حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

رهبر معظم انقلاب در دیدار نخبگان علمی مطرح کردند؛

ایرانِ پیشرفته و شریف، نیازمند نسل جوانی شجاع، تحصیل‌کرده و انقلابی/ آمریکا به‌دنبال حذف معیارهای دینی در حکومت است
جمعی از دانشجویان برتر علمی و اعضای بنیاد ملی نخبگان، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش صد خبر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار بیش از هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر علمی، جوانان نخبه را هدایای نفیس الهی و امانتی در دست مسئولان خواندند و با تأکید بر اینکه حتی لحظه ای در دفاع از جامعه علمی و نخبگان کشور کوتاه نمی آیند، افزودند: با تکیه بر نخبگان و فرزانگان و در پرتو ایجاد نسلی جوان و پر تلاش، ایران بزرگ به کشوری پیشرفته، قدرتمند، شریف، عزیز و برافرازنده پرچم تمدن نوین اسلامی تبدیل خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران همکاری می‌کنند/

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.


سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

بمباران منطقه توسط جنگنده های صاعقه/سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای بومی صاعقه با بمب های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

امیر روزخوش سخنگوی ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، اجرای عملیات سوختگیری هوایی را بخش دیگری از این رزمایش بزرگ عنوان کرد و گفت: جنگنده بمب افکن های فانتوم سوختگیری هوایی از هواپیمای سوخت رسان را به منظور نفوذ در عمق منطقه نبرد و افزایش شعاع عملیاتی در دستیابی به اهداف برد بلند را با اجرای ماموریت TOP COVER توسط هواپیماهای اف-14 اجرا کردند.


تامکت‌های نهاجا در منطقه رزمایش قدرت نمایی کردند

تامکت های نهاجا در منطقه رزمایش قدرت نمایی کردندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت 6 نیروی هوایی ارتش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی نهاجا با استفاده از بسترهای امن شبکه‌های بی‌سیم و باسیم انواع سامانه‌های تسهیلات پروازی و انواع سامانه‌های تاکتیکی، ماموریت‌های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

امیر خلبان مسعود روزخوش سخنگوی رزمایش همچنین اعلام کرد: در این مرحله با استفاده از هواپیمای جنگ الکترونیک فالکون 50 تحت عنوان پروژه تحقیقاتی سایه، عملیات اختلال امواج راداری نیروهای دشمن فرضی با موفقیت انجام شد.

سخنگوی رزمایش در ادامه گفت: همچنین جنگنده اف 14 به اجرای ماموریت دشت هوایی مسلح و انجام ماموریت تاپ کاور پرداخت.

روزخوش تصریح کرد: همچنین جنگنده‌های اف 14 و میگ 29 با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعه نبرد را با موفقیت تمرین کردند.



اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس+ عکس

جنگنده اف 18 آمریکایی با رنگ استتار روسیه و حتی حک کردن ستاره سرخ ارتش روسیه در سوریه دیده شد. 
به گفته کارشناسان این استتار اف 18 در لباس سوخو برای تدارک عملیات اشتباهی علیه ارتش سوریه و مقاومت و انداختن این اشتباه به گردن ارتش روسیه است.
 
اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس + عکس

کاهش قیمت 7 خودرو و افزایش قیمت 7 خودروی داخلی

 در روزهای پایانی مهرماه وضعیت بازار خودرو های داخلی در زمینه برخی ازمدل ها با نوسان قیمت همراه بود و این در حالی است که در خودروهای وارداتی با افزایش قیمت هرچند ناچیز در مدل های پرتقاضا و پر فروش بازار مواجه بودیم.


مقایسه قیمت خودرو های داخلی در هفته های پایانی اولین ماه پاییز و مقایسه آن با اوایل مهرماه نشان می دهد که قیمت 7 خودروی داخلی در بازار با کاهش 300 تا 1.5 میلیون مواجه شده است.

  ادامه مطلب ...

هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟

هلال سفید در پایین ناخن نشانه  چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. سفیدی ریشه ناخن که به لانولا(lunula) و یا هلال ته ناخن معروف است مسئول حفاظت از رگ‌های خونی واقع در پنجمین لایه پوستی است.
 
آسیب ندیدن هلال ناخن بسیار مهم بوده و اختلال در این مکان موجب بد فرمی‌های ناخن و رشد ناهماهنگ آن خواهد شد.
 
براساس یافته‌های جدید این قسمت بدن ویژگی‌های خاصی دارد و حاکی از سلامت فرد است. در طب چینی هلال ناخن بیانگر سلامت فعلی شخص است و اگر در این قسمت قرمزی ایجاد شود فرد مذکور به نوعی به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلاست.
 
همچنین هلالی نبودن ناخن حاکی از بیماری کم‌خونی و دیابت است و حالت چروکیده در این قسمت ناخن حاکی از میزان سم درون بدن و کاهش متابولیسم است.
 
