حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

عثمان طه کیست؟

«عثمان طه» حافظ برجسته و شهیر معاصر سوری است که کتابت قرآن کریم توسط او در دو دهه قبل باعث تحول در زمینه رسم الخط و چاپ قرآن کریم در جهان اسلام شد. این استاد سوری، در دهه هفتاد میلادی کتابت قرآنی را به خط نسخ به پایان رساند. نخستین چاپ این قرآن در قطع رحلی در سال ۱۴۰۰(ه.ق)  در دمشق انتشار پیدا کرد. کتابت این قرآن طرح سنجیده و برنامه ریزی شده ای دارد. به این معنی که هر صفحه آن پانزده سطر دارد وهر صفحه، با اول یک آیه آغاز شده و به آخر یک آیه ختم می‌گردد و هر جز قرآن در بیست صفحه نوشته شده و با احتساب دو صفحه در اول و دو صفحه در آخر که برای تذهیب و تزیین‌های دیگر در نظر گرفته شده مجموعا در ۶۰۴ صفحه تدوین شده است.

بزرگترین شگفتی این کتابت در همین نظم و صفحه‌بندی آیات است؛ به نحوی که این استاد سوری قرآن موفق شده طولانی‌ترین آیه قرآن کریم را در یک صفحه جای بدهد. ویژگی بعدی این کتابت اعراب‌گذاری دقیق و کامل است و تقریبا هیچ خطی از این لحاظ به کاملی عثمان طه نیست؛ گرچه همین اعراب‌گذاری گاهی خواندن قرآن را برای عموم مردم مشکل می‌کند

قرآن عثمان طه خیلی زود در تمام کشورهای اسلامی پخش و منتشر شد و تقریبا تمام خطوط و کتابت‌های دیگر را منسوخ کرد و الان با گذشت چهار دهه از عمر کتابت آن، هنوز رایج‌ترین کتابت قرآن به شمار می‌رود.

 

روحیه سربازان سعودی به شدت تضعیف شده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فعال افشاگر عربستانی از وضع بسیار بد نظامیان این کشور در مناطق مختلف درگیری خبر داد.  

«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پردۀ خاندان حاکم در عربستان، شهرت و هواداران بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده است، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: نیروهای ارتش سعودی به صورت روزانه از طرف‌های مختلف هدف حمله قرار می‌گیرند، و در این حملات شماری کشته و یا مجروح می‌شوند. 
 
مجتهد تأکید کرد روحیۀ سربازان سعودی در وضعی بسیار بد است.


امارات دیگر نمی‌خواهد در جنگ بیهوده یمن حضور داشته باشد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم در گزارشی به برخی زوایای پنهان جنگ یمن پرداخته است.

این رسانه نوشته است: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه ،به فاصله چند ساعت پس از آنکه از توقف  عملیات نظامی این کشور در یمن خبر داده بود به ناگاه از ادامه نقش این کشور خبر داد که این نشان دهنده فشار سعودی ها است.
 
یک منبع آگاه به رای الیوم گفت سعودی ها از این تصمیم امارات به شدت شوکه و آزرده خاطر شده اند.
 
این رسانه می نویسد: قرقاش در حالی از تحریف سخنان خود حرف زده و گفته است: "ما در جنگ هستیم و این باعث تاسف است که بخشهایی از سخنان من به خاطر اهداف خارجی تحریف شده است"؛ که واقعیت این است که سخنان وی از خبرگزاری رسمی امارات نقل شده است. به طور حتم این تغییر موضع  در چارچوب اطمینان بخشی به عربستان و کاستن از حجم خشم آن است.

حزب الله در عرض نیم ساعت شمال اسرائیل را تصرف می کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه خبری العالم، یک افسر ذخیرۀ ارتش رژیم صهیونیستی، که ساکن یکی از شهرک های نزدیک مرزهای لبنان است، به پایگاه  صهیونیستی "والاه" گفت که «حزب الله لبنان توان تصرف "الجلیل" را دارد».
پایگاه "العهد" لبنان در این باره گزارش داد: این افسر صهیونیست که به نظر می رسد از توانمندی های حزب الله لبنان بسیار هراسان است، به پایگاه "والاه" گفت که از چند ماه قبل احتمال داده است که جنگی با حزب الله رخ دهد و رزمندگان مقاومت وارد سرزمین های اشغالی شوند، به همین دلیل تونلی حفر و در آن آب و مواد غذایی برای خود و خانواده اش ذخیره کرده است. 
    
