حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

بیعت شاهزاده بحرینی با داعش+عکس

بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش با انتشار تصاویری از بیعت شاهزاده جزیره بحرین با ابوبکر بغدادی رهبر این گروه خبر داد.
گروه بین الملل مشرق- بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش با انتشار تصاویری از بیعت شاهزاده جزیره بحرین با ابوبکر بغدادی رهبر این گروه خبر داد.

بیعت شاهزاده بحرینی با داعش+عکس

  ادامه مطلب ...

خوشگذرانی پرهزینه یک ماهه ملک‌سلمان و خانواده‌اش +تصاویر

دولت بهار: سفر طولانی‌مدت و بسیار پرهزینه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مغرب برای گذراندن تفریحات و بنا به گزارش برخی رسانه‌ها برای برگزاری جشن عروسی یکی از پسرانش از روز پنجشنبه ۱۴ جولای(۲۴ تیر) آغاز شد.

به گزارش شریان نیوز،البته در بیانیه‌ دربار پادشاهی آل سعود اشاره‌ای به مقصد سفر سلمان بن عبدالعزیز نشده و فقط در این بیانیه آمده است :«ما سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه پادشاهی عربستان سعودی بنا به ماده 66 آیین‌نامه داخلی حکومت صادر کننده فرمان پادشاهی و نظر به عزم و اراده‌مان برای سفر به خارج از پادشاهی، امروز پنجشنبه، به موجب این فرمان‌مان، شاهزاده محمد بن نایف بن عبدالعزیز ولیعهد را به عنوان جانشین خود در اداره امور کشور و حفظ منافع ملت در طول دوره غیبت خود در پادشاهی منصوب می‌کنیم»

 

خوشگذرانی پرهزینه یک ماهه ملک‌سلمان و خانواده‌اش +تصاویر

  ادامه مطلب ...

حضور برخی سیاسیون در شبکه بزرگ فساد بانکی

فرمانده سپاه پاسداران گفت: حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است.

  

بازداشت‌های اخیر فقط به حقوق‌های نجومی مرتبط نیست/ حضور برخی سیاسیون در شبکه بزرگ فساد بانکی

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره دلیل جوسازی‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: دشمن، آمریکا و حتی مخالفان داخلی به دنبال استحاله انقلاب و ارزش‌های آن هستند تا حرکت انقلابی در جامعه ما کند و تضعیف شود و طبیعی است که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار حفظ ارزش‌ها، جوسازی‌ و با این نهاد مخالفت کنند. 
 

وی همچنین درپاسخ به سؤالی، مبنی بر چرایی بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: این تنها یکی از پروژه‌های اطلاعاتی است که سپاه در رابطه با مسائل امنیتی و موضوع نفوذ و فسادهای اقتصادی دنبال می‌کند، برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌هاست اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند. 
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه در پاسخ به سؤالی درباره رزمایش‌های پیش روی سپاه گفت: امسال رزمایش‌های زیادی داریم که عدد آن از دست من در رفته است. انشاءالله این رزمایش‌ها با هدف ارتقای آمادگی‌ها، آن هم آمادگی برای دفن دشمن در آب‌های خلیج فارس و انهدام آنها در خاک ایران انجام می‌شود. 
 
جعفری در خصوص تحرکات اخیر گروه‌های تکفیری در داخل کشور و دستگیری‌های صورت گرفته نیز گفت: همه داعشی نبودند. این گروه با توجه به شرایط کشور زمینه اقدام در ایران را ندارد. این موارد اخیر برخی‌هایشان ضد انقلاب‌های معمولی بودند که ماهانه به طور معمول در شرق و غرب کشور توسط سپاه با آنها مبارزه می‌شود.  

تصاویر زیبا از ماه و هواپیماها

در زیر تصاویر شگفت‌انگیزی از ماه که تا به حال ندیده‌اید را ببینید.
    تصاویری را ببینید که از ماه عظیم و هواپیماها در نیمه شب گرفته شده‌اند.
 
تصاویر زیبا از ماه و هواپیماها

  ادامه مطلب ...

چه کسی جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کند؟

چه کسی جنگ جهانی سوم را آغاز می‌کند؟
  
موشک‌ها و زیردریایی‌های کره شمالی مانع پاسخ سریع غرب به تهاجم آن‌ها خواهند شد. همین مسئله سبب خواهد شد تا 700 هزار پیاده نظام کره شمالی و دو هزار تانک این کشور از طریق تونل‌های مخفی وارد خاک کره جنوبی شوند ...


یکی را کم، یکی را بیش دادند

یکی را کم، یکی را بیش دادند یکی را خر، یکی را میش دادند! یکی در برگه شد صفر و یکی را هزاران صفر در یک فیش دادند !!


افسران - یکی را کم، یکی را بیش دادند یکی را خر، یکی را میش دادند!  یکی در برگه شد صفر و یکی را هزاران صفر در یک فیش دادند !!