طب سنتی چینی می‌گوید هلال ناخن میزان سطوح انرژی دریافتی شما را تعیین می‌کند. اگر این قسمت بزرگ و برجسته باشد شما به قدر کافی انرژی دریافت می‌کنید، اما اگر این قسمت کاملا از بین رفته باشد شما انرژی کمی دریافت کرده و دچار سوءتغذیه هستید.
 
هر شخص سالمی هشت تا 10 lunula که غالبا سفید رنگ هستند در دو دست خود دارد. به علاوه اگر فقط شست شما دارای lunula است شما انرژی جسمی کمی دارید و بیشتر اوقات بیمار هستید.

ذوالفقار"؛ مشت آهنین ایران بر سر آمریکا در منطقه

"ذوالفقار" یکی از دقیق‌ترین موشک‌های ساخت ایران است که از این پس به جمع موشک‌های بالستیک ایران اضافه شده است.
برخی پایگاه های نظامی آمریکا همچون "شیخ عیسی"، "ملک خالد"، "پرینس سلطان"، "العدید"، "الخلید الصابر"  و ... در فاصله کمتر از 700 کیلوتری مرزهای ایران قرار دارند که می‌تواند در صورت اقدام اشتباه آمریکا با پاسخ این موشک راهبردی مواجه شوند. 



شمر زمانه ات را بشناس

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه آنچه یزید در کربلا انجام داد، عربستان با حمایت آمریکا در یمن انجام می‌دهد، بر انتقام‌گیری مردم یمن از سعودی‌ها تأکید کرد.

کاریکاتور/ شمر زمانه‌ات را بشناس!!!

/ پدافند هوایی از توانایی رصد و پایش مناسب آسمان کشور برخوردار است

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارندفرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور ما را به خود ندهند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به وجود توانمندی‌های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی‌ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.

فلج شدن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با عماد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  موشک بالستیک "عماد" بعد از موشک سوخت جامد و دو مرحله‌ای  سجیل  و موشک سوخت مایع  قدر، دوربردترین موشک زمین به زمین ایران است. موشک "عماد"  قابلیت پیشی گرفتن بر سامانه دفاع موشکی پیکان 3 رژیم صهیونیستی  را دارد. وبگاه امور دفاعی، موشکی اسرائیل نوشت: ایران موفق شده موشک جدید بومی خود که بردی متوسط داشته و «عماد» نام دارد را با موفقیت شلیک نماید. آنطور که سردارحسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرده است، موشک عماد را می‌توان تا اصابت به هدف هدایت و کنترل نمود. 
بر اساس تخمین تحلیلگران، این موشک جدید سال آینده عملیاتی خواهد شد. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران اینک دارای موشک‌های سطح به سطح با برد حدود  2000 کلیومتر است و می‌تواند پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل را در منطقه هدف قرار دهد.
فلج شدن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با عماد/ نقطه زنی موشک ایرانی به اهداف دشمن+ تصاویر///در حال تکمیل.......


جزئیات دستگیری 11 عضو یک گروه تروریستی در عملیات ضربتی پلیس

بنا بر خبر دریافتی، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به تلاش ماموران جان بر کف پلیس، در راستای تامین نظم و امنیت در کشور به ویژه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: 

 پلیس در مواجهه با هرگونه تحرک گروهک‌های تروریستی، با متصور بودن عملیات تروریستی توسط گروهک های تکفیری در استان فارس، با مشارکت و همکاری ماموران اطلاعات استان بلافاصله طرح های کنترل اطلاعاتی و انتظامی توسط پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا در آمد.
 
وی افزود: در همین راستا، گروهی از تروریست ها در یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس در حال تهیه مقدمات عملیات تروریستی بودند که بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی پلیس در چند عملیات ضربتی 11 نفر را دستگیر و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آوردند. در این عملیات پیش دستانه بیش از ده ها دستگاه خودرو و موتورسیکلت بازبینی و توقیف گردید و بالغ بر بیش از یکصد کیلوگرم مواد منفجره و متعلقات مربوطه و یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

دلایل مضر بودن مصرف هم‌زمان خربزه و عسل

متخصص طب سنتی گفت: در کتاب‌های طب سنتی مصرف همزمان دو خوراکی با طبع گرم، سرد، خوراکی‌های نفاخ و مواد مرطوب با یکدیگر و به فاصله نزدیک از هم منع شده است.

به گزارش مشرق، مهدی برهانی گفت: طب سنتی مصرف همزمان دو خوراکی با طبع سرد، را سبب تولید بلغم و مشکلات گوارشی می‌داند. به همین دلیل خوردن سرکه با برنج (ترشیجات بعد از برنج)، ماست با ترب و ماهی، گوشت مرغ با ماست و ماهی، شیر با گوشت مرغ و ماهی را مضر می‌داند. 
 