این افسر صهیونیست می گوید، «حتی قبل از جنگ دوم لبنان (2006) اعتقاد داشتم که فقط باید به خودم تکیه کنم، به همین دلیل این پناهگاه مخفی را آماده کردم که فقط خودم و خانواده ام از مکانش باخبریم».

دولت تدبیر و وزاریش سعی کنند حرف راست را حداقل نمی زنند ، سکوت کنند.

دولت تدبیر و وزاریش سعی کنند حرف راست را حداقل نمی زنند ، سکوت کنند. چون امام خامنه ای بامردمش صادقانه افشاء میکند پشت پرده را

افسران -  دولت تدبیر و وزاریش سعی کنند حرف راست را حداقل نمی زنند ، سکوت کنند. چون امام خامنه ای بامردمش صادقانه افشاء میکند پشت پرده را
kheimegah دولت تدبیر و وزاریش سعی کنند حرف راست را حداقل نمی زنند ، سکوت کنند بهتر است چون هرچه مردم ندانند ولی امام خامنه ای روحی له الفداء با مردم صادق است و حرف راست را افشا میکند و دست عده ای رو می شود.

پیام ولایت

افسران - پیام ولایت
alihayatiما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم.

حق گرفتنی است آن هم از گرگی مثل آمریکا که باید حق را از دهانش بیرون کشید

افسران - حق گرفتنی است آن هم از گرگی مثل آمریکا که باید حق را از دهانش بیرون کشید
ammarname ‫#‏امام_خامنه_ای‬؛
حق گرفتنی است آن هم از گرگی مثل آمریکا که باید حق را از دهانش بیرون کشید.

کشتار مردم ایران با بیوتروریسم!

افسران - کشتار مردم ایران با بیوتروریسم!
saeedsoleymaniافشاگری تکان دهنده پروفسور علی کرمی درباره کشتار مردم ایران با بیوتروریسم!

افطاری چه بخوریم تا سردرد نگیریم +اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر تلگرامی، سعی می کند مطالب پزشکی که در فضای مجازی و کانال های اجتماعی دست به دست می شود را از پرشکان متخصص پیگیری کرده و در صورت صحت مطالب در اختیار شما قرار دهد.

بهتر است در وعده افطاری از مصرف زیاد موادغذایی حجیم خودداری کنید تا دچار سردرد نشوید، سردردهای بعد از  افطار، نتیجه مصرف مواد غذایی حجیم نظیر‌ برنج، ‌ گوشت، مرغ، نان و سیب‌زمینی بلافاصله بعد از افطار است.



تاریخ : یکشنبه 23 خرداد 1395 | 10:09 ق.ظ | چاپ

اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید!

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، حمله قلبی به علت انسداد رگ‌های خونی رخ می‌دهد. بسته شدن رگ‌های خونی باعث نرسیدن اکسیژن کافی به عضله قلب و از بین رفتن سلول‌های آن می‌شود. 
عوامل مختلفی باعث بروز ایست قلبی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلسترول بالای خون، مصرف دخانیات، اضافه وزن و عمدتاً سبک‌های غلط زندگی اشاره کرد. 
متخصصان موفق شده‌اند علائمی را شناسایی کنند که با آن‌ها می‌توان از چند هفته قبل ایست قلبی را پیش‌بینی کرد. 
این علائم ظاهری عبارتند از:
1.درد قفسه سینه
2.کمردرد
3.احساس درد در دست چپ
4.درد در ناحیه فک
5.احساس خستگی شدید 
آشنایی با نشانه‌های اولیه ایست قلبی باعث می‌شود یک مرحله از آن جلوتر باشید. در صورت مشاهده علائم بالا حتماً به دکتر مراجعه کنید.
 
منبع:forhealthylifestyle


سلام ما را برسانید!

افسران - سلام ما را برسانید!