ادامه سکوت .......... در برابر قتل عام کشمیر


افسران - ادامه سکوت وزارت خارجهٔ معتدلِ ایران در برابر قتل عام کشمیر
 
بیش از ۶۷۰ کشته و زخمی از شیعیان و مسلمین محب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی در کشمیر هند


جانشین ولیعهد سعودی از کودتای ترکیه خبر داشت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، فعال افشاگر عربستانی در جدید‌ترین اظهاراتش در توییتر تأکید کرد وزیردفاع و جانشین ولیعهد سعودی از ماجرای کودتا در ترکیه خبر داشت.  
«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسیاری را در عربستان کسب کرده، در توییتر خود نوشت: نقش رسمی عربستان در کودتای ترکیه آشکار نشده است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که «محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد، به دلیل ارتباط با «بن زاید» از کودتا اطلاع داشت.  
مجتهد افزود: بن سلمان به دلیل وفاداری به بن زاید، از نام پادشاه در روابطش با ترکیه استفاده می‌کند تا آنان (مسؤولان ترکیه) را در مقابل وعده‌های مالی خوب قانع کند که هرگونه اطلاعات درخصوص نقش امارات (در کودتا) را مخفی کنند.  
مجتهد گفت: متاسفانه نشانه‌هایی وجود دارد که مسؤولان ترکیه آماده هستند درخواست عربستان برای سرپوش گذاشتن بر نقش بن زاید را بپذیرند، این درحالی است که پول وعده داده شده فقط در حد یک وعدۀ شفاهی است.  
مجتهد اظهار داشت: «سرویس اطلاعاتی وابسته به اردوغان از همکاری بن سلمان و بن زاید اطلاع دارد، ولی اسلامگرایان سعودی حزب عدالت و توسعه را قانع کرده‌اند که به اقدامات عربستان نگاه مثبت داشته باشند.»

ملاحظات: بنده در اولین روز بعد از کودتا، به نقش عربستان در این جریان اشاره کرده بودم و شک نداشتم، چون به خلق وخوی آل سعود در اینگونه ماجراها آشنایی پیدا کرده بودم.

سرلشگر صالحی توانمندی‌های تیپ رزمی 288 را مورد بررسی قرار داد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 288 زرهی خاش از یگان‌های مستقر در این تیپ بازدید و از نزدیک در جریان آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ قرار گرفت.
 
فرمانده کل ارتش و هیأت همراه همچنین در جریان این بازدید از نحوه اجرای برنامه ها و کلاس های آموزشی و آسایشگاه های این تیپ بازدید به عمل آوردند.
 
صالحی در پایان این بازدید ضمن شرکت در نماز جماعت مسجد کوی سازمانی امام حسن مجتبی(ع) با خانواده های محترم و کارکنان پایور این تیپ دیدار کرد.

8 فروند بالگرد به دستگاه‌های لشکری و کشوری تحویل داده شد

فروند بالگرد به دستگاه‌های لشکری و کشوری تحویل داده شد

8 فروند بالگرد به دستگاه‌های لشکری و کشوری تحویل شد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در یکصدو بیست و دومین روز از سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، 8 فروند بالگرد که کار ساخت و تعمیرات اساسی آن در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شده است به دستگاه های لشکری و کشوری تحویل داده شد.
 
بالگردهای نظامی و امدادی تحویل داده شده عبارتند از : 5 فروند بالگرد412EP منطبق با فناوری های روز دنیا برای بهره برداری در سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، تعمیر اساسی اولین فروند بالگرد میل 171 و تحویل آن به نیروی زمین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز اتمام ساخت 2 فروند بالگرد 206 و214 که با انجام مراحل تست پروازی آماده تحویل به نیروی زمینی سپاه پاسداران است.

پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن


پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن

  به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغاز مذاکرات هسته‌ای فرمودند: «من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضرری نمیکنیم. یک تجربه‌ای در اختیار ملّت ایران است، این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد.»

  ادامه مطلب ...

کودتای "ساختگی" در حریم سلطان برای آشتی با اسد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ضاحی خلفان که از نزدیکان محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی است و به تنهایی به جای تمامی سردمداران "کم‌حرف" امارات درباره هر چیز اظهارنظر می کند، پس از کودتای ناکام ترکیه، در توییتر نوشت: "آنچه در ترکیه رخ داد، به نظر ساختگی و از پیش طراحی شده است تا برای اردوغان فرصتی به منظور آشتی با همتای سوری‌اش فراهم شود و به بهانه ایجاد امنیت در ترکیه و رفع خصومت با همسایگان، از اسد صلح و آشتی "التماس" کند.
به عقیده خلفان، "اردوغان از زمانی که نیت خود برای آشتی با ایران و اسد را آشکار کرد و از پوتین عذر خواست و به دشمنی با مصر ادامه داد، اعتبار خود را از دست داده است".
وی افزود: اردوغان چه پیروز شود و چه ببازد، برای اعراب در حد شخصیتی است که فقط به منافع خودش فکر می کند، حتی اگر این کار به بهای تهدید امنیت ملی کشورهای عربی تمام شود. عرب ها نباید به اردوغانِ دمدمی مزاج امید ببندند، چرا که او فقط به منافع حزب خود می اندیشد، نه منافع اعراب.