وی گفت: همچنین در طب سنتی آمده خوردن آب سرد بلافاصله بعد از نان گرم سبب ایجاد عفونت در بدن می‌شود همچنین طب سنتی می‌گوید حل کردن عسل در آب جوشی که از 60 درجه بالا باشد سبب تولید ماده شیمیایی مضر برای بدن می‌شود اما در طب رایج به چنین موضوعی اشاره نشده است. 
 
این متخصص طب سنتی افزود: مصرف همزمان خوراکی‌های سرد سبب پیسی می‌شود البته باید گفت هیچ مطالعه بالینی برای تأیید این موضوع انجام نشده است. 
 
وی افزود: همچنین در این طب آمده از مصرف غذای شیرین (خربزه) بعد از غذای غلیظ، بی‌هضم (گوشت) خودداری کنید زیرا باعث می‌شود این غذا در بدن به صورت فاسد در آید و نفخ معده و عوارض گوارشی را در پی داشته باشد. 
 
برهانی همچنین مصرف همزمان غذاهای نفاخی همچون آش سوپ را مضر دانست.  
 
این متخصص طب سنتی، این سخن را که عده‌ای می‌گویند مصرف همزمان پنیر و بادام مضر است را غلط دانست و گفت: مصرف پنیر با گردو، بادام یا پسته منفعت دارد. 
 
برهانی اضافه کرد: مصرف انار بعد از حلیم گندم یا بعد از کله گوسفند به دلیل اینکه هر دو مرطوب هستند سبب می‌شود چربی خون در بدن به شدت افزایش یابد. 
 
وی بالا رفتن صفرا، حساسیت، آلرژی پوستی و خارش را به دلیل مصرف همزمان دو خوراکی گرم دانست و گفت: موادی همچون مویز و عسل با هم مصرف نشود.  
 
این متخصص طب سنتی در پایان مصرف خربزه و عسل را سبب ورم روده دانست و گفت: تمامی این موارد در طب سنتی آمده است اما اینکه یکبار خوردن آنها یا مصرف چند باره فرد را به این بیماری دچار می‌کند بستگی به طبع و وضعیت گوارش فرد دارد.
 
منبع: فارس

خطر مرگ! لطفا وارد این مثلث نشوید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «مثلث خطر»(Danger Triangle) اصطلاحی است که متخصصان پوست به محدودی از صورت انسان اطلاق می‌کنند و همواره درباره رشد جوش و دمل در این ناحیه از صورت که شامل بینی و لب‌ها می‌شود، هشدار داده‌اند.

اگر شما در صورتتان به ویژه اگر در مثلث خطر باشد با رشد جوش یا دمل مواجه هستید هرگز نباید اقدام به دستکاری و به اصطلاح ترکاندن آنها بکنید.

بسیاری از ما به خوبی از این مسئله آگاه هستیم که فشردن این نقاط خطر عفونت را در پی دارد اما با این وجود، وسوسه میشیم و این وسوسه ممکن است حتی به قیمت جانمان تمام شود.

خطر مرگ! لطفا وارد این مثلث نشوید

به گفته متخصصان پوست شما باید تا جایی که ممکن است در برابر این وسوسه مقاومت کنید البته نه به این خاطر که آن عملی غیر بهداشتی است بلکه به این دلیل که آن می‌تواند شما را بکشد.

«مثلث خطر» ممکن است نام یک فیلم ترسناک را به ذهن متبادر کند اما در واقع هشداری جدی است برای اینکه نظافت شخصی را جدی بگیریم.

این منطقه که بخشی از چشم را پوشش می‌دهد بعد از عبور از بینی و گوشه دهان خود را به لب بالا می‌رساند و اگر عفونی شود می‌تواند عواقب جدی به همراه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، رگ‌های خونی این منطقه به قسمت پشت سر انسان متصل هستند و با یک خط مستقیم به مغز می‌رسند و این بدان معنی است که هر گونه عفونت در این منطقه می‌تواند به طور مستقیم به مغز و مرکز عصبی انسان منتقل شود.

در حالی که خطر مرگ و میر ناشی از این اتفاق فوق‌العاده نادر است، اما اگر عفونت توسعه یابد می‌تواند به از دست دادن بینایی، فلج دائمی و یا حتی مرگ منجر شود پس بهترین توصیه به شما تحمل و صبوری بیشتر است تا جوش و دمل ایجاد شده به مرور زمان برطرف شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

چرا استرس خطرناک است؟

اگر نگران سلامتی‌تان هستید، پس باید دست از استرس بردارید، چراکه با این کارتان تنها حال خود را بدتر می‌کنید. استرس به جسم و روان شما آسیب می‌زند، اما این همه‌ی قضیه نیست چون تحقیقات جدید نشان می‌دهند که استرس حتی از آنچه پیشتر فکر می‌کردیم نیز می‌تواند خطرناک‌تر باشد! مقابله با این موضوع مستلزم توجه جدی به کنترل استرس است و بیش از اینکه بخواهیم بر استرس خود کنترل داشته باشیم، باید از استرس، کارکرد و خطرات آن مطلع باشیم. این نوشتار شما را با خطرات جسمانی استرس آشنا می‌کند.