شهید آیت الله مدنی در نطقی که در جمع خبرگان ملّت داشتند و آن هم در سال های اول انقلاب (حدود سال ۵۸ یا ۵۹) هشدار تکان دهنده ای به شخصیِت های مطرح و انقلابیون آن زمان دادند که امروز عمق آن را بیشتر درک می کنیم...
شهید مدنی با اشاره به ماجرای »یوسف و زلیخا« در قرآن حکیم به آن قسمت داستان اشاره کرد که وقتی زلیخا از عیب گیری زنان مصر با خبر شد آنان را به ضیافتی دعوت کرد و به دست آنان کارد و ترنجی داد و در میان مهمانی به یوسف دستور داد که وارد ضیافت شود، آمدن یوسف همان و بریده شدن دست زنانی که ملامت گر زلیخا بودند همان!
سپس آیت الله مدنی با گریه دردناک پشت تریبون ادامه دادند: »آقایان! نکند در محشر و قیامت، محمدرضا (پهلوی) جلوی ما را بگیرد و بگوید دیدید شما هم وقتی به دستتان ترنج دادند دستتان را بریدید و مثل من کاخ نشین و طاغوتی شدید!» 

پ ن: به آن دسته از مسئولینی که آن دنیا با محمدرضا (پهلوی) دمخور میشوید ..سلام مبسوط ما را برسانید

امام خامنه ای: گمان میرود (برجام) از جمله‌ی مسائل به یاد ماندنی و عبرت‌آموز جمهوری اسلامی باشد.

افسران - امام خامنه ای: گمان میرود (برجام) از جمله‌ی مسائل به یاد ماندنی و عبرت‌آموز جمهوری اسلامی باشد.
bachemosbatنامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور درباره برجام94/7/29

گمان میرود برجام از جمله‌ی مسائل به یاد ماندنی و عبرت‌آموز جمهوری اسلامی باشد.
منبع:
farsi.khamenei.ir/me

خداوند است که عزت میدهد!... چقدر حقیرند کسانی که بخواهند در مقابل خدا بایستند

افسران - خداوند است که عزت میدهد!... چقدر حقیرند کسانی که بخواهند در مقابل خدا بایستند
hs000و اما بعد؛

یادداشت دکتر محمدرضا فرزین/ انتخاب سوئیسی ها و آینده یارانه نقدی

طرحی که در کشور سوئیس از سوی گروه معدودی از متفکران و سیاسیون این کشور به رای گذاشته شد (با وجود مخالفت دولت) به طرح درآمد پایه غیرمشروط (UBI) معروف است. این طرح در اندیشه اقتصادی غرب سابقه طولانی دارد. هدف اصلی این طرح پرداخت نقدی به کلیه مردم و جایگزینی آن با سایر روش های تامین اجتماعی است.

دلم هوای جمکران کرده ... هی بسوزی دل ....

افسران - دلم هوای جمکران کرده ... هی بسوزی دل ....
imamsadiqآن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست . هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
نگران فردایت نباش خدای دیروزوامروزخدای فرداهم هست...مااولین باراست که بندگی میکنیم. ولی اوقرنهاست که خدایی میکندپس به خدایی اواعتمادکن وفردا رابه اوبسپار... فردایت سرشار از نگاه خدای مهربان

سحری چای بخوریم یا نه؟!

استاد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: روزه داری می تواند در بیماری هایی مثل چاقی، دیابت، افزایش چربی خون و بسیاری بیماری های دیگر اثرات سودمند داشته باشد . سحری چای بخوریم یا نه؟!

دکتر فرزاد شیدفر افزود: ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه زمانی برای تهذیب نفس و تقرب الهی و اعتلای معنویت است، از لحاظ فوائد سلامتی نیز بسیار اهمیت دارد. تعداد بسیار زیادی از مطالعات و پژوهش های علمی، اثرات مفید روزه داری را بر روند متابولیسم و عملکرد بهینه اندام های بدن گزارش کرده اند.

وی گفت: روزه داری می تواند در بیماری هایی مثل چاقی، دیابت، افزایش چربی خون و بسیاری بیماریهای دیگر اثرات سودمند بارزی داشته باشد.

