حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

"ایرباس نو" هما ممنوع‌الخروج است

تحویل نخستین هواپیمای ایرباس 321 به ایران

مدیرعامل اسبق هواپیمایی آسمان با بیان این که "هواپیمای تازه وارد ایران ایر ممنوع الخروج است"، گفت: ورود این هواپیما با دو هدف کوتاه مدت عقب انداختن استیضاح وزیر و میان مدت انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است.

    ادامه مطلب ...

وزیر سابق اطلاعات:

دشمن برای نفوذ در نخبگان و مسئولان برنامه‌ریزی کرده است.

حیدر مصلحی

    ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ آل‌خلیفه ۳ جوان معترض بحرینی را اعدام‌کرد

رژیم آل خلیفه سه جوان بحرینی را اعدام کرد/ تظاهرات گسترده بحرینی‌ها در محکومیت این اعدام

کاریکاتور/ آل‌خلیفه 3 جوان معترض بحرینی را اعدام‌کرد

کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!

خرید هواپیما اولویت دارد یا تجهیز و توسعه ناوگان ریلی؟ / کارشناسان عقیده دارند بحث ورود هواپیمای ایرباس به کشور و نمایش تبلیغاتی دولت، برای سرپوش نهادن به ضعفهای مدیریتی آقای آخوندی است. گفتنی است که طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با ۸۰ امضا در نشست مجلس شورای اسلامی تقدیم هیئت رئیسه شده است.
کاریکاتور/ پیامکی از دیار باقی!!!

آمریکا به دنبال «جنبش سبز 2» و تجزیه ایران در دوره ترامپ است

«اندرو کوریبکو» می‌گوید: فتنه 88 یکی از بارزترین مصداق‌های جنگ ترکیبی آمریکا علیه ایران بود و واشینگتن در حال طراحی یک «جنبش سبز 2» با ابزارهای مختلف از جمله حمایت از تجزیه‌طلبان است.

خبرهای مهمی از برخورد با باندهای بزرگ منتشر می شود

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: فضاسازی برخی رسانه‌های ضد انقلاب و وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه علیه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، ناشی از مقابله قاطع این سازمان با عناصر نفوذی و حلقه های اصلی مفساد اقتصادی است.
 ، سردار حسین نجات جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های اطلاعاتی مرکز مقابله با جرایم سازمان یافته اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه پیرامون فضاسازی عناصر معاند و ضدانقلاب علیه این سازمان گفت: از آنجا که مقابله با جریان‌های جاسوسی که قصد نفوذ در ارکان قدرت نظام جمهوری اسلامی را دارند و برخورد با گروهک‌های تروریستی که بدنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند از اولویت‌های اصلی سازمان اطلاعات سپاه است، برخوردهای اخیر صورت گرفته با شبکه‌های فساد اقتصادی و برخی عناصر جاسوسی در حوزه فرهنگی و اجتماعی موجب به خطر افتادن و تقلای مفسدان و جاسوسان و فضاسازی رسانه‌های مرتبط با آنها علیه این سازمان شده است.
 
ادامه مطلب ...

دفاع و امنیت » زیر ذره‌بین

 یگان مزدوران امارات از حمله به جزایر سه گانه مأیوس و روانه لیبی شد/ مغز متفکر «بلک واتر» در همسایگی ایران چه می‌کند؟ یگان تحت فرماندهی امارات که توسط بلک واتر آموزش دیده است، ابتدا برای اموری مثل کنترل شورش، جنگ شهری و حفاظت از تاسیسات اتمی ایجاد شد اما بنا بر اعلام نیویورک تایمز، مقامات اماراتی توهماتی درباره استفاده از این یگان برای تصرف جزایر ایرانی در خلیج فارس داشتند.
به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق، با سرنگون شدن قذافی دیکتاتور پیشین لیبی، این کشور شمال آفریقا دستخوش یک جنگ داخلی شده است و گروه های وابسته به داعش، القاعده و برخی از نظامیان سابق این کشور، با تحریک و حمایت های تعدادی از بازیگران خاص، در مناطق مختلف این کشور با هم درگیر هستند.
 
