتگو پرداخت. وی در ابتدای این مصاحبه گفت که در هیچ دوره‌ای به اندازه دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، روابط آمریکا و عربستان تا این اندازه ارتقاء نیافته بود.

وی که کار خود در سفارت عربستان در واشنگتن را از ماه گذشته آغاز کرده است، در ادامه مصاحبه با واشنگتن پست گفت: دونالد ترامپ با متحدان منطقه‌ای خود علیه «اقدامات توسعه‌طلبانه و تروریستی ایران» مشغول همکاری است و عربستان از عزم رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با توسعه‌طلبی‌های ایران در منطقه خشنود است.

  ادامه مطلب ...

بازی خطرناکی که ترامپ با برجام شروع کرد و در آن تنها ماند

برجام معاهده‌ای نیست که از سوی کنگره به عنوان قانون آمریکا تصویب شده باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارات جنجالی دونالد ترامپ  رئیس‌جمهور آمریکا درخصوص پاره کردن برجام و مخالفت شدید با آن، باعث شده موج مخالفان در داخل و خارج آمریکا از عواقب و پیامدهای چنین اقدامی فراگیر شود و حتی آمریکای پسا ترامپ خود را از اتحادیه اروپا جدا کند.

اتحادیه اروپا بارها اعلام کرده که این اتحادیه «تعهد قاطعی» نسبت به اجرای برجام دارد. فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بارها و بارها اعلام کرده که پایدار ماندن برجام و اجرای آن از اولویت‌های اتحادیه اروپا است. وی برجام را توافقی توصیف کرد که شورای امنیت سازمان ملل هم بر آن صحه گذاشته و تاکید کرد که حمایت از اجرای کامل این توافق از وظایف این سازمان است. موگرینی در سفر خود به تهران برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در دیدار با محمدجواد ظریف باز هم بر موضع مثبت اتحادیه اروپا بر برجام تاکید کرد.

موگرینی در این دیدار گفت: جامعه بین‌الملل منافع مشترک با ایران در خصوص اجرای برجام دارد. اتحادیه اروپا قاطعانه از برجام حمایت می‌کند و این موضع مشترک تمامی کشور‌های اروپایی است. مواضع اتحادیه اروپا در این زمینه روشن است و ما تلاش داریم تا آمریکا را هم در برجام کنار خود داشته باشیم. وی تأکید کرد همه ما نیازمند اقدامات خردمندانه و متناسب هستیم.

بازی خطرناکی که ترامپ با برجام شروع کرد و در آن تنها ماند

  ادامه مطلب ...

همسر بنیامین نتانیاهو به علت فساد مالی محکوم می‌شود

دادستان کل رژیم صهیونیستی قرار است در روزهای آتی «سارا نتانیاهو» را به سبب استفاده از بودجه دولتی برای مصارف شخصی خود محکوم کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، دادستان کل رژیم صهیونیستی گزارش پلیس این رژیم علیه «سارا نتانیاهو»، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پذیرفته است و قرار است وی را به علت فساد مالی  محکوم کند.

بر اساس گزارش روزنامه «هاآرتص»، دادستان کل رژیم صهیونیستی تا چند روز آینده این خبر را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

گزارشها حاکی از آن است که سارا نتانیاهو به استفاده از بودجه دولتی برای پرداخت هزینه‌های شخصی خود متهم شده است. اخبار مربوط به محکومیت سارا نتانیاهو در همان روزی منتشر شد که دیوان عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی از بنیامین نتانیاهو خواست که جزئیات تماس‌های خود با «شلدون آدلسون»، سرمایه دار یهودی-آمریکایی که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است را آشکار کند.

چند روز پیش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس از همسر بنیامین نتانیاهو به ظن اختلاس اموال عمومی برای هزینه‌های شخصی بازجویی کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون چندین بار از بنیامین نتانیاهو و همسرش به اتهام فساد مالی بازجویی کرده است. حدود 7 ماه پیش، سارا نتانیاهو با طرح شکایتی علیه پلیس رژیم صهیونیستی، آنها را به سهل‌انگاری در افشای اظهارات خود در جریان بازجویی‌ها متهم کرده بود.


انتهای پیام/

نصب پرچم حرم رضوی بر مسجدی که محل خلافت ابوبکر البغدادی بود

در ادامه بازسازی شهری موصل پس از آزادسازی، پرچم مطهر حرم رضوی بر گلدسته های مسجد خلافت ابوبکرالبغدادی در این شهر نصب شد.

