حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

دود رویت شده در تهران به دلیل تمرین تاکتیکی پرنده‌های سپاه بود

اطلاعیه نیروی هوافضای سپاه:

دود رویت شده در تهران به دلیل تمرین تاکتیکی پرنده‌های سپاه بود

خبرگزاری فارس: دود رویت شده در تهران به دلیل تمرین تاکتیکی پرنده‌های سپاه بود

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: دود رویت شده در تهران و مناطق اطراف، ناشی از تمرین تاکتیکی پرنده‌های نیروی هوافضای سپاه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی مشاهده شدن دود سفید در فراز آسمان تهران روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: دود دیده شده صبح امروز در آسمان شهر تهران ناشی از تمرین تاکتیکی پرنده‌های بال ثابت و متغیر و همچنین پهپادهای نیروی هوا فضای سپاه بوده است.

در این اطلاعیه آمده است: این دود ناشی از تمرین های تاکتیکی پرنده های بال ثابت و سیار و همچنین پهپادهای نیروی هوافضای سپاه بوده است.

روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه افزوده است: این تمرین تاکتیکی در یکی از پایگاه های مختص تمرین های هوافضا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

امام خامنه‌ای: مسئولان مشکلات را برطرف کنند، آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: بین مطالبات صادقانه و بحق مردم و حرکات وحشیانه و تخریب‌گرانه‌ یک گروه باید تفکیک قائل شد.

رهبری رهبر انقلاب امام خامنه‌ای

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (سه‌شنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم قم با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پرشور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهای اخیر، به تشریح ابعاد و لایه‌های مختلف توطئه دشمنان برای سوءاستفاده از مطالبات بحق مردم پرداختند و با بیان سخنان مهمی خطاب به آمریکایی‌ها، مسئولان کشور و مردم تأکید کردند: ایستادگی و نبرد «ملت با ضدملت»، «ایران با ضدایران» و «اسلام با ضداسلام» همچون چهل سال گذشته ادامه خواهد داشت اما کینه‌ورزی دشمن نباید موجب شود مسئولان از ضعفها و مشکلات مردم و به‌ویژه طبقات ضعیف غافل شوند.

  ادامه مطلب ...

تأکید جک استراو بر حمایت بریتانیا از برجام در دیدار با ظریف

وزیر خارجه اسبق انگلیس در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان بر حمایت جدی دولت بریتانیا از برجام تأکید کرد.

جک استرو

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، جک استراو، وزیر خارجه اسبق انگلیس پس از شرکت در کنفرانس امنیتی تهران عصر سه‌شنبه با محمد جواد ظریف دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص برجام و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر شد. آقای استراو در این دیدار ضمن اعلام حمایت جدی دولت بریتانیا از برجام، از تلاش دولتمردان این کشور به‌منظور لزوم حفظ دستاوردهای برجام از سوی مقامات آمریکایی سخن گفت.

بررسی اوضاع جاری کشورهای منطقه به‌ویژه اوضاع یمن و بحرین از جمله موضوعات دیگر در این دیدار بود. 

لرد لامونت وزیر دارایی اسبق انگلیس و رئیس کنونی اتاق بازرگانی انگلیس و ایران نیز در این دیدار حضور داشت.

انتهای پیام/*

ترامپ جمعه درباره ادامه تعلیق تحریم‌های ایران تصمیم می‌گیرد

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد رئیس‌جمهوری این کشور جمعه درباره ادامه تعلیق تحریم‌های ایران تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دونالد ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در فاصله چند روز مانده به اعلام تصمیم دولت واشنگتن درباره برجام، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که انتظار می‌رود رئیس‌جمهوری این کشور، روز جمعه درباره ادامه تعلیق تحریم‌ها علیه ایران مطابق با توافقنامه هسته‌ای سال 2015 تصمیم‌گیری کند.

«استیو گلدشتاین» از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا در گفت‌وگویی مطبوعاتی اعلام کرد، احتمال می‌رود «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور با «رکس تیلرسون» و «جیمز ماتیس» وزیران خارجه و دفاع، در کاخ سفید دیدار کند.

وی افزود: «انتظار داریم این تصمیم روز جمعه اعلام شود. رایزنی‌ها درباره این مساله ادامه دارد.»

براساس مصوبه کنگره آمریکا، رئیس‌جمهوری این کشور می بایست هر 90 روز یک‌بار درباره اجرای تعهدات ایران در برجام، به کنگره گزارش دهد.

روزنامه «گاردین»، دوشنبه گزارش داد که تصور می‌شود دولت ترامپ تعلیق تحریم‌های مرتبط با صداوسیمای ایران را تمدید نکند و آنها را دوباره فعال کند.

دونالد ترامپ در یکسال اخیر از منتقدان اصلی برجام بوده و آن را «بدترین توافق» خوانده است.

انتهای پیام/

وزیر دفاع: آمریکا دست از تحریک همسایگان ایران بردارد

وزیر دفاع می‌گوید: آمریکا می‌بایست دست از تحریک همسایگان ایران و ایجاد ایران هراسی بردارد.

امیر حاتمی

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش کنفرانس امنیتی تهران با بیان اینکه محیط منطقه غرب آسیا محیط پیچیده و پرآشوبی شده است، اظهار داشت:  این پیچدگی عمدتاً ناشی از تعدد بازیگران به ویژه مداخله بازیگران فرامنطقه­ای و ایجاد رقابت بدون دوراندیشی راهبردی است.

  ادامه مطلب ...

سردار جلالی و سرلشکر موسوی بر لزوم همکاری مشترک در جهت ارتقا توان پدافند غیرعامل تاکید کردند.

سرلشکر موسوی و سردار جلالی

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور همراه با  جانشین و تنی چند از معاونین این سازمان با امیر سرلشکر موسوی فرمانده  ارتش دیدار و گفتگو کرد.

  ادامه مطلب ...