در این میان دولت های خارجی منطقه ای و فرامنطقه ای مثل آمریکا، فرانسه، انگلستان، مصر و حتی امارات متحده عربی وارد کارزار در این کشور کوچک شده و به دنبال حمایت از گروه های مورد نظر خود هستند.
 
اما آنچه انگیزه نوشتن این مطلب است انتشار اطلاعات جدیدی درباره حضور یک شخصیت بد نام آمریکایی در بحران لیبی است.
  
ادامه مطلب ...

تصاویری دیدنی از پایتخت روسیه در یک روز ابری

تصاویری دیدنی از پایتخت روسیه در یک روز ابری

  
 
ادامه مطلب ...

جوانان نخبه به جای گذراندن سربازی پژوهش می کنند

معافیت سربازی جوانان صاحب ایده فعال در شرکت های دانش بنیان/ جوانان نخبه به جای گذراندن سربازی پژوهش کنند

محمد صاحبکار خراسانی رییس امور شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوریT گفت: با اشاره به معافیتهای نخبگان جوان فعال در شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: معاونت علمی فن‌آوری از شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ‌های دانشگاهی حمایت ویژه ای می‌کند تا محصولات داخلی شان تبدیل به تجاری سازی شود و بازارهای هدف داخلی و خارجی و بین‌المللی را کسب کند.
  
ادامه مطلب ...

بعد از خوردن یک برش پیتزا چه اتفاقی در بدن می‌افتد؟

آمار اضافه وزن در کشور ما به‌ویژه در بین جوانان،‌ نگران کننده است. در مطلبی که می‌خوانید، مقایسه‌ای بین مصرف یک برش پیتزا با یک کاسه سالاد صورت گرفته است. شک نداریم که طعم پیتزا بسیار خوشمزه‌تر از یک کاسه سالاد پر از سبزی با مزه معمولی است، اما این بار مطلب را کامل بخوانیم و بعد تصمیم بگیریم این هفته،‌ پایان هفته را چطور سالم‌تر بگذرانیم.
 
حدود یک ساعت بعد از خوردن پیتزا،‌ میزان قند خون به شکل سابق برگشته و با کاهش میزان قند خون فعالیت هورمون گرلین افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل دوباره احساس گرسنگی خواهید کرد. این جاست که با خوردن مجدد،‌ زمینه افزایش وزن فراهم می‌شود.
 
بعد از خوردن یک برش پیتزا چه اتفاقی در بدن می‌افتد؟
  
ادامه مطلب ...

10 درگیری احتمالی چهار سال آینده دنیا

 با وقوع بحران های جهانی بزرگ سال گذشته میلادی، بسیاری از کارشناسان سیاسی به پیش بینی وقایع پیش روی دنیا پرداختند. بلیک استیلول یکی از این کارشناسان بود که البته با نوعی بدبینی مفرط به آینده دنیا نگریست و احتمال وقوع 10 جنگ طی چهار سال آینده را بسیار زیاد دانست. اگر قرار باشد پیش بینی های او سایر کارشناسان درست از آن دربیاید، سال های سیاهی در انتظار مردم دنیا خواهدبود، اما فعلا بهتر است خوش بین باشیم و تنها ببینیم این پیش بینی ها تا چه اندازه به حقیقت نزدیک خواهدبود، اما جنگ هایی که احتمال وقوع شان زیاد ارزیابی شده، به این شرح هستند:

1- چین علیه هر کسی که در اقیانوس آرام باشد
 
ادامه مطلب ...

سفر به ترکیه ممنوع است؟

 ولی تیموری، مدیر کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در خصوص وضعیت فعلی گردشگری در ترکیه و اقدامات کشورمان برای امنیت افرادی که به این کشور سفر می‌کنند گفت: در هر حال آخرین توصیه‌ای که از وزارت خارجه به دست ما رسیده بر این بوده که هموطنان و مسافرانی که قصد سفر به مقاصد مختلف ترکیه را دارند ملاحظات امنیتی را رعایت کنند و همکاران ما در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مسافرتی نیز به آنها اطلاع‌رسانی کنند.

  
ادامه مطلب ...

مرد 440 کیلویی پاکستانی روزانه چقدر غذا می‌خورد؟+ تصاویر

«خان بابا پاکستانی» مرد 440 کیلویی است که تلاش می‌کند برای رکوردشکنی وزن خود را به 500 کیلو گرم برساند.