نصب پرچم حرم رضوی بر گلدسته مسجد خلافت ابوبکر البغدادی در موصل+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موصل یکی از مهمترین و دومین شهر بزرگ عراق پس از استان نینوا است که در  سال ۲۰۱۴ توسط داعش تسخیر شد، نیروهای رزمنده و مردمی عراق برای بازپس‌گیری این شهر نبرد موصل را آغاز کردند و پس از حدود سه سال مبارزه نخست وزیر عراق در ۹ ژوئیه ۲۰۱۷ به صورت رسمی آزادی موصل را اعلام کرد.

پس از بازپس‌گیری موصل از دست داعش مردم و نیروهای عراقی بازسازی شهر را آغاز کردند، یکی از اقداماتی که بسیار مورد توجه مردم این شهر قرار گرفت نصب پرچم حرم مطهر رضوی بر گلدسته مسجد خلافت ابوبکر البغدادی بود.

نصب این پرچم با حضور آیت الله محسن حیدری امام جمعه موقت اهواز و عضو مجلس خبرگان رهبری انجام گرفت.

مردم موصل در هنگام نصب پرچم با زبان عربی شعار مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر داعش سر دادند.

چرا 17 مرداد روز خبرنگار نام گرفت؟


شورای فرهنگ عمومی، روز هفدهم مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری کرده است.

چرا 17مرداد روز خبرنگار نام گرفت؟ +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 1375 محمود صارمی به عنوان مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افعانستان انتخاب شد.

در روز هفدهم مرداد ماه سال 1377 محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به مناسبت شهادت این خبرنگار وظیفه شناس، شورای فرهنگ عمومی، 17 مرداد ماه را به عنوان "روز خبرنگار" نام گذاری کرد.

خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در کشور

خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در کشور

 ؛ سید محمود علوی وزیر اطلاعات در مسجد امام علی (ع) شهرک کارشناسان اردبیل با اعلام خنثی سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور گفت: با نقش بر آب شدن تمامی نقشه های شوم دشمنان، همه عاملان این ترورهای ناموفق دستگیر شده و یا به هلاکت رسیده اند.

وی با بیان اینکه به فضل الهی امروز هیچ گونه ناامنی در هیچ نقطه از کشور وجود ندارد، اضافه کرد: سربازان گمنام امام زمان امروز چشم بینا و گوش شنوای ملت است و به هیچ قدرتی اجازه نفوذ در کشور و ایجاد خرابکاری نمی دهد.

علوی حادثه اخیرتروریستی مجلس و حرم امام (ره) را یاد آورشده و افزود: هر 5 تن عامل تروریستی با اینکه در ساعات اولیه کشته شدند ولی در عرض 2 روز تمامی عوامل همکار مستقیم و غیر مستقیم دستگیر و ریشه های این اقدام بزدلانه شناسایی شد.



استفاده از توان بالگردی ارتش برای خنثی‌سازی توطئه‌های مرزی دشمنان

استفاده از توان بالگردی و پهپادی ارتش برای خنثی‌سازی توطئه‌های مرزی دشمنان

  امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش فرماندهان یگان های عمده این نیرو که در سالن همایش های نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: هرگونه تحرکات ضد امنیتی در مرزها را از سوی هر دشمنی که بخواهد کار احمقانه ای انجام دهد رصد و در نطفه خفه خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان مقابله با هرگونه ضد امنیتی در مرزها، گفت: نیروی زمینی ارتش از ظرفیت بالگردی و پهپادی خود در جهت خنثی سازی توطئه های احتمالی دشمنان در نقاط مرزی استفاده خواهد کرد.



اجرای مرحله دوم رزمایش ناهمتراز ولایت 96 در دافوس آجا

اجرای مرحله دوم رزمایش ناهمتراز ولایت 96 در دافوس آجا

  مرحله دوم رزمایش روی نقشه مشترک ناهمتراز ولایت 96 با انجام اقدامات مراقبتی، تشکیل و اجرای شور اول ستادی در دافوس آجا برگزار شد.

در این مرحله از رزمایش، دانشجویان در قالب قرارگاه های عملیاتی نسبت به تهیه برآوردهای ستادی، تعامل و هماهنگی ارکان ستاد به اجرای رزمایش پرداختند.


بنابر این گزارش؛ انجام ترتیب توالی فرماندهی و ستاد در محیط های عملیاتی ناهمتراز، آشنایی با مراحل رزم پدافند هوایی از جمله مرحله مراقبت، آمادگی برای رزم و مرحله رزم در برابر نیروهای ناهمتراز، آشنایی و مراحل رزم آفند هوایی و طرح ریزی تمرینات تاکتیکی مشترک در دریا از اهداف مهم این مرحله به شمار می‌آید.



ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد آغاز شد

ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد آغاز شد

  ششمین دوره مسابقات رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد ویژه افسران کنترل شکاری در منطقه پدافند هوایی غرب-ایستگاه رادار شهید دستنبو(سوباشی) آغاز شد.

در این مسابقات افسران کنترل شکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت می پردازند و مهارتهای رهگیری هوایی و مدیریت صحنه نبرد آنان توسط نیروهای ارزیابی مورد داوری قرار خواهد گرفت.



اهمیت توپولوژیک و ژئوپلیتیک عملیات نظامی حزب‌الله در غرب سوریه چیست؟

یک کارشناس مسائل سیاسی درباره عملیات آزادسازی ارتفاعات مرزی غرب سوریه و شرق لبنان توضیحاتی را ارائه کرد.

اهمیت توپولوژیک و ژئوپلیتیک عملیات نظامی حزب‌الله در غرب سوریه چیست؟

 

  


ادامه مطلب

پادشاه عربستان سعودی اداره امور کشورش را به ولیعهد واگذار کرد

پادشاه سعودی اداره امور عربستان را به پسرش واگذار کرد

 به نقل از الشرق الاوسط؛ دربار عربستان سعودی با صدور بیانیه ای اعلام کرد سلمان بن عبدالعزیز از امروز برای تعطیلات از عربستان خارج می شود.

در این بیانیه به نقل از ملک سلمان آمده است: با توجه به تصمیم خود برای سفر به خارج عربستان، اداره امور کشور و رسیدگی به وضع مردم را در دوره حضور نداشتن مان در عربستان، به محمد بن سلمان ولیعهد واگذار کردیم.



امیر سیاری از نمایشگاه الکامپ بازدید کرد

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از نمایشگاه الکامپ بازدید کرد.

امیر سیاری از نمایشگاه الکامپ بازدید کرد

امیر سیاری از نمایشگاه الکامپ بازدید کرد

انتهای پیام/



آزادسازی صیادان دستگیرشده از مسیر دستگاه سیاست خارجی است

آزادسازی صیادان دستگیرشده از مسیر دستگاه سیاست خارجی است

 امیر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع خبرنگاران در باره دستگیری صیادان ایرانی توسط نیروی دریایی عربستان گفت: صیادان ما کاملا وارد هستند. ممکن است در مرز آبی با عربستان صید کنند، اتفاق هم افتاده که گارد ساحلی آن‌ها اشتباه کرده و صیادان ما را دستگیر کرده است، کما اینکه در هفته گذشته دو سه تیم صیادی آن‌ها در آب‌های ما دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در دریا تشخیص مرز‌ها و مسیر‌ها با استفاده از جی پی اس و مسیریاب میسر است و بروز خطا در این مورد نیز پیش می‌آید. آزادسازی صیادان دستگیرشده از مسیر دستگاه سیاست خارجی کشور است.



واحد پول ایران تومان و برابر ۱۰ ریال تعیین شد

هیئت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به‌ریاست رئیس‌جمهور گزارش کمیسیون اقتصاد را درباره لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور بررسی کرد.

 در این لایحه به احکامی درباره نظارت، مقررات انتظامی، صندوق حمایت سپرده‌ها، توقف، بازسازی، ورشکستگی، انحلال و تصفیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری پرداخته شده است.

بر پایه این لایحه واحد پول ایران تومان و برابر 10 ریال تعیین شد.

هدف از این لایحه، تأمین ثبات، سلامت و پایداری نظام پولی و بانکی بر مبنای موازین شرعی و صیانت از منافع سپرده‌گذاران است که مشتمل بر اقدامات مناسب به‌منظور برون‌رفت مؤسسات اعتباری از شرایط نامطلوب، نحوه رسیدگی به تخلفات مؤسسات اعتباری و اقدامات مقتضی در زمان ورشکستگی این مؤسسات می‌باشد.



برچسب‌ها: جوان -
تاریخ : دوش

مقام معظم رهبری همواره بر حضور فعال در آب‌های آزاد تأکید داشته‌اند

رهبری همواره بر حضور فعال در آب های آزاد تاکید داشته‌اند

 امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتشجمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از بازی رایانه‌ای «مبارزه در خلیج عدن ٢» که امروز(دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و این وظیفه اندیشمندان است تا با همدلی این تهدید را به فرصت بدل کند، این توانمندی در میان جوانان کشور وجود دارد فقط باید به آن توجه شود.