استرس محیط کاری

  ادامه مطلب ...

دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟

 بررسی‌ها نشان داده است اگر فقط دور حمام نروید باکتری‌های موجود در بدن می‌تواند شما را در معرض ابتلا به بیماری قرار دهد.
دو روز حمام‌نکردن با بدن ما چه می‌کند؟
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در قرون وسطی حمام کردن اتفاق معمولی نبود و آن طور که در تاریخ ثبت شده است، حتی در برخی مناطق نوعی رفتار غیراخلاقی تلقی می‌شد.

با این وجود در عصر حاضر دوش گرفتن و حمام کردن یک اتفاق روزمره محسوب می‌شود که برای حفظ بهداشت و نظافت تاکید زیادی روی آن شده است. ولی آیا تاکنون فکر کرده‌اید که اگر تنها ۲روز به حمام نرویم چه اتفاقی می‌افتد؟


 
ادامه مطلب ...

شمخانی: آمریکا در تجاوز عربستان به یمن سهیم است و باید پاسخگو باشد

شمخانی: آمریکا در تجاوز عربستان به یمن سهیم است و باید پاسخگو باشدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تجاوز هوایی اخیر عربستان سعودی به یمن تصریح کرد: اقدام ارتش یمن در حمله به ناو اماراتی دفاع از حاکمیت و تمامیت ارضی یمن و علیه یک تجاوزگر بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: اقدام عربستان در بمباران مراسم سوگواری در یمن، با سلاح ارسالی آمریکا که در اختیار ارتش تجاوزگر عربستان قرار گرفته، صورت گرفته است و آمریکا در این جنایت سهیم است و باید پاسخگو باشد.

وی در این بیانیه با تاکید بر این که افکار عمومی غرب باید بدانند که دولتهایشان چه نقشی در تداوم این جنگ دارند، تصریح کرد: فروش تسلیحات به عربستان و امارات، نقش محوری در تجاوز نظامی به یمن و کشتار مردم بیگناه یمن را دارند که باید از سوی غرب متوقف شود.

کلینتون: سعودی‌ها صادرکننده اصلی افراط‌گرایی‌اند

به گزارش مشرق، بنیاد «ویکی‌لیکس» روز شنبه بخش‌هایی از سخنرانی‌های «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در جمع‌های خصوصی بانکداران و صاحبان سرمایه در آمریکا را منتشر کرد.

وی در این سخنرانی‌ها، بی‌پرده‌تر از مجامع عمومی سخن گفته و برخی نظریاتش را از جمله در مورد عربستان، صریح‌تر بیان کرده است.

سعودی‌ها بزرگترین صادرکننده تفکرات افراطی

بخشی از این ایمیل‌ها مربوط به اظهارات کلینتون در مورد عربستان سعودی است.

بر اساس این اسناد، هیلاری کلینتون در یک نشست غیرعلنی گفته است که سعودی‌ها مخالف اخوان‌المسلمین هستند، اما «این مسئله خنده‌دار است، چون سعودی‌ها در 30 سال گذشته بیش از هر مکان دیگری در روی زمین، تفکرات افراطی‌ صادر کرده‌اند».

رمزگشایی از هشدار سپاه پاسداران به عربستان سعودی

رمزگشایی از هشدار سپاه پاسداران به عربستان سعودی
منطقه خلیج فارس به عنوان گنج انرژی جهان، با مداخلات قدرت های خارجی ابعاد امنیتی جدیدی یافته که ممکن است بار دیگر به درگیری و جنگ ختم شود.

 رزمایش نظامی عربستان سعودی که در خلیج فارس در حال برگزاری است با واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبه رو شد و این نیرو نسبت به ایجاد چالش و ورود به آب های ایران، به عربستان هشدار شدیدی داد. این تحولات در حالی صورت می گیرد که خلیج فارس به ویژه در چند دهه اخیر به منطقه نظامی و امنیتی تبدیل شده که آمریکا به بهانه های مختلف حضور خود را در آن تثبیت کرده است

  ادامه مطلب ...

آمار وارونه !!!