شیدفر افزود: در روزه داری برخی اصول تغذیه ای نیز حائز اهمیت است و در فاصله بین افطار و سحر از پرخوری و مصرف زیاد غذاهای شیرین و چرب باید پرهیز کرد و اینکه تناسب و تعادل غذایی باید حفظ گردد.

این استاد تغذیه ادامه داد: بهتر است افطار را با چای کمرنگ ولرم (عدم مصرف چای یا نوشیدنی داغ یا آب بسیار سرد) و یک عدد خرما شروع کرد. لبنیات مانند پنیر، گردو از مواد غذایی ادامه دهنده افطار باشد و سپس با فاصله زمانی دیگری از غذاهای اصلی دیگر (بعنوان وعده شام) استفاده شود. در واقع حجم غذای افطار باید کم باشد تا بتوان بعد از مدتی از وعده شام استفاده کرد.

شیدفر گفت: توصیه می شود که میوه جات و سبزیجات مانند سالاد نیز در فاصله بین افطار تا سحر استفاده شود. از مصرف زولبیا، بامیه و سایر شیرینی جات یا غذاها و حلیم های حاوی روغن زیاد باید خودداری نمود و زولبیا بامیه حتماً از شیرینی فروشی های معتبر که وضعیت بهداشتی مطمئنی دارند خریداری شود و از فروشندگان دوره گرد یا سایر مغازه ها تهیه نشود.

وی ادامه داد: در صورت استفاده از آش، بهتر است میزان روغن و حبوبات در آن زیاد نباشد. کله پاچه، سیرابی و شیردان توصیه نمی شود چون بسیار چرب است و موجب تشنگی نیز می شود. در هنگام افطار یا سحر از مصرف غذاهای خیلی داغ یا شور یا شیرین خودداری شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: از مغزهای گیاهی (مانند گردو یا پسته یا بادام یا فندق) بصورت خام (و نه شور) در حد منطقی می توان مصرف کرد. مصرف چای زیاد در وعده سحر توصیه نمی شود چون دفع ادرار را زیاد می کند و بهتر است مصرف چای در طول ساعات افطار تا سحر توزیع گردد. مصرف سبزیجات و نوشیدن مایعات کافی در بین افطار تا سحر می تواند در برطرف کردن حس تشنگی در ساعات روزه داری بسیار تأثیر داشته باشد.

شیدفر گفت: مصرف غذهای خیلی شیرین در وعده سحر توصیه نمی شود ولی میوه جات مناسب هستند. از بین نوشیدنی ها، دوغ های خانگی توصیه می شود اما دوغ های غیرخانگی چون نمک دارند باید محدود شوند. همچنین آب میوه خانگی نیز مناسب است. از پرخوری و تعجیل در غذاخوردن در وعده سحر باید خودداری شود و همچنین در افطار نباید با غذاها یا خورشت های چرب روزه را افطار کرد. بهتر است بجای قند و شکر از خرما استفاده شود. اما مقدار زیاد آن می تواند چاق کننده باشد (هر ۳ عدد خرما حدود ۶۰ کیلوکالری انرژی دارد)

منبع: مهر

چای پررنگ نخورید! زخم معده می آورد!

خط و نشان داعش برای امیر نوری+عکس

صفحات اینستاگرام نیروهای داعش بازیگر ایرانی حاضر در فلوجه را تهدید کردند.

به گزارش شریان نیوز، عکس امیر نوری در شبکه های اجتماعی مربوط به گروهک تکفیری تروریستی داعش، منتشر شد. نیروهای تکفیری در این عکس ها برای این هنرپیشه خط و نشان کشیدند.

 
خط و نشان داعش
 
گفتنی است؛ امیر نوری چند روز پیش با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور در جبهه های نبرد علیه داعش در فلوجه خبر داد.

عربستان درباره کمک مالی به داعش توضیح دهد





یک منبع در وزارت خارجه عراق:

یک منبع در وزارت خارجه عراق، تأکید کرد منتظر توضیح عربستان درباره جمع‌آوری کمک‌های مالی برای تروریست‌های داعش در این کشور هستیم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «منصور الترکی» سخنگوی وزارت خارجه عربستان روز گذشته، گفته بود که حضور نیروهای الحشدالشعبی در آزادسازی فلوجه، موجب شده است تا مردم عربستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای داعش کنند.