معاون جنجالی پلیس دبی، با ابراز تردید در واقعی بودن کودتای نافرجام ترکیه،

خلفان ضمن مخالفت با هر دو طرف درگیر در ترکیه نوشت: به هر دو طرف "نه" می گوییم. اکنون "حریم سلطان" دیوانه شده و کارش به جنون کشیده است. در زمان حکومت امپراتوری ترک ها، اعراب تحقیر می شدند و عزت و اقتدار و کرامت ما فقط در سایه حکومت حاکمان عرب ممکن خواهد بود.

وی در پایان افزود: اردوغان کیست؟ بوقلمون‌صفتی که یک روز همراه تو و روز دیگر بر ضد توست! حالا هم برای آشتی به دنبال اسد می دود.. اگر دولت ما با اسرائیل صلح می کرد، حریم سلطان دنیا را روی سرش می گذاشت، اما این کار برای اردوغان بی اشکال است و زنان حریم سلطان کلمه ای بر زبان نمی آورند.

جلوگیری کردن از ریزش مو با یک درمان طبیعی

  امروزه ریزش مو یک مشکل عمومی است و بعضی اوقات به یک کابوس تبدیل می شود. 
درخشان پور متخصص طب سنتی؛ گفت: گل سرشوی در طب سنتی برای درمان و بهبود برخی از بیماری ها کاربرد دارد و در متون طب سنتی از آن به عنوان "طین" یاد می شود،استفاده از موادی مثل خاک  که منشاء طبیعی دارند در مقابل مواد شیمیایی مناسب ترین انتخاب برای حفظ سلامت و شادابی است.
 
وی ادامه داد: شست‌وشوی سر با گل‌ سرشوی علاوه بر آنکه می‌تواند به تقویت و افزایش سرعت رشد تارهای مو کمک کند، اثر ترمیم‌کنندگی نیز دارد و بسیاری از آسیب‌های وارد شده به ساقه مو، را برطرف می کند ،همچنین موخوره، زخم ، جوش و برخی کهیرها با گل سرشوی قابل درمان است.
 
درخشان پور در جهت استفاده از گل سرشوی تاکید کرد: زمان استفاده از گل هر 10 روز یا دو هفته یک بار  است، اگر گل سرشوی بیش از اندازه روی سر قرار بگیرد با خیس شدن مو و جذب آب سنگین تر شده و موجب کشش تارهای مو ،سستی ریشه و ریزش آن می شود،همچنین استفاده از گیاهان دارویی مانند کتیرا، حنا و سدر بعد از استفاده از گل عامل ریزش مو می باشد.
 
درخشان پور افزود: استفاده از گل شست‌وشو ممکن است در برخی از افراد عوارضی مانند، خشکی پوست یا حتی زخم و ضایعات پوستی ایجاد کند. برای پیشگیری بهتر است ابتدا مقداری از گل شست‌وشو سر را روی موهای خود امتحان کنید و سپس در اندازه وسیع استفاده کنید.
 
وی اظهار کرد:خاک سرخ یا گل ارمنی که خاصیت ضد خونریزی دارد برای درمان واریس و دردهای ناشی از آن استفاده می شود.
 
درخشان پور افزود: استفاده از گل شست‌وشو ممکن است در برخی از افراد عوارضی مانند، خشکی پوست یا حتی زخم و ضایعات پوستی ایجاد کند. برای پیشگیری بهتر است ابتدا مقداری از گل شست‌وشو سر را روی موهای خود امتحان کنید و سپس در اندازه وسیع استفاده کنید

منبع: باشگاه خبر نگاران

این برندهای معروف کرم های ضدآفتاب را به هیچ وجه نخرید+تصاویر

  بعضی از کرم‌های ضدآفتاب بوی تازگی داده و عطر مطبوعی را در هوا پراکنده می‌کنند. اما از لحاظ «کارایی» که مهمترین جنبه بکارگیری کرم‌های ضدآفتاب به شمار می‌آید، بسیار ضعیف ظاهر می‌شوند.
این برندهای کرم ضد آفتاب را به هیچ وجه مصرف نکنید!
ادامه مطلب ...

با این سوپر معجون در عرض 20 روز رگهای قلبتان را باز کنید+ دستورالعمل

با خوردن این معجون معجزه آسا می توانید به راحتی گرفتگی رگ های قلبتان را بازکرده و از شر کلسترول بد خونتان خلاص شوید.  به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ نوشیدن هر روز این معجون معجزه آسا کمک می کند تا شریان های قلبی از حالت انسداد خارج شده و  با افزایش فشار خون مقابله و کلسترول بد را کاهش می دهد. 