منبع:  تسنیم

اعزام ناو هواپیمابر "شارل دوگل" به خلیج فارس/ارتش فرانسه و ادعای سرکوب داعش

به نظر می رسد هدف فرانسه از اعزام ناو هواپیمابر به خلیج فارس ، علاوه بر مبارزه با داعش موضوعات دیگری نیز باشد.
به گزارش  صدخبر  ارتش فرانسه در دو سال اخیر خود را یکی از مدعیان مبارزه با تروریست های داعش می داند و در عمل آنطور که باید به وظایف خود عمل نکرده است.

حضور نظامی و پر تعداد فرانسوی ها نشان داد که آن ها عمدتا به دنبال جلب توجه کشورهای عربی هستند تا سلاح های خود را با سهولت بیشتری بفروشند. دولتمردان "الیزه" تلاش می‌کنند تا با فروش تسلیحات نظامی به کشورهای حاشیه خلیج فارس به اقتصاد فرانسه کمک کنند

اخیرا هم ارتش فرانسه با اعزام ناو هواپیمابر "شارل دوگل" که "جنگنده های رافال" از روی آن پرواز می کنند ، مدعی نبرد با داعش شده است.
***مشخصات ناو هواپیمابر «شارل دوگل»  
سایت «میلیتاری فکتوری»  (Military -Factory) درباره ناو هواپیمابر «شارل دوگل» می‌نویسد: «شارل دوگل» یک ناو هواپیمابر هسته‌ای بوده که اخیرا توسط نیروی دریایی «فرانسه» به خدمت گرفته شده است. این اولین ناو هواپیمابر با سوخت هسته‌ای و با تکنولوژی بالا در کلاس جهانی بوده که قابلیت حمل جنگنده و هلی‌کوپتر را دارد. 
اعزام ناو هواپیمابر شارل دوگل به خلیج فارس/ارتش فرانسه و ادعای سرکوب داعش
ادامه مطلب ...

برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی در کشمیر

در این فیلم همایش شیر خوارگان حسینی در کشمیر را مشاهده می کنید.
به گزارش صدخبر  ؛ در این فیلم همایش شیر خوارگان حسینی در کشمیر را مشاهده می کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نیروی هوایی ارتش "کاهنده مصرف سوخت و آلایندگی خودرو" ساخت

نیروی هوایی ارتش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاه کاهنده مصرف سوخت و آلایندگی خودرو که توسط یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش ساخته شده، قادر است با انجام فرایند الکترولیز آب، مصرف سوخت خودرو را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. 
 
کارکرد این دستگاه بر اساس احتراق سوخت هیدروژن موجود در آب همراه با سوخت های دیگر موجود در سیلندر است که این امر موجب کارکرد بهینه خودرو، کاهش 50 درصدی آلاینده های ناشی از سوخت و همچنین افزایش شتاب اولیه می شود. 
 
ساخت این قطعه بومی به صورت کامل در داخل کشور انجام شده و آزمایش های مختلف کنترل کیفیت آن نیز در نیروی هوایی ارتش پایان یافته است. 
 
گفتنی است، این دستگاه که حاصل پژوهش های 3 ساله یکی از کارمندان نیروی هوایی ارتش است، قابلیت نصب بر روی همه خودروهای بنزینی و دیزلی را دارد. 



بیشتر از 8 دندان خود را پر نکنید!

به گزارش صدخبر  ،به نقل از ساینس الرت نوشت: «این مطالعه روی ۱۵ هزار نفر انجام گرفته‌ است و نتایج آن نشان می‌دهد میزان جیوه در خون افرادی که دارای هشت دندان پر شده هستند، نسبت به افرادی که هیچ دندان پر شده‌ای ندارند، ۱۵۰ درصد بیشتر است.

به گفته محققان دانشگاه جورجیا، پوسیدگی دندان یکی از رایج‌ترین بیماری‌های مزمن است که بیشتر انسان‌ها آن را تجربه کرده‌اند و دست کم یک دندان پر شده در دهان دارند اما معمولا کسی درباره نوع موادی که دندان‌ها با کمک آنها پر می‌شود، صحبتی به میان  نمی‌آورد. ماده مورد بررسی محققان آمالگام دندانی نام دارد. نوعی ارزان‌قیمت و مقاوم از ترکیبات نقره که برای ۱۵۰ سال به عنوان ماده پر کننده دندان مورد استفاده قرار گرفته‌است اما ۵۰ درصد از این ماده را نیز جیوه تشکیل می‌دهد.

همین موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد، زیرا وجود مقادیر زیادی جیوه در بدن انسان می‌تواند زمینه‌ساز بروز آسیب‌هایی در مغز، قلب، کلیه، ریه و سیستم ایمنی بدن شود اما این نکته همواره نادیده گرفته شده‌ است زیرا هر دندان پر شده به تنهایی برای وارد کردن آسیب به بدن کافی نیست.