مرد 440 کیلویی روزانه چقدر غذا می‌خورد؟ + تصاویر

  ادامه مطلب ...

عربستان ارائه کمک‌های نظامی به لبنان را از سر می گیرد

یک منبع لبنانی اعلام کرد عربستان سعودی قصد دارد ارائه کمک‌های نظامی به لبنان را از سر بگیرد .

  

 خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع لبنانی اعلام کرد عربستان سعودی قصد دارد به لغو کمک‌های نظامی به ارتش لبنان پایان دهد.

عربستان سعودی در اسفند ماه سال گذشته، و دقیقا بعد از گذشت نزدیک به سه سال از اعلام وعده دو هدیه سه میلیارد و یک میلیارد دلاری «عبدالله بن عبدالعزیز» شاه سابق سعودی به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان، عقب نشینی خود از اعطای این هدیه به لبنان را اعلام کرد.

منابع نزدیک به عربستان در آن مقطع زمانی اعلام کردند این تصمیم عربستان در پی مواضع غیر همسوی لبنان در روابط بین دو کشور اتخاذ شده است.

این منابع اعلام کردند لبنان در جریان تجاوز به سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد، این اقدام را در اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی محکوم نکرد به همین دلیل این کشور تصمیم به قطع این کمک‌ها کرده است.

هم اکنون، میشل عون، رئیس جمهور لبنان به همراه هیأتی در ریاض، پایتخت عربستان به سر می ‌برد.

پرواز پلنگ برای شکار گراز +تصاویر

تصاویری که می‌بینید از لحظه‌ای گرفته شده‌اند که یک پلنگ از سرعت خود استفاده می‌کند تا با پروازهای خود در آسمان بتواند گرازی را شکار کند و بخورد.
 
پرواز پلنگ برای شکار گراز +تصاویر
  
ادامه مطلب ...

طرح جدید عربستان و اسرائیل برای ناامن کردن سوریه

  پیروزی‌های سوریه در حلب و همکاری ایران، روسیه و ترکیه، خشم عربستان را به دنبال داشت و این کشور تلاش می‌کند با حمایت از گروه‌های تکفیری و دامن زدن به اقدامات تروریستی در مسیر حل سیاسی بحران سوریه مانع تراشی کند.

  

، تحولات مثبت در میدان‌های نبرد سوریه و خنثی شدن طرح‌های تجزیه سوریه خشم نظام عربستان را در ریاض برانگیخته است. همکاری و مشورت میان ایران، روسیه و ترکیه برای حل بحران سوریه و پیروزی‌های ارتش سوریه و همپیمانان آن هم در این زمینه نقش داشت. 
 
گزارش محافل سیاسی و اطلاعاتی بسیاری از کشورها نشان از این دارد که نظام عربستان با همکاری برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و فرماندهان گروه‌های تکفیری تلاش می‌کنند با بر هم زدن ثبات در سوریه در روند حل سیاسی بحران سنگ اندازی کنند؛ زیرا این طرف‌ها به حل بحران سوریه از راه سیاسی پایبند نیستند و خواهان ادامه جنگ گروه‌های تروریستی در سرزمین‌های سوریه هستند. 
   ادامه مطلب ...

افتادگی پوست را با این خوراکی ها برطرف کنید

یکی از دلایل اصلی بروز پیری و افتادگی پوست کاهش تولید کلاژن است. مولکول کلاژن در لایه درم پوست ساخته می شود و همزمان با افزایش سن میزان تولید آن کم شده و مشکلات پوستی را به همراه دارد. کلاژن عامل اصلی برای ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست و محکم بودن آن است.
 
برای جلوگیری از کاهش تولید این ماده حیاتی بدن می توان از کرم های ضد چین و چروک استفاده کرد که باعث افزایش تولید کلاژن می شود. در کنار داروهای شیمیایی می توان از خوراکی های طبیعی نیز استفاده کرد و با قرار دادن آنها در رژیم غذایی باعث سلامت بدن و پوست صورت شد.
  
ادامه مطلب ...

اندازه دور بازوهای تان به شما می گوید چقدر عمر می کنید

مطالعات جدید محققان نشان می دهد بین اندازه دور بازو و طول عمر ارتباط مستقیم و معناداری وجود دارد.