 

در این رابطه، یک منبع در وزارت خارجه عراق در گفت‌وگو با شبکه المیادین، از عربستان خواستار توضیح شد.

 

او گفت: منتظر توضیح مقامات سعودی درباره سخن وزارت کشور عربستان در مورد کمک‌های مالی برای داعش هستیم.

 

این منبع عراقی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های مالی برای داعش در عربستان نقض واضح قطعنامه‌های شواری امنیت است.

 

از زمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه و مناطق اطراف آن و در حالی که نیروهای الحشدالشعبی، تصمیم گرفته‌اند وارد شهر نشده و صرفا در عملیات آزادسازی مناطق اطراف شهر مشارکت داشته باشند، رسانه‌های جریان سعودی با بهانه قرار دادن حضور نیروهای الحشدالشعبی، سعی دارند آزادسازی فلوجه را جنگ بین شیعه و سنی جلوه بدهند و از این طریق احساسات مردم کشورهای عربی را به بازی بگیرند.

حج قرقیزها با بادیگارد

رئیس دفتر مطبوعاتی مفتیات قرقیزستان گفت که مهم‌ترین مسئله در حج امسال امنیت حجاج قرقیزستانی است و به همین دلیل یک تیم 120 نفره برای تأمین امنیت حجاج به ریاض اعزام خواهد شد.
به گزارش نامه‌نیوز، «مقصد آتامبایف» افزود: برای حج امسال تمهیداتی در نظر گرفته شده است و مهمترین موضوع امنیت حجاج در عربستان است.آتابایف با اشاره به حوادث تلخ سال گذشته در بین حجاج گفت: امنیت حجاج قرقیزستانی برای ما مهم است و به همین دلیل و با توجه به حوادث تلخ سال گذشته در «منا» یک تیم 120 نفری برای تأمین امنیت حجاج راهی این کشور خواهند شد.این کارشناس ادامه داد: قرار است امسال حجاج قرقیزستانی به گروه‌های 50 نفری تقسیم شوند که در هر گروه یک نفر از نیروهای امنیتی کشور همراه آنها خواهد بود. وی اظهار داشت: دولت عربستان امسال برای شهروندان قرقیزستان بیش از 3500 سهمیه اختصاص داده است که این میزان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است.
برچسب ها: حج ، قرقیزها ، بادیگارد

این بانک‌های ربوی دیگر نمی‌گذارد نمازهای جماعت ما اثر کند!

افسران - این بانک‌های ربوی دیگر نمی‌گذارد نمازهای جماعت ما اثر کند!این تنها درباره نماز جماعت نیست که اگر کسی حالا نماز جماعتش به ده نفر رسید خوشحال بشود من آن‌قدر ثواب بردم که جن و انس نمی‌توانند بنویسند.
[در] مقابل دارد که یک درهم ربا اگر کسی بگیرد بدتر از هفتاد بار فلان است در کنار کعبه!
خُب این بانک‌های ربوی دیگر نمی‌گذارد نمازهای جماعت ما اثر کند! ...
حالا مغرور نشویم که نماز جماعت می‌خوانیم نماز ما از ده نفر بیشتر است، آن گناهان را ببینیم ...
«اعاذنا الله من شرور أنفسنا و سیّئات أعمالنا»
برگرفته از درس تفسیر قرآن آیت الله جوادی آملی/سوره لقمان، آیات 26 الی28/ رادیو معارف/برنامه بر کرانه نور، 1395/2/4

مواظب باشید، تن ماهی شما را فلج کرده و می کشد!