به گفته محققان جیوه نوعی سم است اما قدرت آسیب‌زایی آن به مقدارش بستگی دارد. از این رو اگر تنها یک دندان پر شده داشته‌ باشید مشکلی ایجاد نخواهد شد اما اگر این تعداد به بیش از هشت دندان برسد، خطر عوارض این ماده در بدن افزایش پیدا خواهدکرد.

ویتامین همه فن حریف علیه ام اس!

ویتامین همه فن حریف  علیه ام اس!
پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متاسفانه بیش از دو سوم مردم ایران از کمبود ویتامین D رنج می برند.
 وی در ادامه افزود: مقدار مورد نیاز این ویتامین در کودکان 400 واحد در روز است که با افزایش سن نیاز به آن بیشتر می شود. میزان مورد نیاز ویتامین D درافراد کهنسال 800 واحد است.
 فرحبخش با تاکید بر اینکه ویتامین D در تمام سیستم بدن نقش اساسی دارد بیان کرد: امروزه برای ویتامین D درعلوم تغذیه نقش های متعددی تعریف شده است. در گذشته باور بر این بود که کمبود این ویتامین تنها منجر به پوکی استخوان می شود اما امروزه تاثیر موثر آن بر سیستم قلبی و عروقی و درمان بسیاری از سرطان ها اثبات شده است. 
این متخصص تغذیه ابراز داشت: ویتامین D یک ویتامین محلول در چربی است که در کنار ویتامین های A، E و K ویتامین های محلول در چربی را تشکیل می دهند.
وی در خصوص عوارض کمبود ویتامین D در بدن تصریح کرد: کاهش این ویتامین در بدن احتمال ابتلا به بیماری های ام اس و اعصاب و روان را افزایش می دهد.
فرحبخش اظهار داشت: متاسفانه منبع غذایی مناسبی برای تامین ویتامین D وجود ندارید، مرغ و زرده تخم مرغ بسیار ناچیز از این ویتامین را دارند و عملا از طریق مواد غذایی نمی توان این ویتامین را تامین کرد بهترین راه برای دریافت ویتامینD قرار گرفتن روزانه بیست تا سی دقیقه در معرض نور آفتاب است.
این متخصص تغذیه ابراز داشت: درصورت کمبود ویتامین D به صورت حاد تنها باید از طریق مکمل، قرص و آمپول های حاوی این ویتامین است.
 وی بیان کرد: توصیه می شود همه افراد سطح ویتامین D بدن خود را به طور دوره ای مورد بررسی قرار داده و کمبود آن را از طریق مکمل ها جبران کنند، همچنین استفاده بی رویه و خودسرانه این ویتامین مضراتی به همراه دارد

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی

حیدر عظمایی محقق و پزوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در بروز سرماخوردگی بیش از 200 نوع ویروس دخالت دارند؛ اظهار داشت: از مهم ترین نشانه های این بیماری می توان به آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه اشاره کرد.سرماخوردگی موجب عفونت بینی، گلو، سینوس و گوش ها می شود و اصلی ترین راه سرایت ویروس ها، از طریق تماس دست است.
 وی با عنوان اینکه درمان قطعی برای سرما خوردگی وجود ندارد و بهترین روش برای  بهبودی این بیماری تقویت سیستم ایمنی بدن است؛ یادآور شد: مرکبات مانند پرتقال، نارنگی، گریپ فروت و به خصوص لیمو شیرین که منبع غنی از ویتامین c هستند با افزایش قدرت ایمنی بدن به مبارزه با سرماخوردگی کمک می کند.
 این محقق و پژوهشگر طب سنتی عنوان کرد: یکی دیگر از گیاهان دارویی موثر در درمان سرماخوردگی، زنجبیل است که به دلیل خاصیت تعریق کنندگی سبب خروج ویروس ها از بدن می شود، همچنین این گیاه خاصیت میکروب کشی دارد و سبب تسکین درد نیز می شود.
 عظمایی ابراز کرد: افراد سرماخورده باید 50 گرم آویشن شیرازی، 40 گرم پونه کوهی ،30 گرم گل پنیرک و 25 گرم گل ختمی را به همراه چند عدد عناب را جوشانده و سپس محلول صاف شده این مخلوط را روزانه 4 نوبت هر بار 1 لیوان مصرف کنند.
 وی با افزودن اینکه مصرف چهار تخم (بهدانه، بارهنگ، تخم شربتی و قدومه شیرازی) سبب نرمی سینه می شود؛ توصیه کرد:  افراد سرماخورده می توانند با مصرف شلغم پخته شده از این آنتی بیوتیک طبیعی بسیار قوی بهره مند شوند.
 عظمایی گفت: بخور گیاهانی مانند اکالیپتوس، آویشن، پونه و بابونه نیز تاثیر چشمگیری در درمان سرماخوردگی دارد.