اندازه دور بازوهای تان به شما می گوید چقدر عمر می کنید

براساس جدیدترین مطالعات پژوهشگران ایالات متحده که در مجله American Journal of Cardiology به چاپ رسیده است افرادی که دور بازو و دور مچ پای آنها بزرگ است با درصد بالاتری به نسبت افرادی که دور بازو و مچ پای معمولی دارند در اثر بیماری های قلبی جان خود را از  دست می دهند.
 
کارشناسان  این نتایج را با بررسی بر روی 600 فرد سالمند بالای 60 سال با وزن های مختلف که همگی به بیماری قلبی مبتلا بوده اند بدست آورده اند، در طول 10 سال عده زیادی از سالمندانی که دارای دور بازوی بزرگتری بودند جان خود را از دست داده اند.
 
بر این اساس وزن بدن رابطه مستقیمی با ابتلا به انواع بیماری ها دارد و میزان بالای چربی در بدن باعث فشار آمدن بیشتر بر قلب برای پمپاژ خون و اکسیژن رسانی به اعضای بدن می شود.
 
همزمان با افزایش سن توده های عضلانی بدن کاهش پیدا می کنند و بافت چربی جایگزین آن می شود، این چربی ها در مناطق مختلف بدن مانند شکم، بازو و دور مچ و ساق پا جمع می شوند و می توانند باعث بالا رفتن فشار خون، افزایش چربی خون و ابتلا به بیماری های قلبی عروقی شوند.
 
بسیاری از افراد در سنین جوانی برای داشتن تناسب اندام و افزایش اعتماد به نفس از ورزش های سنگین مانند وزنه برداری و یا خوردن قرص، پودر و مکمل های بدنسازی استفاده می کنند تا دور بازو و دور مچ پای خود را افزایش دهند غافل از اینکه همزمان با افزایش سن عضله ها از بین رفته و چربی جای آنها را می گیرد و این خود عاملی جدی برای مرگ زودرس آنها می شود.
 
کارشناسان به افراد توصیه می کنند همیشه تناسب اندام مطلوبی داشته باشند و از مصرف دارو یا انجام ورزش های غیر استاندارد خودداری کنند  زیرا در سالمندی با انواع بیماری ها مواجه می شوند

داعش در ریاض تشکیل شد

افشاگری بن طلال در گفتگو با سی‌ان‌ان: آل‌ سعود از داعش حمایت مالی می‌کند/داعش در ریاض تشکیل شد
؛ به نقل از العالم، «ولید بن طلال»، شاهزاده میلیاردر سعودی، در مصاحبه تلویزیونی با «سی‌ان‌ان» آمریکا، به حمایت مالی رژیم آل سعود و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از گروه تروریستی داعش اذعان کرد.
 
به گزارش سایت خبری «منامه پست»، دستگاه قضایی عربستان دستوری را مبنی بر ممنوعیت سفر ولید بن طلال بازرگان و از اعضای  خاندان سعودی، به خارج از کشور و توقف خدمات دهی دولتی به وی صادر کرد. این حکم دوشنبه گذشته در یکی از روزنامه های عربستان منتشر شد.
 
برخی از فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی این دستور را به منزله اعمال تدابیر شدید علیه ولید بن طلال بعد از اظهارات رسانه‌ای وی دانستند. بن طلال در گفتگو با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» آمریکا، نقش رژیم سعودی را در تاسیس گروه تروریستی داعش و حمایت و پشتیبانی مالی از این گروه و فعالیت‌هایش در همه کشورهای عربی، فاش کرد.
 
ولید بن طلال در این گفتگو، بر حمایت حاکمان سعودی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از گروه تروریستی داعش و حمایت مالی آن‌ها از این گروه در آغاز بحران در سوریه تاکید کرد. وی همچنین اذعان کرد داعش در ریاض تشکیل شد و رژیم سعودی از این گروه حمایت و از عملیاتش در همه کشورهای عرب پشتیبانی مالی می کند. 

برچسب‌ها: اخبارروز , عربستان , داعش

سال 2016 از موفقیت‌آمیزترین سال‌ها برای ایران بود

یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گفت سال سپری شده 2016، یکی از موفقیت‌آمیزترین سال‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود.

