حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

نسبت جاه‌طلبی‌های ترامپ با واقعیات؛ دو سوم جنگنده‌های نیروی دریایی زمین‌گیرند

خبرگزاری فارس: نسبت جاه‌طلبی‌های ترامپ با واقعیات؛ دو سوم جنگنده‌های نیروی دریایی زمین‌گیرند

یک خبرگزاری روسی اخیرا در گزارشی با اشاره به مشکلات شدید مالی نیروی دریایی آمریکا نوشت «نزدیک به دو سوم از جت‌های جنگنده نیروی دریایی آمریکا نمی‌توانند پرواز کنند.» 


ادامه مطلب

مشاور امنیت ملی «ترامپ» از سمت خود کناره‌گیری کرد

خبرگزاری فارس: مشاور امنیت ملی «ترامپ» از سمت خود کناره‌گیری کرد/«کیت کلاگ» موقتاً جایگزین فلین شد

کاخ سفید لحظاتی پیش از استعفای مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری این کشور از سمت خود خبر داد. 


ادامه مطلب

احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

ایندیپندنت:احتمال جنگ ایران و امریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

  به نقل از پرس تی وی، پاتریک کاکبرن، روزنامه‌نگار و نویسندۀ برجستۀ ایرلندی می‌گوید عقدۀ فکری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا برای بازگرداندن اقتدار به کشورش و تلاش وی برای اهریمن جلوه دادن ایران ممکن است به جنگ میان این دو کشور طی یک یا دو سال آینده منجر شود. 
کاکبرن، تحلیلگر جنگ امریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه در مقاله‌ای که روز جمعه در روزنامۀ انگلیسی ایندیپندنت منتشر شد نوشت: باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا از ورود به «یک جنگ گسترده علیه ایران» خودداری کرد. 
این تحلیلگر سیاسی افزود: اوباما به متحدان امریکا در خاورمیانه مانند عربستان سعودی و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس مظنون بود و می‌دانست این کشورها مشتاق هستند که امریکا از طرف آن‌ها وارد جنگ با ایران شود.


خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/

 بحث مهم درباره موشک میثاق 3 بحث استفاده از یک فیوز جدید در این موشک است که بر اساس تصاویر منتشر شده می توان آن را تشخیص داد و به این موضوع توجه ویژه کرد. 
  
اما این فیوز چیست و چه مزایایی را برای موشک جدید ایرانی فراهم می کند؟ 

  
این فیوز از نوع لیزری است و اساس کار آن بر این شکل است که پس از پرتاب موشک به سمت هدف مورد نظر، یک منبع تابش لیزر در داخل موشک به صورت 360 درجه، نور را به اطراف پخش می کند و به محض نزدیک شدن به هدف مورد نظر و بازتاب پیدا کردن نور لیزری که به هدف برخورد کرده، سر جنگی موشک فعال شده و منفجر می شود. 
  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس  
موشک میثاق 3 - به بخشی که با رنگ قرمز مشخص شده است دقت کنید 

نتانیاهو با تحریک آمریکا راکت های ایران را به سوی اسرائیل می کشد

یک روزنامه صهیونیستی در تحلیلی نوشت: اگر نتانیاهو، ترامپ را متقاعد به بمباران ایران ‌کند، آنگاه هزاران راکت ایرانی به سمت اسرائیل پرتاب خواهد شد.



سکوت در قبال جنایات آل‌سعود شراکت در نسل‌کشی است

کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیان ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.


دشمن سرسخت اسرائیل مسئول حماس در غزه شد

السنوار

آزاده فلسطینی که محافل صهیونیستی وی را قوی‌ترین مرد حماس می‌دانند، به سمت مسئول حماس در غزه منصوب شد.

  به نقل از المیادین، جنبش حماس، یحیی السنوار آزاده فلسطینی را به  سمت مسئول سیاسی خود در غزه منصوب کرد.

سیسی: قاهره آماده همکاری با ارتش لبنان است

عون لبنان سیسی قاهره مصر

رئیس جمور مصر پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در قاهره گفت که این کشور آماده همکاری با ارتش لبنان و مبارزه علیه تروریسم است



نیروی ویژه رژیم صهیونیستی وارد بحرین شدند

نیروهای امنیتی بحرین

در آستانه ششمین سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین، منابع آگاه از ورود ۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی به فرودگاه منامه خبر دادند.

ادامه مطلب



جلوگیری از توطئه‌های سازماندهی شده جریان‌های تکفیری تروریستی در آستانه دهه فجر/ 8 نفر از عناصر اصلی دستگیر شدند

وزیر اطلاعات گفت: در جریان شناسایی و جلوگیری از توطئه های سازماندهی شده جریان های تکفیری تروریستی برای بر هم زدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی 8 نفر از عناصر اصلی آن دستگیر شدند.