 
بسیاری از افراد از مشکل کلسترول بالا رنج می برند هنگامی که سطح کلسترول از 60 میلی مول بر لیتر بیشتر باشد می تواند موجب بروز مشکلات جدی به خصوص در بیماران قلبی شود.
 
با این سوپر معجون در عرض 20 روز رگهای قلبتان را باز کنید+ دستورالعمل
 
مواد تشکیل دهنده:
1 کیلوگرم لیمو
1 کیسه جوش شیرین
5 یا 6 شاخه جعفری
12 فنجان آب
 
طرز تهیه این معجون معجزه گر:
لیموها را به خوبی با آب سرد بشویید آب را جوشانده و سپس جوش شیرین و لیمو را به آن ها اضافه کنید و اجازه دهید به مدت یک ساعت در این آب باقی بماند.
 
سپس جعفری ها را خرد و به مخلوط اضافه کرده و آن را برای 2 تا 3 ساعت روی حرارت کم قرار دهید.
 
حالا نوشیدنی باز کننده رگ های قلبی، کاهنده فشارخون و کلسترول بد شما آماده است آن را درظرف شیشه ای  ریخته و در یخچال نگه داری  و هر روزصبح با معده خالی 4  قاشق غذا خوری از این معجون را به مدت 20 روز مصرف کرده و نتیجه شگفت آور آن را مشاهده کنید.


سرطان روده بزرگ را با این ماده از خود دور کنید

به گزارش  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ انجمن سرطان آمریکا پیش بینی کرد که  امسال  95 هزار و 270 مورد جدید سرطان روده بزرگ تشخیص داده شده است که اغلب، بیماران مبتلا با پرتودرمانی، جراحی یا شیمی درمانی درمان شده اما همه این روش ها  عوارض جانبی به همراه دارند. 
از سوی دیگر در یک مطالعه اخیر بیان شده است که درمان های طبیعی عوارض کمتری دارند.  
اسید لوریک روغن نارگیل که در شیر مادر نیز یافت می شود، دارای خواص ضد سرطان قوی است، این اسید در واقع یک اسید چرب با زنجیره متوسط ​​است که موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.

  ادامه مطلب ...

یک قطره از این روغن در آب برای سلامتی تان معجزه می کند+ دستورالعمل

به کمک یک اسانس طبیعی وشفابخش به سادگی ریه هایتان را از هر نوع آلودگی و مواد مضر پاک کرده و از شر علائم آلرژی خلاص شوید.  به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛اگر زیاد عطسه یا سرفه می کنید و آبریزش بینی داشته اما این علائم همیشگی نیستند و در برخی ایام سال سراغتان می آید به احتمال زیاد شما به آلرژی فصلی مبتلا هستید.

  ادامه مطلب ...

استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

 فهد بن عبدالعزیز پنجمین پادشاه آل سعود بود که حدود دو سال پیش در 90 سالگی درگذشت .

تندیس این پادشاه در نمایشگاهی در عراق به نمایش گذاشته شده  است. بازدید کنندگان در این نمایشگاه نیز با دیدن تندیس وی، با لنگه کفش او را مورد لطف خود قرار دادند.
 
استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

تخریب بقیع عاشورای دوم است.

Image result for ‫تخریب بقیع عاشورای دوم است‬‎

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌‌الله العظمی سبحانی در نوشتاری که از سوی دفتر این مرجع تقلید در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته تاکید کرده است: سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است.

سالروز تخریب بارگاه ملکوتی اهل بیت نبوت، و هتک حرمت مراقد امامان معصومین در بقیع، عاشورای دوم است و باید مسلمانان جهان به ویژه شیعیان مراتب نفرت، انزجار خود را از عاملان این جنایت به گوش جهانیان برسانند. لشکر جهل و ظلالت، در چنین روزی، با بیل و کلنگ نصب و عداوت به حرم شریف ائمه چهارگانه و دیگر وابستگان خاندان رسالت در بقیع یورش برده و آنها را با خاک یکسان کردند.