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تحقیقات جدید پژوهشگران نشان داده است  خانم هایی که قبل ازدوران بارداری از اسید فولیک به عنوان یک مکمل درمانی برای رفع مشکل کم خونی خود استفاده کرده اند با درصد بالایی بیش از 40 درصد ، شانس بدنیا آوردن دوقلو دارند.
 محققان استرالیایی در یک مطالعه دانشگاهی، یک رابطه مستقیم بین مصرف اسید فولیک و بدنیا آوردن دوقلو را در زوج ها شناسایی کرده اند.
 
مصرف اسید فولیک در صورت وجود کم خونی در بدن مادر قبل از بارداری، می تواند باعث افزایش شانس بارداری سالم و جلوگیری از بروز خطراتی چون سقط جنین زودهنگام، بروز نقایص مادرزادی و نیز کم هوشی نوزاد شود. 
در مطالعاتی همسو که در مجله زنان و زایمان در سال 2005 به چاپ رسیده است، محققان دریافتند زنانی که دارای اضافه وزن هستند با درصد بالایی شانس بدنیا آوردن دوقلو دارند، همچنین زنان قد بلند بیشتر اززنان کوتاه قد صاحب فرزند دوقلو می شوند. 
اگر به راستی آرزو دارید کالسکه نوزادان دوقلو را در خیابان هل بدهید و لباس های یکرنگ به کودکان خود بپوشانید می توانید از لبنیات نیز کمک بگیرید.
 
محققان اثبات کرده اند بانوانی که در رژیم غذایی روزانه خود، مصرف لبنیات را قرار داده اند ، 5 برابر بیشتر ازسایر بانوان یا  زنانی که گیاهخوار هستند، صاحب فرزند دوقلو می شوند. 
کارشناسان علت را در هورمون های موجود در شیر گاو می دانند که باعث تغییرات در نطفه و تقسیم آن به دو جنین می شود، همچنین بانوانی که در دوران نوزادی توسط شیر مادر تغذیه شده اند بیشتر صاحب نوزادان دوقلو می شوند تا بانوانی که به دلایل مختلف با شیر خشک درکودکی تغذیه شده اند.

پاسخ ایران به هر تعرضی کوبنده خواهد بود

دریادار سیاری :
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی دفاعی کشورمان هشدار داد که هر تهدید و چالشی بخواهند برای ما ایجاد کنند، پاسخ ما کوبنده و قاطع خواهد بود.
به گزارش صدخبر  ، امیر دریادار حبیب الله سیاری  در گفت وگو با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم در خصوص پیشرفت ها و اقتدار نیروی دریایی تصریح کرد: ما در نیروی دریایی در بحث آموزش، نگهداری، ساخت و تعمیر شناورها وابستگی شدید داشتیم اما به برکت انقلاب و طبق فرمودۀ امام (ره) و با توجه به دستاوردهایی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته ایم، امروز می توانیم ادعا کنیم در بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی خودکفا شده ایم و البته این دلیل نمی شود که از علم دنیا بی نیاز باشیم.

وی افزود: ما می توانیم ارتباطات علمی و آموزشی با سایر کشورها داشته باشیم اما استفاده از دانش دنیا شرایط ویژه خود را دارد و نباید سلطه پذیر یا تحت استعمار باشیم. ما خودمان صاحب علم و تجربه هستیم و می توانیم با دانشگاه های دنیال تبادل اطلاعات کنیم.

  ادامه مطلب ...

بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری درباره عزاداری در محرم

«من حقیقتاً هرچه فکر کردم، دیدم نمی‌توانم این مطلب (قمه‌زدن) را که قطعاً یک خلاف و یک بدعت است، به اطّلاع مردم عزیزمان نرسانم. این کار را نکنند. بنده راضی نیستم. اگر کسی تظاهر به این معنا کند که بخواهد قمه بزند، من قلباً از او ناراضی‌ام...»
به گزارش صدخبر؛ امروز دوشنبه (12 مهر)، اولین روز از ماه محرم‌الحرام است، به بهانه آغاز ایام عزاداری شهادت حضرت سیدالشهداء و یاران باوفای ایشان، نگاهی به بیانات برگزیده رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت عزاداری و زنده نگه داشتن این رویداد بزرگ تاریخ اسلام می‌اندازیم.
** در زندگی حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام، یک نقطه‌ی برجسته، مثل قله‌ای که همه‌ی دامنه‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد، وجود دارد و آن عاشورا است.  ۱۳۷۱/۱۱/۰۶

** تحقیقاً یکی از مهمترین امتیازات جامعه شیعه بر دیگر جوامع مسلمان، این است که جامعه شیعه، برخوردار از خاطره عاشوراست.  ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

** یکی از بزرگترین نعمت‌ها، نعمت خاطره و یاد حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام، یعنی نعمت مجالس عزا، نعمت محرّم و نعمت عاشورا برای جامعه شیعیِ ماست.  ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