 


ادامه مطلب

ترامپ سنجیده حرف بزند

دیوید ایگناتیوس در واشنگتن پست نوشت: ترامپ باید مراقب باشد دست به عمل نسنجیده‌ای در مقابل ایران نزند. وی از موضع اخطار و تحریم با ایران سخن می‌گوید و برخی متحدان عرب و اسرائیل، این را می‌پسندند. اما موضوع این است که رودررو شدن با ایران خطرات عمده‌ای دارد. «فرماندهی مرکزی آمریکا» هزاران نیرو در عراق و خلیج(فارس) دارد و همه این سربازان می‌توانند در مقابل حملات تلافی‌جویانه ایران آسیب‌پذیر باشند.



دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی ناکام ماندند

دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی ناکام ماندم

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، در ورودی تنگه باب المندب تعداد 11 فروند قایق تندرو دزدان دریایی سومالیایی که با پول‌های بادآورده خریداری شده‌اند،قصد تعرض به کشتی تجاری ایران را داشتند که با حضور به موقع تکاوران ناوگروه 44 نداجا متواری شدند.
 
متاسفانه این دزدها با پول‌های بادآورده و کلانی که با دزدی از کشتی‌های تجاری و نفتکش بقیه کشورها به دست آورده‌اند توانسته‌اند برای خود قایق‌های بزرگ سوخت رسانی و پشتیبانی تهیه کنند و به مسیرهای دورتر از ساحل خود رفته و کشتی ها را بربایند.
 
گفتنی است ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی رزمی بوشهر از 15 مهر ماه به ماموریت اعزام شده است و 15 اسفند از ماموریت باز می گردد و در منطقه یک امامت نداجا پهلو می گیرد که این ماموریت پنج ماهه یک رکورد محسوب می شود.


"سرعت عمل و اقدام به موقع" ویژگی اصلی نیروی هوایی ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از جمله ویژگی های بارز نیروی هوایی ارتش اقدام به موقع و سرعت عمل در کار است و این خصوصیت از همان روزهای آغازین انقلاب در این نیروی الهی وجود داشته است.

ادامه مطلب



نقشه جدید ترامپ برای عراق/

 شاخص‌های اولیه نشان از آن دارد که گزینه تقابلی در دستور کار آمریکا قرار داشته و ترامپ می‌خواهد گام‌های خود را در عراق مستحکم کند، چرا که مدعی است نفوذ ایرانی‌ها در عراق افزایش یافته است. 

 ادامه مطلب



توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» در توصیف قدرت بی‌رقیب موشکی ایران در منطقه می‌نویسد تهران از نظر تعداد و تنوع موشکی در خاورمیانه جایگاه اول را دارد و از رژیم صهیونیستی گرفته تا کشورهای اروپایی در تیررس این کشور هستند.

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس و فیلم



"اتحاد داخلی" سبب ماندگاری ایران است

"اتحاد داخلی" سبب ماندگاری ایران است/وضعیت اقتصاد رو به رشد است؛ باید اقتصاد نفتی را کنار بگذاریم

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: آن چیزی که سبب ماندگاری ایران شد "‌اتحاد داخلی" بود که سبب شد روی پای خود بایستیم.

 سورنا ستاری در سومین کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان اصفهان اظهار داشت: فردی که قادر به تحلیل‌کردن نیست، نمی‌تواند نوآوری داشته باشد، باید موضوعی را فهمید و درک کرد و آن را در صحنه عمل پیاده‌سازی کرد که این دقیقا اتفاقی است که در عملیات والفجر 8 رخ داد.

نخستین همایش سازمان دفاعی دانش بنیان برگزار می شود

نخستین همایش ملی سازمان دفاعی دانش بنیان 3 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می شود.



همه جنگنده ها و تیز پروازان نهاجا آماده پرواز و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند

فرمانده پایگاه شهید فکوری گفت: هیچ پرنده زمین گیر در پایگاه فکوری وجود ندارد و همه جنگنده ها و تیز پروازان آماده پرواز و اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا هستند.

 


ادامه مطلب

5 دستاورد دفاعی در حوزه رزم زمینی و پدافند هوایی رونمایی می‌شود

وزیر دفاع 5 دستاورد دفاعی در حوزه رزم زمینی و پدافند هوایی رونمایی می‌شود
 به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، فردا دوشنبه 18 بهمن ماه و مصادف با ایام الله دهه فجر، 5 دستاورد دفاعی در حوزه رزم زمینی و پدافند هوایی با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی و خطوط تولیدی آن افتتاح می شود.