امنیت مرز را مدیون رشادت های مرزبانان هستیم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: امروزه نعمت امنیت را مدیون رشادت ها و جوان مردی های مرزبانان و همه ی افرادی که در مرز خدمت می کنند هستیم که با در پیش گرفتن راه شهدای دفاع مقدس توانسته اند امنیت را در مرزها به وجود آورند.
وی افزود: گروهک های تروریستی بارها در مرزهای جنوب شرق کشور دست به عملیات های غیر انسانی زده اند تا بلکه بتوانند ذره ای اختلاف در میان شیعه و سنی در استان بیاندارند اما هر یک از این اقدامات وحدت و انسجام را در منطقه بیشتر کرده است.
امام جمعه هیرمند بیان داشت: همه ی گروهک های تروریستی به دست آمریکا و اسرائیل( و همچنین وهابیون و عربستان) مسلح می شوند و هدف آنان نیز از این عملیات ها بر هم زدن نظم عمومی جامعه است.
وی ابراز داشت: مسلما این آخرین اقدام آنان نیز نخواهد بود و باز هم گروهک های از خدا بی خبری به وجود خواهند آمد که این چنین اقداماتی را انجام بدهند اما مرزبانان فهیم جمهوری اسلامی ایران با عملیات های منحصر به فردی که انجام می دهند همواره از نفوذ انان به نقاط شهرهای همجوار مرز جلوگیری خواهند کرد.

ارتباط احتمالی هواپیماربایان با دولت عربستان!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد مقامات اطلاعاتی آمریکا بررسی گزارش 28 صفحه ای محرمانه درباره حملات 11 سپتامبر سال 2001 را تکمیل کرده اند. 
کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه گزارشی رسمی 28 صفحه محرمانه را درباره حملات 11 سپتامبر سال 2001 در آمریکا منتشر کرد که به مدت 13 سال محرمانه باقی مانده بود. 
در این صفحات به ارتباط هایی احتمالی بین برخی از هواپیماربایان و افراد مرتبط با دولت عربستان سعودی اشاره شده است اما این ارتباط ها به طور مستقل قابل تایید نیست. 
خبرگزاری فرانسه هم اعلام کرد در گزارش محرمانه مربوط به حملات یازده سپتامبر هیچ ادله‌ای مبنی بر دست داشتن مسئولان سعودی در این حملات ذکر نشده است. 
در این اسناد آمده است که اسامه بسنان، یکی از هواپیماربایان از بندر بن سلطان، سفیر وقت رژیم سعودی در آمریکا پول دریافت کرده است. در این گزارش آمده است که همسر بسنان نیز از همسر بن سلطان مبلغی دریافت کرده است. 
برخی قانونگذاران آمریکایی مدعی بودند این 28 صفحه محرمانه از گزارش کنگره نشان دهنده وجود ارتباط میان شماری از مقامات دولتی عربستان سعودی با عاملان حملات 11 سپتامبر است. جان برنن، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ماه ژوئن گفت نباید هیچ فردی این بخش از گزارش را دلیل دست داشتن عربستان سعودی در حملات 11 سپتامبر تلقی کند.

عبور هواپیمای اردوغان از مرزهای غربی کشور کذب است

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس قیداری؛ مدیر گروه مطالعات دفاعی و امنیتی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در صفحه توئیتر خود در واکنش به خبری مبنی بر اینکه پس از وقوع کودتا در ترکیه، اردوغان وارد ایران شده و توسط نیروهای هوایی ارتش اسکورت شده است، نوشت: شایعه عبور هواپیمای اردوغان از مرزهای شمالغرب و اسکورت آن توسط نهاجا را سما تکذیب می‌کنم.
 
برگزاری جلسه فوری شورای امنیت ملی در کشور

لحظه به لحظه از کودتا در ترکیه/اردوغان ازکاخ ریاست جمهوری خارج شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از گزارش خبرگزاری رویترز، شاهدان از پرواز جنگنده ها و بالگردها بر فراز آسمان آنکارا پایتخت ترکیه خبر دادند. - 01:28 به گزارش خبرگزاری رویترز، یک منبع ریاست جمهوری ترکیه از جهان خواست در کنار مردم ترکیه بایستند و همبستگی خودشان را با آنها حفظ کنند. - 01:24 شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بالگردهای نظامی ارتش ترکیه برای حمایت از ستاد فرماندهی ارتش در اطراف ستاد در حال پرواز و تیراندازی هستند. - 01:22 فرودگاه آنکارا هم سقوط کرد. بمبی در آنکارا منفجر شد. تمامی پروازها از فرودگاه آتاتورک کنسل شده است ...

/فارین پالسی: اردوغان پاداش کار خود را گرفت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان -- رییس جمهور ترکیه -- در نشست خبری خود در فرودگاه آتاترک استانبول دستور سرنگونی جنگنده های کودتاگران نظامی را صادر کرد. 
بر این اساس، رییس جمهور ترکیه از دستگیری 120 نفر در ارتباط با کودتای اخیر این کشور خبر داد. وی افزود: محاکمه قضائی متهمان به دخالت در کودتا از فردا آغاز می شود.
 
اردوغان گفت: کودتاگران رییس دفترم را گروگان گرفته اند.
 
در عین حال، نشریه فارن پالسی اردوغان را در کودتا مقصر دانست. این نشریه نوشت ؛ رجب طیب اردوغان، نباید هیچ کس را جز خودش در کودتا مقصر بداند. پس از سالها عمل نکردن به وعده ها و تعمیق بدگمانی، اکنون رئیس جمهور ترکیه پاداش خود را گرفت.