فرمانده نیروی دریایی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد، تصریح کرد: مهم‌ترین ساحل کشور که فرماندهى معظم کل قوا همواره بر آن تاکید فرمودند، سواحل مکران است چرا که از این ساحل به دریای آزاد راه داریم و مَی‌توانیم به چهار گوشه دنیا سفر کنیم.



امیر المومنین حضرت علی ع

 امیر المومنین حضرت علی ع

العلم فی صغر کالنقش فی حجر

کسب علم در کودکی مانند نقش بر روی سنگ میماند که هر گز پاک نمیشود 

بر روی سنگ قبر کشیشی در کلیسای وست مینستر چنین نوشته شده است:

” کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر دهم.

بزرگتر که شدم، متوجه شدم دنیا خیلی بزرگ است، من باید کشورم را تغییر دهم.

بعدها کشورم را نیز بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم.

در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول سازم.

و اینک که درآستانه ی مرگ هستم، فهمیدم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم،

شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

 

کشف مقادیری اسلحه جنگی و شکاری در استان کرمان

  ایمان شهسواریبازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرماندر تشریح جزئیات این خبر افزود: در جهت برقراری نظم و امنیت در سطح استان کرمان و مقابله با جرائم خشن طی دو عملیات صورت گرفته توسط مامورین پلیس اطلاعات در شهرستان کرمان و فهرج مقادیری سلاح جنگی کشف و ضبط گردید.

شهسواری ابراز داشت:در این دو عملیات یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و تعداد ۹ عدد فشنگ کلت،۷ قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۶ تیغه خشاب کلاشنیکف، یک عدد نارنجک دستی و یک قبضه سلاح شکاری طرح m۱۶ و یک تیغه خشاب شکاری و تعداد ۲۵۱ عدد فشنگ جنگی کلاشینکف کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه در این راستا ۴ نفر متهم دستگیر شده است، گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به متهمین نیز توقیف گردید.



نمایش اقتدار صنعت هوافضای ایران در میان برترین‌ها جهان + تصاویر

نمایشگاه هوایی «ماکس» روسیه که از بزرگترین نمایشگاه‌های هوایی جهان محسوب می‌شود به محلی برای نمایش اقتدار صنعت هوافضای ایران بدل شده است.

نمایش اقتدار صنعت هوافضای ایران در میان برترین‌ها جهان + تصاویر
 


ادامه مطلب

هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند

هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   با اشاره به اظهارات گستاخانه آمریکایی‌ها نسبت به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یاوه‌گویی‌های مقامات آمریکایی چیز تازه‌ای نیست و این هذیان‌گویی‌ها برای  تازه به دوران رسیده‌‌ها است. 

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بیشتر دچار یک نوع هذیان‌گویی شده و خواب‌های پریشان می‌بینند و اگر به سابقه دولت‌های قبل خود توجه کنند، هوشمندانه‌تر صحبت می‌کنند.

  وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی  یک نظام مردمی بوده و مردم ایران پشتوانه نظام  هستند، بیان کرد: ایران اسلامی یک نظام قدرتمند بوده و ملت ایران قادر است از موجودیت و ارزش‌های حیاتی خود دفاع کرده و هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را دچار شکست کند.



«صیاد ۳»؛ تلفیقی از پاتریوت و استاندارد اما هم‌طراز «اس ۳۰۰»/

بدنه و ظاهر کلی موشک صیاد۳ شبیه خانواده استاندارد و باله‌های انتهایی شبیه به موشک‌های پاتریوت است اما از نظر ارتفاع درگیری، این موشک هم طراز خانواده اس ۳۰۰ محسوب می‌شود.

«صیاد ۳»؛ تلفیقی از پاتریوت و استاندارد اما هم‌طراز «اس ۳۰۰»/ اولین موشک بردبلند ایرانی که به جنگ بالستیک‌ها می‌رود +عکس
 


ادامه مطلب

دستیابی به سیستم‌های موشکی با وجود تحریم‌ها کاری بزرگ است

فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم‌الانبیاء گفت:ایران افتخار دست‌یابی به دانش سیستم‌های موشکی را در فضای تحریم و تهدید با تکیه بر صنعت دفاعی خود دارد.