 



ریاض هدف موشک پیشرفته یمنی قرار گرفت

شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری گزارش داد: ارتش یمن از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی در ریاض، پایتخت عربستان سعودی توسط یک موشک پیشرفته بالستیک خبر داد.

این در حالی است که ساعاتی پیش جنگنده های سعودی منطقه جبل النار در شهرک المخاء استان تعز را بمباران کردند. جنگنده های سعودی همچنین منطقه آل حجلان در شهرک صرواح استان مارب را بمباران کردند. 

جنگنده های سعودی در عملیاتی دیگر منطقه راس عیسی در شهرک الصلیف در استان الحدیده یمن را چهار بار بمباران کردند. 

شبکه ارتباطات در شهرک مُوَزَّع در استان تعز نیز هدف حملات هوایی دشمن قرار گرفت. عربستان در حملات هوایی هفت بار به مزارع کشاورزی شهروندان یمنی در شهرک ضوران آنس در استان ذمار حمله کرده و چند نفر از اهالی منطقه را مجروح کردند.


پایگاه آمریکا در منطقه در تیررس موشکهای ایران است

مدیر شبکه الجزیره در تهران گفت در صورت تجاوز آمریکا به ایران، 36 پایگاه نظامی اش در منطقه هدف موشک های ایران قرار می گیرد.

/تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح

تهدیدات آمریکا موضوع جدیدی نیست/تاکید بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح
 به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان های نیروی هوایی ارتش که در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با اشاره به تهدید رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر عدم حذف هیچ گزینه ای در خصوص ایران گفت: ظرفیت دفاعی، توان تهاجمی و عملیاتی نیروهای مسلح در سطحی است که آمریکا یا هر دشمن دیگری اگر خیال خام تجاوز به کشور ما داشته باشد را از کرده خود پشیمان سازد. 
وی با اشاره به مولفه های فراوان قدرت ملی در کشور افزود: ما نه تنها از تهدیدات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ترسی به خود راه نمی دهیم بلکه با استحکام و تلاش بیشتر در مسیر تدابیر فرمانده معظم کل قوا حرکت خواهیم کرد.


نیروی هوایی ستاره‌ی راهنماست

این حرکت نیروی هوایی آن روز، یک ستاره‌ی راهنما است برای کلّ کسانی که در این مجموعه هستند و در آینده خواهند بود. الحمدلله نیروی هوایی بعد از آن حادثه هم نشان داد که در خطّ مستقیم و خوبی حرکت میکند؛ حقّاً و انصافاً این‌جور است

جسارت ایران در نبردهای دریایی افزایش یافته است

فرمانده ناو آمریکایی "یو‌اس‌اس ماهان" اذعان کرد توان واکنش دریایی ایران موجب نگرانی است.

جهش مداری ماهواره‌های ایرانی با سامانه «سامان»

استفاده از سامانه‌های انتقال مداری کمک می‌کند تا بدون سنگین‌تر شدن سیستم ماهواره‌بر، ماهواره در صورت لزوم در فضا صعود کرده و در مدارهای بالاتری قرار بگیرد و حالا به کمک سامانه «سامان 1» انتقال یک ماهواره ١٠٠ کیلوگرمی ‏به مداری با ارتفاع اوج ٧٠٠ کیلومتر امکانپذیر شده است.


برچسب‌ها: جوان -، ماهواره، فجر، انتقال

جزئیات جدید از فشار عربستان بر سلطان قابوس

نشست آتی میان "سلطان قابوس بن سعیدو پادشاه "سلمان بن عبدالعزیزنشان می‌دهد که بالاخره عربستان سعودی پس از کشاکش فراوان توانست عمان را به راه بیاورد.

ادامه مطلب

تیم اقتصادی دولت ناخواسته و نادانسته ایرانی‌ها را فقیرتر کرد

حسین زاده دریک امریکا

دکتر اسماعیل حسین زاده استاد اقتصاد دانشگاه دریک آمریکا گفت: تیم اقتصادی دولت، روحانی را ناخواسته و نادانسته مجری سیاست‌های اقتصادی نئوکلاسیک و موجب فقیرتر شدن فقرا و کاهش برنامه‌های حمایتی دولت از کارگران و مستضعفان ارزیابی کرد.