آیا کودتا در ترکیه، با اظهارات عادل الجبیر ارتباط دارد؟

عادل جبیر:آنکارا به سادگی نمی تواند به معارضان سوری خیانت کند/فروپاشی ترکیه در صورت کوچکترین اشتباه!

 یلدریم، نخست وزیر ترکیه پس از پایان تنش ترکیه با رژیم صهیونیستی و روسیه، ابراز اطمینان کرده بود که روابط کشورش با سوریه عادی خواهد شد. این اظهارات پرسش های زیادی را درباره علت تغییر موضع ترکیه ایجاد کرده است. 


 نظریه: آیا این کودتا می تواند هدایت شده از سوی آل سعود برای گوشمالی دولت اردوغان باشد؟
 زیرا سابقه خنجر از پشت زدن به دوستان خود در آل سعود مسبوق به سابقه است. مانند: صدام حسین، حسنی مبارک،علی عبدالله صالح و محمد مرسی و...

تجهیز یگان های "انصار الله" به موشک "زلزال 3" + تصاویر

ارتش و انصار الله یمن از سامانه موشکی جدیدی رونمایی کردند که در صورت عملیاتی شدن می تواند مواضع رژیم سعودی را در فاصله نزدیک هدف قرار دهد.

  ادامه مطلب ...

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره شویم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در جلسه حدیث شریف کساء در اهواز اظهار داشت: ما باید با نگاه انقلابی وارد صحنه نبرد با دشمن شویم چون راه‌حل پیروز شدن در این صحنه نگاه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره بشویم چرا نباید از نگاه انقلابی با روحیه جهادی و به روش امام راحل (ره) و مطابق فرمایشات امام خامنه‌ای حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به حضور مستشاران سپاه در سوریه و عراق گفت: ما در سوریه و عراق یک لایه که روحیه مقاومت انقلابی و بسیجی است، را تربیت کردیم که آثار آن مقاومت‌ها که به عشق و صمیمیت دو جانبه تبدیل شده را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه سخنانش به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: حقوق‌های نجومی نماد غرب‌گرایی و اشراف‌گرایی است و اگر مدافعان حقیقی انقلاب مانند شهدای مدافع حرم با این افراد مقایسه شوند، می‌بینیم مدافعان اصلی انقلاب نسبتی با روحیه اشرافی‌گری ندارند.

وی افزود: مدتی پیش میهمان خانواده شهید مدافع حرم در منطقه‌ای بسیار ضعیف تهران بودیم که روحیه شهادت‌طلبی و شور و عشق به انقلاب را در آن‌ها مشاهد می‌کردیم و در هنگام خروج از همسایگان پرسیدیم، پدر شهید با این روحیه انقلابی چه کاره هستند که در پاسخ گفتند وی مدتی است بیکار است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فقر و بیکاری خجالت‌آور است و همه بدانند که راه‌حل اصلی برای تمامی این مشکلات در جامعه داشتن "نگاه انقلابی" است

115 دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندند

115 دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندندبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بامداد امروز 12 فروند قایق دزدان دریایی در حوالی تنگه باب المندب قصد ربودن یک فروند نفتکش ایرانی را داشتند که پس از مواجهه با حضور ناوشکن شهید دریابان نقدی متواری شدند.


بر اساس این گزارش، دزدان دریایی با همان استعداد و به فاصله 3 ساعت، بار دیگر به سمت نفتکش ایرانی هجوم آوردند که باز هم ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش آنها را ناکام گذاشت.

ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان پس از دفع حمله دو مرحله ای دزدان دریایی به نفتکش ایرانی، این شناور را تا رسیدن به مسیر و منطقه امن اسکورت کرد.

گفتنی است این ناوگروه اواسط خرداد ماه سالجاری به منظور برقراری تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی، اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه و نیز اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و بین المللی به مأموریت اعزام شد.

اگر پای امریکا که از همه قلدرتر است بخواهد در ایران باز شود ؛ از مچ قطع خواهد شد.

اگر آمریکا تجاوز کند پایش را از مچ قطع می کنیم/ سامانه موشکی S300 به عربستان ربطی ندارد

امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات رژیم سعودی و امریکا علیه ایران اظهار داشت: تهدید سعودی علیه ایران را باب نکنید؛ چرا که خود امریکا هم جرات تهدید نظامی علیه ایران را ندارد. 
 
وی افزود: اگر پای امریکا که از همه قلدرتر است بخواهد در ایران باز شود ؛ از مچ قطع خواهد شد. 
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا تصریح کرد: بقیه کشورهایی که در این زمینه رجز خوانی می کنند بی پایه و اساس است. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: استقرار سامانه موشکی S300 برای تکمیل سامانه های پدافندی است و ارتباطی به عربستان ندارد.