   شاول شای معاون پیشین شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی در «اسرائیل هیوم» تصریح کرد سال 2016 سال موفقیت‌های ایران و سال تشدید بحران برای عربستان بود.

 
ادامه مطلب ...

ورود نیروهای ارتش ترکیه به شهر الباب سوریه

برخی رسانه‌ها از ورود ۷ هزار نظامی ترکیه‌ای به شهر الباب سوریه و درگیری‌های شدید در این منطقه خبر دادند.

 



 




 
ادامه مطلب ...

اعلام جنگ عربستان علیه مصر

کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مصر را به دلیل عدم همراهی با سیاست‎ خارجی عربستان در مسایل منطقه از جمله سوریه و یمن، دشمن شماره یک خود قلمداد کرده‌اند.

شهید ستاری، معمار نوسازی نیروی هوایی

- پانزدهم دی ماه 1373 دومین حادثه تلخ و تأسف بار هوایی که بر اثر آن جمعی از فرماندهان بلند پایه نظامی به شهادت رسیدند، بوقوع پیوست و در نتیجه آن سرلشکر منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه زبدگانی همچون سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی (معاونت عملیات نیروی هوایی)، سرلشکرخلبان سید علیرضا یاسینی (معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی هوایی) و 9 نفر دیگر از بهترین فرزندان این سرزمین شهید شدند.
  
ادامه مطلب ...

به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر

شهر ممنوعه پکن که زمانی تنها مکان زندگی امپراتورهای چین بوده است؛ امروزه عنوان پربازدیدترین موزه جهان را به خود اختصاص داده است.

   موزه قصر پکن یا همان شهر ممنوعه روزگاری تنها مکان زندگی امپراتورهای چین و خانواده آن ها بوده است که امروزه به عنوان پربازدیدترین موزه جهان شناخته شده و طبق آخرین آمار، سالیانه بیش از 14.6 میلیون نفر بازدید کننده دارد. شهر ممنوعه که در پایتخت  کشور چین واقع است یکی از مهمترین دیدنی های تاریخی این کشور به شمار آمده و وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در جهان محسوب می شود.


به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر

 
ادامه مطلب ...

پیروزی‌های اخیر در سوریه را باید به ایران تبریک گفت

رئیس‌جمهور سوریه گفت برای پیروزی‌هایی که در سوریه به دست آمده است باید به ایران تبریک گفت.
 
از احتمال دخالت ایران در انتخابات آمریکا تا نگرانی تل‌آویو و عربستان از توانمندی‌های دریایی تهران
  


 به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، در استقبال از علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت، برای پیروزی هایی که در سوریه به دست آمده است باید به ایران تبریک گفت زیرا این پیروزی ها در سایه حمایت های ایران به دست آمده است.
 
بروجردی نیز در این دیدار با تبریک پیروزی های به دست آمده در سوریه به ویژه پیروزی در حلب، گفت ایران این شرایط را در زمان آزادی شهر خرمشهر تجربه کرده بود.
 
العالم افزود قرار است بروجردی در این سفر با تعدادی از مقامات سوری از جمله عماد محمد خمیس، نخست وزیر و ولید معلم، وزیر امور خارجه سوریه، نیز دیدار کند.


نظر شیطان در مورد امام علی(ع) چه بود؟

 پیامبر اکرم(ص) در خانه اُمّ سلمه  نشسته بودند.کسی از همسر ایشان اجازه ورود خواست.حضرت رسول(ص) فرمودند:ابلیس است، در را به روی او نبندید نمی خواهم راهش ندهید در را باز کنید و بگذارید بیاید .





ادامه مطلب ...

چرا آمریکا این پرنده روسی را "روز قیامت" نامید؟+عکس

مدیر کل صنایع نظامی روسیه اعلام کرد که این مؤسسه برای آغاز به ساخت نسل سوم هواپیماهای فرماندهی استراتژیک موسوم به "هواپیمای روز قیامت" در سال 2017 برنامه‌ریزی می‌کند.