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیقات نشان می‌دهد مصرف ماهی تن به دلیل داشتن مواد سمی برای بدن بسیار زیان‌آور است.
طعم دلپذیر، مقادیر بالای پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی تن، آن را به غذایی دلچسب و محبوب بدل کرده است.
محققان بر این باورند گوشت ماهی تن دارای مقدار اندکی جیوه است. این ماده سمی می‌تواند عملکرد عادی اعضای داخلی بدن را به کلی بی حس کرده و حتی باعث مرگ انسان شود.
تحقیقات اخیر وجود مقادیر اندکی از جیوه را در ماهی‌های تن موجود در بازار تایید کرده‌اند. محققان بر این باورند همین مقدار اندک ممکن است باعث بروز مشکلاتی در دستگاه عصبی و سرانجام مرگ انسان شود.ماهی‌های زیادی در طبیعت یافت می‌شوند که با داشتن مواد سمی مثل جیوه و متیل، سیستم مرکزی اعصاب را هدف قرار می‌دهند.گفته می‌شود 40 درصد مواد سمی انباشته در گوشت ماهی‌های مختلف را می‌توان ناشی از عملیات صنایع غذایی مثل کنسرو کردن ماهی‌ها دانست.
ماهی تن از اقیانوس‌های مختلف جهان صید و جمع‌آوری می‌شود و اقدامات ناسالم زیست محیطی مثل حادثه اتمی فوکوشیما را می‌توان از عوامل آلودگی آن‌ها به شمار آورد. به عبارتی مواد انباشت شده در اعضای داخلی این ماهی‌ها باعث ابتلا به فلجی و سرطان می‌شود.حذف ماهی تن از برنامه غذایی غیرممکن به نظر می‌رسد، بنابراین پیشنهاد ما این است که مصرف این ماهی را تا جایی که امکان دارد، کاهش دهید تا از بروز بیماری‌های مهلک جلوگیری کنید.

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده "ایرانی"

نهاجا در دوران پس از جنگ تحمیلی هم در تولید قطعات و اورهال جنگنده‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و توانست انواع جنگنده‌های موجود در نیروی هوایی جمهوری اسلامی را تعمیر اساسی کند. این تنها بخشی از توانمندی هوایی ارتش و بعد دیگر قدرت نهاجا در تولید جنگنده ها در منطقه غرب آسیا است. 


وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده

مقامات آمریکایی پس از ساخت این جنگنده شدیدا از توانمندی آن ابراز نگرانی کردند.  پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی عنوان داشت: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما اکنون ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم. 

(تصاویر) پهباد پیشرفته امریکایی را بشناسیم

افسران - (تصاویر) پهباد پیشرفته امریکایی را بشناسیم
mohammadgh1371 در حالی که گفته می‌شود آمریکا احتمالا نظامیان خود در افغانستان را کاهش می‌دهد اما این کشور قصد دارد تا با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین این کمبود را جبران کند.
تصاویر و جزئیات بیشتر
atraknews.com/new.as 

آخرین سواری بر دوش بابا

افسران - آخرین سواری بر دوش بابا
mahan777تشییع پیکر شهید جعفر جنگرودی از شهدای منطقه " فریدن " اصفهان


#عکسهای_زیر_خاکی
#شهدا
#فریدن_اصفهان

دعاهای ماندگار (۳)

افسران - دعاهای ماندگار (۳)
a66666سلام علیکم

هر سحر، دعایی را با صدای حضرت آقا(حفظه الله) از دهه ۵۰ بشنوید.

(صوت امروز را دریافت کنید.)

اللهم احفظ قائدنا امام زماننا(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

اللهم احفظ قائدنا امام خامنه ای(مدظله العالی)

اللهم عجل لولیک الفرج

به حق مولاتنا زینب کبری(سلام الله علیها)

ان شاءالله، ان شاءالله، ان شاءالله.


در پناه حق محفوظ باشید.

ان شاءالله، ان شاءالله، ان شاءالله.

تنهاترین سردار

افسران - تنهاترین سردار
hs000متفکر و فیلسوف روسی: احمدی نژاد قوی‌ترین رئیس‌جمهور ایران در بحث بازگشت به هویت مستقل بوده است.

آ لالا لالای، لالای لای...
دل ِ دیونم ازتو .... تنها نشونم ازتو
یه عکس یادگاری .... که خودتم نداری
آ لالا لالای، لالای لای...

برجام(دبه های پی درپی امریکا)...یا ( گشایش های مکرر)

افسران - برجام(دبه های پی درپی امریکا)...یا ( گشایش های مکرر)
ferdoos313

برادران و فعالان پرتلاش ما در #مذاکره با ۱+۵ به نتایجی رسیدند، جمهوری اسلامی تعهدات خود را انجام داد، آمریکای بدقولِ بدعهدِ بدحساب دارد #دبه می‌کند؛ تا الآن دبه کرده است