نقش عربستان و قطر در شکل گیری داعش

رئیس پیشین MI6 با افشای نقش شاهزادگان قطر و عربستان در شکل‌گیری داعش، گفت: بندر بن سلطان تاکید داشت که باید به روش نازی‌ها، شیعیان را قتل عام کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رئیس سابق سازمان اطلاعات انگلیس (MI6) با افشای گوشه‌ای از چگونگی شکل‌گیری گروهک تکفیری صهیونیستی داعش و نقش رژیم آل سعود و قطر در حمایت از آن گفت: بندر بن سلطان رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان گفته بود بلایی که نازی‌ها بر سر یهودیان آوردند بر سر شیعیان و علوی‌ها خواهد آمد.

  ادامه مطلب ...

افراط گرایی، زاییده اتحاد غرب و عربستان/

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیویورک تایمز در گزارشی به پیامدهای منفی روابط دول غربی و عربستان پرداخت. 
 
در این گزارش آمده است: اتحاد دول غربی و عربستان در تضاد با سیاست های غرب در قبال خاورمیانه است. منابع نفتی و موقعیت جغرافیایی عربستان باعث شده است تا این کشور به یکی از متحدان اصلی کشورهای غربی در خاورمیانه تبدیل شود. عربستان به دلیل امتیازات نفتی که در اختیار دارد توانسته است بدون مواجه شدن با موانع جدی، وهابیت را به سایر نقاط جهان انتقال دهد. 

ادامه مطلب ...

شیطان با این پنج نفر کاری ندارد!

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفوان بن یحیى از امام صادق(ع) نقل مى‏ کند که فرمود: 
ابلیس گفت: پنج چیز است که من در آنها حیله ‏اى ندارم ولى بقیه مردم در دست من هستند:  
کسى که از روى صدق نسبت به خدا پناه برد و در تمام کارهایش به او توکّل کند، 
و کسى که تسبیح گفتن او در شب و روز زیاد باشد، 
و کسى که به برادر مؤمن خود همان را بپسندد که بر خود مى‏ پسندد، 
و کسى که به هنگام رسیدن مصیبت خود را نبازد، 
و کسى که به آنچه خدا به او داده راضى باشد و غم روزى نخورد.
 
 
منبع: الخصال / ترجمه جعفرى، ج‏1، ص:

تل آویو؛ پایتخت عربستان سعودی

 اتحاد آل سعود و صهیونیست‌ها علاوه بر داشتن ریشه‌های عمیق تاریخی و برخورداری از توجیهات سیاسی، راز حیات سیاسی این خاندان در شبه جزیره عربستان است. 

  ادامه مطلب ...

با هسته خرما، سنگ کلیه را دفع کنید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.

 

دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندند

115 دزد دریایی در حمله به نفتکش ایرانی ناکام ماندندبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، بامداد امروز 12 فروند قایق دزدان دریایی در حوالی تنگه باب المندب قصد ربودن یک فروند نفتکش ایرانی را داشتند که پس از مواجهه با حضور ناوشکن شهید دریابان نقدی متواری شدند.


بر اساس این گزارش، دزدان دریایی با همان استعداد و به فاصله 3 ساعت، بار دیگر به سمت نفتکش ایرانی هجوم آوردند که باز هم ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش آنها را ناکام گذاشت.

ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن شهید دریابان نقدی و ناو جمهوری اسلامی ایران لاوان پس از دفع حمله دو مرحله ای دزدان دریایی به نفتکش ایرانی، این شناور را تا رسیدن به مسیر و منطقه امن اسکورت کرد.

گفتنی است این ناوگروه اواسط خرداد ماه سالجاری به منظور برقراری تأمین امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی، اعلام پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه و نیز اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد و بین المللی به مأموریت اعزام شد.

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

یکی از عواملی که باعث دگرگونی و تغییر دیدگاه افراد نسبت به زندگی و شخصیت فردی خود می‌شود، مسافرت کردن است.
 به گزارش صد خبر ، یکی از عواملی که باعث دگرگونی و تغییر دیدگاه افراد نسبت به زندگی و شخصیت فردی خود می‌شود، مسافرت کردن است. همانطور که سعدی در یکی از غزلیات خود می‌فرماید: "بسیار سفر باید تا پخته شود خامی”. 

سفر به این شهرها، نگرش شما به زندگی را تغییر می دهد

در اینجا قصد داریم تا هفت مقصد مسافرت را به شما معرفی کنیم که دقایق زیادی از تفکر و تامل و خوداندیشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

موشک هوا به زمین ایران تا پایان سال تولید می‌شود

‌فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان گفت: روز جهانی قدس به اسلام تازگی بخشید.