   الکساندر یاکنین مدیر صنایع نظامی روسیه روز پنجشنبه 22 دسامبر گفت: هم اکنون این هواپیما با تمام توانمندی خود پرواز می کند و در نخستین تمارین نظامی مشارکت کرده و چند مأموریت در راستای آمادگی فوری نیروهای مسلح برای اجرای عملیات انجام داده است. 


چرا آمریکا این پرنده روسی را

 
به نوشته "روسیا الیوم"، در امریکا این هواپیماهای فرماندهی روسی "روز قیامت" نامیده شده، زیرا یکی از کاربردهای این هواپیماها در هنگام وقوع جنگ هسته ای و نابودی مراکز فرماندهی نظامی زمینی در نظر گرفته شده است. 

چرا آمریکا این پرنده روسی را

 
معروفترین هواپیماهای مشابه، همان هواپیمای امریکایی "E-4B" که بر اساس هواپیماهای مسافربری بوئینگ 747 طراحی شده است و هواپیمای روسی "ایل 80" که مدل پیشرفته هواپیمای مسافربری ایل 86 است.

مین‌کوب "تفتان" ایرانی را بهتر بشناسیم + تصاویر و مشخصات

  پاکسازی مین، همواره یکی از مشکلاتی است که کشورهای مختلف جهان به خصوص کشورهایی که جنگ را تجربه کرده‌اند، با آن مواجه هستند. بدین منظور روش‌های مختلفی برای پاکسازی تعریف شده که یکی از امن‌ترین آن‌ها استفاده از خودروهای مین‌کوب است که توسط کشورهای مختلفی ساخته می‌شوند.

  ادامه مطلب ...

نیروهای مسلح درگیر مشکلاتی‌اند که دولت و مجلس مقصر آن‌ها هستند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای امروز پدافند هوایی حاصل عشق، ایمان و اعتقاد است.

  

تقویت بنیه دفاعی کشور وظیفه مجلس است/اقدامات نیروهای پدافند هوایی قابل تقدیر است

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگویی  ؛درباره برنامه‌ مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور بیان داشت: ما به عنوان نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به تمامی نیروهای مسلح کشور کمک شود و این موضوع را وظیفه اصلی خود می‌دانیم.
 
نایب رئیس اول مجلس خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح درگیر مشکلاتی هستند که دولت و مجلس مقصر آن هستند لذا برای رفع مسائل این نیروهای زحتمکش که خالصانه خدمت می کنند باید نگاه ویژه ای داشت. 

وی همچنین با اشاره به بازدید خود از دستاوردهای ستاد پدافند هوایی خاتم الانبیاء طی چند روز اخیر گفت: آنچه در این بازدید نمایان شد باور و  ایمانی بود که نیروهای این قرارگاه از خود نشان داده‌‌اند و کارهایی را انجام داده‌اند که در حالت عادی اگر آن باور و اعتقاد نباشد قابلیت اجرایی شدن ندارد.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به این نیروها به خاطر پوشش، ‌توسعه و ابتکاری که به خرج داده‌اند و توانمندی‌‌هایی که به وجود آورده‌اند، خدا قوت گفت چرا که این توانمندی‌ها باعث غرور و افتخار ملت ایران است.

نماینده مردم تبریز افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم باید از آفرینندگان این اقتدار قدردانی نماییم و شرایطی را فراهم آوریم که این جوانان انقلابی با قدرت و دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند.
 
وی تصریح کرد: این کارهایی که تا به حال انجام شده باعث شده تا دشمن نتواند به سمت مرزهای ما حرکت کند و اگر این جوانان نبودند قطعا تاکنون شکست‌های فراوانی خورده بودیم و ما به این عزیزان بابت این اقتدار افتخار می‌کنیم.


گزارش محرمانه سیا مبنی بر نابودی اسرائیل

 صهیونیست‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و با اعمال نابخردانه خود، بیش از هر زمان دیگری، میخ تابوتشان را می‌کوبند.

 

در گزارش محرمانه‌ای، سیا نسبت به موجودیت رژیم صهیونیستی پس از 20 سال اظهار تردید کرده است. در این گزارش آمده است: سیا پیشتر نیز از فروپاشی غیرمنتظره دولت نژادپرست آفریقای جنوبی و همچنین تقسیم اتحاد جماهیر شوروی در سال 1990 خبر داده بود و امروز از پایان آرزوهای صهیونیست‌ها در خاک فلسطین اشغالی خبر می‌دهد؛ حادثه ای که دیر نباشدکه به وقوع بپیوندد.