دستیابی به سیستم‌های موشکی با وجود تحریم‌ها کاری بزرگ است

 



ادامه مطلب

لغو کنفرانس غیر متعهد‌ها نماد قدرت نیروی هوایی است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: عملیات بغداد از بارزترین مصادیق قدرت هوایی است که موجب لغو برگزاری کنفرانس کشور‌های غیرمتعهد شد.

لغو کنفرانس غیر متعهد‌ها نماد قدرت نیروی هوایی است

 

ادامه مطلب

مقابله با اسلام ناب، هدف جابه‌جایی قدرت در عربستان

احتمال بهبودی رابطه ایران و سعودی‌ها بعید است

سردارمحمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی   با اشاره به تیرگی روابط ایران و عربستان سعودی، اظهار داشت: با سفری که ترامپ چندی پیش به عربستان سعودی داشت، یک اتحاد عبری، عربی و استکباری در مقابل مقاومت اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: این پیمان نشان دهنده اهداف مشترک تکفیری‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست و قطعا با جابجایی قدرت در عربستان، یک مقابله جدی بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی در حال شکل‌گیری است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: احتمال بهبود روابط ایران و عربستان خیلی بعید بوده و امکان  درگیری‌ها و افزایش تنش‌های جدید بین ایران و سعودی‌ها، تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی زیاد خواهد بود.



ایران موضوع تحریم‌های آمریکا را به کمیسیون حل اختلاف ارجاع نداد

عراقچی کمیسیون برجام

منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند ایران از فرصت هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام برای ارجاع تحریم‌های آمریکا به کمیسیون حل اختلاف استفاده نکرد.

 

ادامه مطلب

فروند ناوچه کلاس پیکان راهی مسابقات نظامی روسیه شدند

ناو ارتش و سپاه

۲ فروند ناوچه کلاس پیکان از نیروی دریایی ارتش به‌منظور شرکت در مسابقات نظامی روسیه، راهی این کشور شد.

 این ناوچه‌ها در مسیر عزیمت به روسیه، ابتدا به کشور آذربایجان رفته و توقف کوتاهی در سواحل باکو خواهند داشت.



خط تولید موشک پدافندی صیاد ۳ افتتاح شد + ویژگی‌ها و تصاویر

صیاد 3

خط تولید موشک پدافندی صیاد ۳ افتتاح شد و تعدادی از این موشک‌ها تحویل قرارگاه پدافند هوایی شد.

هرگز همراه میوه آب ننوشید

هرگز همراه «میوه» آب ننوشید کیفیت رطوبتی که در میوهاست با رطوبتی که شما با نوشیدن آب به آن اضافه می‌کنید، متفاوت است لذا هرگز همراه «میوه» به‌ویژه میوه‌های آبدار، آب ننوشید.
میوه‌ها رطوبتی دارند که اگر همراه یا بعد از خوردن میوه، آب میل شود رطوبت اضافی به معده تحمیل و هضم میوه مختل می‌شود و خلط حاصل از آن خلطی ناصالح خواهد بود.
کیفیت رطوبتی که در میوه است با رطوبتی که شما به آن اضافه می‌کنید متفاوت است مثلاً اگر انگور را همراه آب بخورید در اکثر مواقع حالت بدی بدست می‌دهد و حتی گاهی اسهال‌های شدید ایجاد می‌کند؛ لذا توصیه می‌شود نیم ساعت قبل از خوردن میوه و یکی دو ساعت بعد از خوردن میوه (بسته به میزان قدرت معده شما در هضم میوه خورده شده) از نوشیدن آب خودداری کنید.



پادشاه عربستان تا چند روز دیگر از قدرت کناره گیری می کند

پادشاه عربستان تا چند روز دیگر کناره گیری می کند

 فعال توئیتری و افشاگر اسرار خاندان آل سعود موسوم به «مجتهد» از احتمال کناره گیری پادشاه عربستان طی روزهای آتی خبر داد.

در همین راستا، مجتهد در صفحه توییتر خود نوشت: سلمان احتمالا پیش از رفتن به تعطیلات تابستانی به مغرب و تا سه روز آینده، به نفع پسرش از قدرت کناره گیری‌ می‌کند.

پیش از این یک منبع در کاخ پادشاهی عربستان اعلام کرد که ملک سلمان اخیرا بیانیه ای را ضبط کرده است و در آن خبر از انتقال قدرت به پسرش را داده است. این بیانیه ممکن است در هر زمانی منتشر شود، و حتی شاید در ماه سپتامبر منتشر شود.