به گزارش ‌صد خبر ، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در محفل انس با قرآن در مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان با اشاره به روز جهانی قدس و ضرورت حضور مردم در راهپیمایی این روز اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان عالم است و همه باید با وحدت در برابر جنایت‌های این دشمنان قسم خورده اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری پرشکوه داشته باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) افزود: روز قدس به اسلام تازگی بخشید و همه مسلمانان باید به اطاعت از رهنمودهای امام خامنه ای، رژیم شیطانی اسرائیل را از خاک مقدس فلسطین بیرون کنند.

امیر سرتیپ اسماعیلی با اشاره به توان بالای نیروهای نامی کشورمان گفت: تجهیزات و نیروهای انسانی کشور در برابر تجاوز و حمله‌های احتمالی دشمنان، بسیار هوشیار عمل می‌کند و اسارت نیروهای آمریکایی در آب‌های خلیج همیشه فارس مبیین این مساله است.

وی با بیان این که کارکنان یگان‌های پدافند هوایی در کنار سایر نیروهای نظامی کشور با تمام وجود از میهن عزیزشان دفاع خواهند کرد، اظهار کرد: یگان پدافند هوایی در کنار کارهای نظامی به ترویج اخلاق و نهادینه کردن تفکر اسلامی در بین سربازان می‌پردازد و با عنایت خداوند شاهد حضور فعال حافظان قرآن کریم در قرارگاه پدافند هوایی سراسر کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: امروز ما امنیت و آسایش در کشور را مدیون خون مطهر شهدای مدافع حرم هستیم و فرهنگ شهادت در بین جوانان ایرانی نهادینه شده است و به برکت خون شهدا، مرزهای هوایی کشور یکی از امن ترین مرزهای خاورمیانه است.

راه نفوذ هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است

وی با اشاره به رصد مداوم آسمان نیلگون ایران اسلامی توسط پدافند هوایی افزود: پدافند هوایی ارتش اجازه و مجال نفوذ به حریم هوایی ایران اسلامی را نداده و گروه‌های پداجا راه نفوذ بر هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است.

تولید موشک هوا به زمین ایران تا پایان امسال

این مقام ارشد نظامی به تمجید از پیشرفت‌های نظامی ارتش ایران پرداخت و گفت: موشک هوا به زمین ایران که توسط نیروهای توانمند پداجا و وزارت دفاع ایران ساخته شده تا پایان امسال به تولید می‌رسد.

وی از ارتش به عنوان نیرویی گوش به فرمان فرماندهی کل قوا نام برد و با اشاره به دستاوردهای متعدد این نیروی نظامی در ایران، تصریح کرد: ایمان به خدا و تبعیت محض از مقام معظم رهبری مهمترین عامل موثر در دستیابی ارتش جمهوری اسلامی به این موفقیت‌ها بوده است.

منبع : ایسنا

عکس/ سردار سلیمانی مهمان افطاری نوری مالکی

عکس سردار قاسم سلیمانی در منزل نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق که مهمان افطار بودند منتشر می شود.
به گزارش صدخبر   عکس سردار قاسم سلیمانی در منزل نوری مالکی نخست وزیر سابق عراق که مهمان افطار بودند منتشر می شود.

عکس/ سردار سلیمانی مهمان افطاری نوری مالکی
 
منبع: باشگاه خبر نگاران

رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه:

 سلامت قوه قضاییه را در درجه اول اهمیت قرار دهید/تضییع حقوق ملت ایران به واسطه تحریم ها باید پیگیری قضایی شود
رهبر انقلاب خطاب به مسئولان دستگاه قضایی گفتند: سلامت قوه قضاییه را در درجه اول اهمیت قرار دهید و آن را یک کار اساسی بدانید.
به گزارش صدخبر   ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه، سلامت دستگاه قضا و تلاش مستمر برای جلب رضایت مردم را وظیفه مهم و هدف اساسی قوه قضاییه خواندند و با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس تأکید کردند: به فضل الهی روز جمعه، بار دیگر فریاد یکپارچه دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر ایران و دنیای اسلام بلند خواهد شد و امت اسلامی به فریضه مهم دفاع از مظلوم عمل خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

کشور مدیر می خواهد نه نوکر!

مقام معظم رهبری :
این مردم همان طور که امام مکرر فرمودند ـ ولی نعمت های ما هستند؛ این شوخی نیست. من یکی از مسؤولان را در محضری دیدم که برخوردش با مردم قدری متکبرانه بود، پیغام دادم و گفتم به ایشان بگویید که اگر می خواهد جبران آن برخورد را بکند، باید در همان طور محضری ظاهر بشود و بگوید:ای مردم! من نوکر شمایم. خلاف که نگفته ... یک مسؤول کشور چکاره است؟ فلسفه وجودی ما، غیر از خدمت به مردم چیست؟ ...

یکی گفت : کشور مدیر می خواند نه نوکر. 2-7-1391

نتیجه: حقوق های چند صد میلیونی مدیریتی! و حکومت بشود به نام یک عده خاص.