 
در این گزارش، همچنین نسبت به بازگشت بیش از یک و نیم میلیون یهودی به روسیه و برخی کشورهای اروپایی و نیز نسبت به کاهش زاد و ولد در میان یهودیان در مقایسه با فلسطینیان و اینکه آمار موالید فلسطینی‌ها به مرور زمان بر تعداد یهودیان پیشی خواهد گرفت، هشدار داده شده است.


«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، فرازی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، فرازی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود که به‌ عنوان مهمترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد. 

  


شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل

 
اما حال با سپری شدن یک سال، بسیاری از رسانه‌های غربی و حتی جراید صهیونیستی به این امر اذعان دارند که رژیم اشغالگر قدس، سراشیبی سقوط را به سرعت درمی‌نوردد.
 
رژیم جعلی , اشغالگر قدس با چالش‌های بیرونی و درونی متعددی مواجه است که موجودیت آن را به خطر انداخته‌اند هرچند این رژیم قصد دارد بر این عوامل سرپوش بگذارد و در مورد آن‌ها فرافکنی و فضاسازی می‌کند.
 
اما نکته مهم این است که رژیم اشغالگر قدس، فقط از ناحیه عوامل بیرونی مانند جریان مقاومت تهدید نمی‌شود و باید به عوامل درونی هم که موجودیت و بقای این رژیم جعلی را تهدیدی می‌کنند نیز توجه کرد. از طرفی هم نباید عوامل بیرونی را در جریان مقاومت محدود کرد چراکه خود آمریکا که در نگاه اول به عنوان حامی اسرائیل غاصب محسوب می‌شود، در برخی موارد می‌تواند یکی از عوامل افول این رژیم جعلی کودک­‌کش در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی نیز لحاظ شود.
 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل

 

ماجرای طرح ترور اوباما

رژیمی نامشروع که به هم‌پیمانش هم رحم نمی‌کند/ ماجرای طرح ترور اوباما 

  در یکی از آخرین افشاگری‌های ویکی‌لیکس، طرح ترور اوباما افشا شد. به نقل از پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس، این موسسه با هک کردن ایمیل "فرد برتون" - معاون موسسه اطلاعاتی استراتفور- به طرح ترور اوباما پی برده است. در گزارش مربوط به این طرح ترور، آمده است که موساد یعنی همان سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی، یکی از بازیگردان های اصلی پروژه حذف فیزیکی اوباما بوده است.

 
 
شمارش معکوس برای نابودی اسرائیل


پیامی که "مانیفیست کمونیست" را به موزه‌های تاریخ سپرد!

نامه معروف امام خمینی(ره) که در آن فروپاشی بلوک شرق و زوال مارکسیسم بپیش‌بینی شده بود، در 13 دی ماه 1367، به آخرین رئیس جمهور شوروی، میخائیل گورباچف، ابلاغ شد.
ادامه مطلب ...

بنیه دفاعی و عملیاتی مرزها تقویت شد

سفر سردار اشتری به مشهد

فرمانده ناجا ‌گفت: بنیه دفاعی و عملیاتی مرزها تقویت شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اختصاص تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی، سلاح های به روز اعم از سبک و سنگین و نیز ادوات لازم برای مرزها پیش‌بینی خواهد شد.



تصویر رهبر انقلاب در خیابان‌های حلب

شهر حلب در سوریه چند روز پیش به‌طور کامل از دست تروریست‌ها آزاد شد و اهالی این شهر پس از 4 سال جنگ و آوارگی آرام آرام تلاش می‌کنند زندگی را در کوچه پس کوچه‌های مخروبه آن به جریان بیندازند. 

با آغاز سال نو میلادی ساکنان مسیحی کوچه‌ها را چراغانی و با درخت کریسمس تزیین کرده‌اند. در این بین تصاویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار سید حسن نصرالله، بشار اسد و پوتین نیز دیده می‌شود که در ساختمان‌های شهر خودنمایی می‌کند.