نگرش اقتصادی دولت ،در علم و تجربه مردود شده/"دولت کوچک یعنی کارآمد" دروغ از آب درآمد

اقدام متقابل ایران علیه افراد و شرکت‌های آمریکایی

وزارت امور خارجه طی بیانیه ای اعلام کرد: ایران با پشتوانه حضور و حمایت ملت ایران، با هر گونه اقدامی که منافع مردم ایران را هدف قرار داده باشد به صورت متناسب و متقابل برخورد خواهد کرد.

 


ادامه مطلب

امدادرسانی نیروهای ارتش به حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امدادرسانی نیروهای ارتش به حادثه دیدگان بهمن در محورهای هراز و فیروزکوه خبرداد



امداد و کمک رسانی تکاوران نیروی زمینی ارتش به حادثه دیدگان سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه

امداد و کمک رسانی تکاوران نیروی زمینی ارتش به حادثه دیدگان سقوط بهمن در جاده هراز و فیروزکوه
 امیر سرتیپ دوم اسدی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور گفت: بلافاصله پس از حادثه ناگوار سقوط بهمن در جاده هراز، ستاد بحران نزاجا به تکاوران مراتکاور نزاجا اعلام کرد که با حضور در منطقه به کمک حادثه دیدگان بشتابند.
وی افزود: در کمتر از یک ساعت تکاوران مجرب و امداد رسان با سه دستگاه خودروی کراس ( خودروی کشنده) یک دستگاه امبولانس به همراه تیم پزشکی، تجهیزات گرمایشی، تعداد ۱۰ نفر از تکاوران امداد رسان و فرمانده گردان به منطقه حضور یافتند. امیر اسدی در ادامه گفت: تعداد چندین خودرو و سرنشیان که در بهمن گرفتار شده را نجات دادند و متاسفانه تعداد چند نفر از هم وطنان عزیزمان که جان خود را ازدست دادند را از زیر بهمن بیرون کشیدند. 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در اوج امادگی است و در هر نقطه ای از این کشور پهناور چنانچه مشکلی برای هم وطنان رخ دهد یگان های امداد و نجات و تکاوران نزاجا اماده هر نوع کمک رسانی هستند.


رزمایش مدافعان حریم ولایت نیروی هوافضای سپاه در سمنان آغاز شد

رزمایش مدافعان حریم ولایت نیروی هوافضای سپاه در سمنان آغاز شد

مرحله اصلی رزمایش "مدافعان حریم ولایت" نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بامداد روز شنبه در منطقه عمومی سمنان آغاز شدهخ است.
 
در این رزمایش انواع سامانه های راداری و موشکی بومی، مراکز فرماندهی کنترل و جنگ الکترونیک به کار گرفته می‌شود.
 
رزمایش پدافندی سپاه با هدف "نمایش اقتدار، هوشمندی و آمادگی های همه جانبه دفاعی برای مقابله با هرگونه تهدید" و شعار "همت جهادی، اراده ایرانی، اقتدار انقلابی، تحقیر تحریم و تهدید" در وسعت 35 هزار کیلومتر مربع برگزار می شود.


تاریخ : شنبه 16 بهمن 139

نماینده عضو هیئت مدیره ۷شرکت‌ مانع دسترسی مردم به «فیش‌های مدیران» شد

توکلی

احمد توکلی با اشاره به این که یکی از نمایندگان مجلس خود در هیئت مدیره ۷ شرکت عضویت دارد گفت: این فرد در جریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه با ارائه پیشنهادی مانع از دسترسی عموم مردم به اطلاعات غیرطبقه‌بندی شده درباره حقوق مدیران و نمایندگان شده است.

ملاحظات: وقتی بعضی از مردم بدون بررسی به لیستی رای می دهند که که هرکدام دارای مواردی به خصوص در مفاسد مالی و حقوق های نجومی و اغراض سیاسی دستی داشته اند، بهتر از این نباید انتظار داشت.

بازگشت به دوران پیش از برجام هیچ‌گاه از روی میز ایران برداشته نمی‌شود

نشست خبری محمدرضا باهنر در خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اقتصاد کشورمان اکنون به معنای واقعی قفل شده است و خبری از هیچ رونق اقتصادی نیست، متاسفانه هنوز چرخ اقتصاد در کشور ما نمی‌چرخد و باید به دنبال راه‌حل برای رفع این مشکلات باشیم.

قدرت موشکی‌مان به روز می‌شود

جانشین فرمانده‌ سپاه پاسداران گفت: هر روز بر تعداد موشک‌ها، شناورهای جنگی و موشک‌اندازهای پدافندی ایران افزوده می‌شود. 