چندی پیش نیز ملک سلمان بر خلاف آنچه که در آل سعود مرسوم بوده است، «محمد بن سلمان» پسر خود را به ولیعهدی انتخاب کرد و «محمد بن نایف» را از ولیعهدی کنار زد.

این اولین باری است که در خاندان سعودی حکومت از پدر به پسر منتقل می شود.

قطعنامه ۵۹۸ چگونه امضا شد؟

پذیرش قطعنامه 598 هرچند به معنای پذیرش آتش‌بس از سوی ایران بود، اما رژیم عراق بار دیگر به خاک ایران تجاوز کرد.

قطعنامه ۵۹۸ چگونه امضا شد؟

 
  


ادامه مطلب

نجات معجزه‌آسای یک پسربچه از بیماری کشنده

نجات یک پسربچه از بیماری کشنده به شکلی معجزه آسا موجب شگفتی خانواده و پزشکان شد.

   زاخاری کودک روس یک روز هنگام بازگشت از مدرسه از خارش شدید چشم و پا شکایت کرد، مادرش با کرم مرطوب کننده سعی کرد مشکل او را برطرف کند.

اما روز بعد همه بدن زاخاری پر از دانه های قرمز بود و تب او همواره بالا می رفت. مادر، فرزندش را به بیمارستان منتقل کرد اما پزشکان هم از تشخیص بیماری عاجز ماندند و درمان ها بی نتیجه بود.

چشمان زاخاری پر از خون شد و دهانش چاک برداشت. تا این که یکی از پرستارها به طور اتفاقی دریافت که پسرک به بیماری استیون جانسون که مرضی نادر و کشنده است مبتلا شده که ابتدا پوست و نسوج مخاطی را درگیر می کند و عوارضی شبیه زکام دارد اما می تواند به سرعت فرد مبتلا را به کام مرگ بکشاند.

زاخاری، قهرمان کوچک، پسر خوش شانسی بود چون یک ماه بعد از کما بیرون آمد و و پوستش به سرعت ترمیم شد و بر خلاف همه پیش بینی ها کاملا بهبود یافت تا جایی که هیچ اثری از بیماری مهلک در او باقی نماند.



فرمانده جدید پشتیبانی قرارگاه نزاجا منصوب شد

  سرهنگ ستاد رسول بهدادفر به عنوان فرمانده مرکز آموزش درجه‌داری جواد الائمه (ع) و سرهنگ ستاد ابوالفضل بیاری به عنوان فرمانده پشتیبانی قرارگاه نزاجامنصوب شدند.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پشتیبانی و آموزشگاه نظامی این نیرو که در ستاد نزاجا برگزار شد، گفت: فرمانده باید جوهره‌ی رهبری داشته باشد.

وی افزود: در نیروی زمینی برای انتصاب فرماندهان حساسیت بی‌نظیری وجود دارد و برای انتصاب فرمانده در شغل سازمانی، جلسات مختلفی با حضور نماینده اراده عقیدتی سیاسی، حفاظت و بازرسی برگزار می‌شود تا مسئولیت هدایت فرماندهی به افراد شایسته‌ای واگذار گردد.



افشاگری خواننده زن اسرائیلی

خواننده زنی که در سرزمین های اشغالی زندگی می‌کند از وضعیت زنان در میان صهیونیست‌ها می‌گوید.

افشاگری خواننده زن اسرائیلی +فیلم

ادامه مطلب



این عکس در عربستان جنجال به پا کرد+عکس

بسیاری از شبکه‌های ارتباط اجتماعی تصویر شاهزاده احمد بن عبدالعزیز وزیر کشور اسبق عربستان را در حال استقبال از میهمانانش در ریاض منتشر کرده‌اند که سئوالات و ابهامات زیادی را مطرح کرده است.

این عکس در عربستان جنجال به پا کرد+عکس

ادامه مطلب



کشورهای تحریم‌کننده دوحه از مواضعشان عقب‌نشینی کردند!

 اساس یک گزارش، ۴ کشور تحریم‌کننده قطر از دوحه خواستند که شش شرط جدید این کشور‌ها را اجرایی کند.

کشورهای تحریم‌کننده دوحه از مواضعشان عقب‌نشینی کردند!/ کاهش شرط‌های محاصره‌کنندگان قطر به 6 شرط

ادامه مطلب



پنتاگون: امپراطوری آمریکا در حال سقوط است

یک وبگاه آمریکایی گزارش داد، مطالعات و بررسیهای تازه پنتاگون نشان می‌دهد که امپراطوری آمریکا درحال سقوط است.

 

ادامه مطلب