یبل

اعلام حکومت نظامی در فلوجه عراق

به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز عراق، یک منبع امنیتی در استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی عراق در فلوجه حکومت نظامی اعلام کردند. 

 این منبع، که خواست نامش فاش نشود، خاطرنشان کرد: این نیرو‌ها عملیات گسترده‌ای را برای جستجوی افراد تحت تعقیب و خودروهای مشکوک در شهر آغاز کردند.  

این منبع افزود: حکومت نظامی در شهر فلوجه، که از ساعات آغازین امروز شروع شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، شامل تردد خودروهای شخصی نیز می‌شود.  
گفته می‌شود نیروهای امنیتی بیش از ۵ ماه پیش شهر فلوجه را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند و نیروهای پلیس و ارتش حفظ امنیت این شهر را به عهده دارند.

تصاویری از نورافشانی سال نو میلادی در سرتاسر جهان

 سال 2016 میلادی با تمام فراز و نشیب‌ها و اتفاقات خوب و بد به پایان رسید و امروز اولین روز از سال نو میلادی است.

مراسم نورافشانی سال نو میلادی

ادامه مطلب ...

خبر خوش برای متقاضیان بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت

دیوان عدالت اداری

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال بخشنامه شماره ۱۹۷۲/د/۲۱۰ مورخ ۳ مرداد ۹۴ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که صندوق بازنشستگی کشوری اجازه ندارد به بهانه نبود اعتبار از صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت ممانعت کند.



بحرینی‌ها فردا کمپین شکست محاصره منزل شیخ عیسی قاسم را کلید می‌زنند

تحصن بحرینی‌ها در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم

محاصره منطقه "الدراز" بحرین توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه به ۲۰۰ امین روز خود می‌رسد؛ در همین حال مردم بحرین کمپینی را برای شکستن این محاصره آغاز می‌کنند.

قرار بود برجام سبب رفع تحریم‌ها شود اما تحریم‌ها ۱۰ سال دیگر تمدید شد

صفار هرندی در اراک

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: قرار بود مسئله برجام سبب گشایشی شود که تحریم‌ها برداشته شود اما طرف غربی و امریکایی به تعهدات خود عمل نکردند و ۱۰ سال دیگر تحریم‌ها تمدید شد.

صادرات گاز ترکمنستان به ایران قطع شد

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز پارسیان - فارس

شرکت ملی گاز ایران با انتشار بیانیه رسمی، ضمن اعلام اینکه جریان گاز وارداتی از ترکمنستان به دلیل کارشکنی این کشور قطع شده، ضمن درخواست از عموم مشترکان شبکه گاز مصرفی برای رعایت اصول مصرف بهینه، از تمهیدات لازم برای تامین گاز استان‎های شمالی خبر داد.

جنگ یمن با آمریکا هماهنگ شده اما از مردم آمریکا مخفی شده است

تحلیل

یک تحلیلگر سیاسی مستقر در دیترویت ضمن اشاره به حمایت گسترده واشنگتن از حملات ریاض به یمن، گفت: ادامه جنایات ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در یمن، از مردم آمریکا مخفی نگه داشته شده است.



کاریکاتور/ توَرمُ آوردم پایین، دیگه مشکل چیه؟!!

 بانک مرکزی مقصر گرانی دلار است.

کاریکاتور/ توَرمُ آوردم پایین، دیگه مشکل چیه؟!!

درخواست وزارت خارجه روسیه از پوتین برای اخراج ۳۵ دیپلمات آمریکایی

لاوروف

وزارت خارجه روسیه در واکنش به اقدام دولت اوباما خواستار اخراج ۳۵ دیپلمات آمریکایی شد.

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه اعلام کرد از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور خواسته است 35 دیپلمات آمریکایی را عناصر نامطلوب اعلام و آنها را اخراج کند.

وی با بیان اینکه اتهامات واشنگتن علیه مسکو درباره مداخله در انتخابات 2016 بی پایه است، همچنین گفت: مسکو اقدامات آمریکا در قبال روسیه را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

قول روسیه برای اقدامات تلافی جویانه علیه تحریم‌های آمریکا

پسکوفروسیه قصد دارد تدابیر تلافی جویانه‌ای را علیه اقدامات جدید رئیس جمهور آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه مسکو، اتخاذ کند.