 ادامه مطلب



توان دفاعی ایران را متناسب با تهدیدات پیش‌رو‌ پیش‌بینی ‌کرده‌ایم‌

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان امروز حتما برای حمله به ایران مصمم‌تر هستند، گفت: ملت ایران باید بدانند که تهدیدات را‌ با عقل و درایت خودمان می‌بینیم و توان دفاعی را متناسب با آن پیش‌بینی می‌کنیم.‌

انقلاب روح خود باوری را در کالبد نیرو های مسلح زنده کرد

فرمانده قرارگاه پدفند هوایی خاتم الانبیاء (ص) گفت: انقلاب روح خود باوری را در کالبد نیرو های مسلح زنده کرد.

 


ادامه مطلب

داعش روزهای آخرش را در عراق سپری می‌کند

نماینده سازمان ملل متحد در عراق تاکید کرد که گروه تروریستی داعش روزهای آخرش را در این کشور سپری می‌کند. 



ادامه مطلب

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

  Image result for ‫جشن پیروزی‬‎

جمهوری ما نشانگر اسلام است
افکار پلید فتنه‏ جویان خام است
جمهوری اسلامی ما جاوید است
دشمن زحیات خویشتن نومید است

بازگشت برنامه هسته‌ای ایران به شرایط قبل از برجام ‌سرعت گرفت‌

  معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه با تأکید بر اینکه بازگشت برنامه هسته‌ای ایران به شرایط قبل از برجام نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: این پروسه نیز قرار است به‌سرعت صورت گیرد.
 

استشمام بوی جنگ علیه ایران از کنگره و پنتاگون

 آیا دستور ترامپ به بازسازی ارتش آمریکا همزمان با ارائه طرح‌هایی در کنگره که اجازه حملات پیشدستانه را به رئیس‌جمهور می‌دهد، نگران‌کننده است؟ آیا رئیس‌جمهور آمریکا راه جرج بوش را ادامه می‌دهد یا برای امتیاز گرفتن از دولت روحانی، اقدامات تهدیدآمیز را روی میز قرار می‌دهد؟

  

ادامه مطلب

ایران دو نقطه از سه نقطه مداری در فضا را از دست داد

شاطرزاده با بیان اینکه وزیر ارتباطات و مشاوران ویژه فضایی او در هرم تصمیم‌گیری دولت یازدهم اعتقادی به برنامه فضایی ندارند، گفت: برنامه فضایی نخستین قربانی برجام است.

 

ادامه مطلب

نیروهای انقلاب به‌دنبال تغییر در وضعیت کشور هستند

فروزنده

فروزنده گفت: هرجا براساس آرمان‌ها و ارزشها حرکت کردیم، موفق شدیم.

 


ادامه مطلب

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا+ تصاویر

رهبر انقلاب، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

حضور رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا+ تصاویر

ادامه مطلب



جشن انقلاب بر روی ناو جماران

افسران - جشن انقلاب بر روی ناو جماران

جشن انقلاب بر روی ناو جماران

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

در تمام عرصه‌ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم

امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از مرکز هایپر بار نداجا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: آنچه که در آن روزهای انقلاب به فرموده امام خمینی( ره)، باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وحدت کلمه بود.  
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این وحدت کلمه و همبستگی همان نیاز این روزهای کشور است تا کشور به بهترین شکل رو به جلو حرکت کند.
 فرمانده نداجا گفت: در حال حاضر نیروی دریایی در تمام عرصه ها از نیروی انسانی تا تامین تجهیزات و ساخت و ساز ها و حتی حضور در دریاهای دوردست پیشرفت چشمگیری داشته است.


تصاویر جالب و خنده دار از دنیای حیوانات

حیوانات اغلب غریزه و حواسشان چشمگیرتر از ماست. آن ها می تواند فواصل دور را ببینند، بهتر بو بکشند، سریعتر بدوند، بالاتر بپرند و اساسا هرکاری را بهتر از ما انجام دهند. 

 


ادامه مطلب

نیروی هوایی ارتش با آرمان های امام خمینی( ره) تجدید پیمان کرد

نیروی هوایی ارتش با آرمان های امام خمینی( ره) تجدید پیمان کرد
 فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز 13 بهمن با حضور در حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب با آرمان های آن امام بزرگوار تجدید پیمان کردند. 

در این مراسم امیر سرتیپ شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، امیر نصیر زاده مسول هماهنگ کننده نهاجا، حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل صفت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی هوایی و جمعی از پرسنل این یگان حضور داشتند. 
لازم به ذکر است کارکنان نیروی هوایی پس از حضور در حرم مطهر امام و نثار گل به روح پر فتوح بنیان گذار انقلاب بر سر مزار همسر امام نیز حاضر شدند.