** قدر مجالس عزاداری را بدانند، از این مجالس استفاده کنند و روحاً و قلباً این مجالس را وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط و اتّصالِ هرچه محکم‌تر میان خودشان و حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام، خاندان پیغمبر و روح اسلام و قرآن قرار دهند.  ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

** در ماه محرم، معارف حسینی و معارف علوی را که همان معارف قرآنی و اسلامی اصیل و صحیح است برای مردم بیان کنید.  ۱۳۷۲/۰۳/۲۶

** اگر برای ذکر مصیبت، کتاب «نَفَس المهمومِ» مرحوم «محدّث قمی» را باز کنید و از رو بخوانید، برای مستمع گریه‌آور است و همان عواطفِ جوشان را به‌وجود می‌آورد. چه لزومی دارد که ما به خیال خودمان، برای مجلس‌آرایی کاری کنیم که اصل مجلس عزا از فلسفه واقعی‌اش دور بماند؟  ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

**‌وقتی شعر را می‌خوانیم، به فکر باشیم که از این شعرِ ما ایمان مخاطبان ما زیاد شود. پس، هر شعری را نمی‌خوانیم؛ هرجور خواندنی را انتخاب نمی‌کنیم؛ جوری می‌خوانیم که لفظ و معنا و آهنگ، مجموعاً اثرگذار باشد. در چه؟ در افزایش ایمان مخاطب.  ۱۳۸۶/۰۴/۱۴

** برخی کارهاست که پرداختن به آنها، مردم را به خدا و دین نزدیک می‌کند. یکی از آن کارها، همین عزاداری‌های سنّتی است که باعث تقرّبِ بیشترِ مردم به دین می‌شود. این‌که امام فرمودند «عزاداری سنّتی بکنید» به خاطر همین تقریب است. در مجالس عزاداری نشستن، روضه خواندن، گریه کردن، به سر و سینه زدن و مواکب عزا و دسته‌های عزاداری به راه انداختن، از اموری است که عواطف عمومی را نسبت به خاندان پیغمبر، پرجوش می‌کند و بسیار خوب است. ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

** من حقیقتاً هر چه فکر کردم، دیدم نمی‌توانم این مطلب - قمه‌زدن - را که قطعاً یک خلاف و یک بدعت است، به اطّلاع مردم عزیزمان نرسانم. این کار را نکنند. بنده راضی نیستم. اگر کسی تظاهر به این معنا کند که بخواهد قمه بزند، من قلباً از او ناراضی‌ام.  ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

** لازم است از همه برادران و خواهرانی که در سراسر کشور، در ایّام عزاداری، با اقامه عزا و به راه انداختن مراسم عزاداری، بخصوص با اقامه نماز جماعت در ظهر عاشورا و با عرض ارادت به خاندان پیامبر، این روزها را بزرگ داشتند، سپاسگزاری کنم.  ۱۳۷۷/۰۲/۱۸

** هیچ وقت نباید امت اسلامی و جامعه‌ی اسلامی ماجرای عاشورا را به عنوان یک درس، به عنوان یک عبرت، به عنوان یک پرچم هدایت از نظر دور بدارد. قطعاً اسلام، زنده‌ی به عاشورا و به حسین‌بن‌علی (علیه‌السّلام) است. ۱۳۹۱/۰۹/۰۱

** اگر کسانی برای حفظ جان‌شان، راه خدا را ترک کنند و آن‌جا که باید حق بگویند، نگویند، چون جان‌شان به خطر می‌افتد، یا برای مقام‌شان یا برای شغل‌شان یا برای پول‌شان یا محبّت به اولاد، خانواده و نزدیکان و دوستان‌شان، راه خدا را رها کنند، آن وقت حسین‌بن‌علی‌ها به مسلخ کربلا خواهند رفت و به قتلگاه کشیده خواهند شد.  ۱۳۷۵/۰۳/۲۰

** اگر فداکاری بزرگ حسین‌بن‌علی علیه‌السلام نمی‌بود که این فداکاری، وجدان تاریخ را به کلی متوجه و بیدار کرد، در همان قرن اول یا نیمه‌ی قرن دوم هجری، بساط اسلام به کلی برچیده می‌شد. ۱۳۷۲/۰۳/۲۶

** کار امام‌حسین علیه‌الصّلاه والسّلام در کربلا، با کار جدّ مطهرش حضرت محمد بن عبداللَّه صلی‌اللَّه‌علیه‌وآله‌وسلم در بعثت، قابل تشبیه و مقایسه است. قضیه این است. همان طور که پیغمبر در آنجا، یک تنه با یک دنیا مواجه شد، امام حسین هم در ماجرای کربلا، یک تنه با یک دنیا مواجه بود.  ۱۳۷۵/۰۹/۲۴

** عبرت آن است که انسان نگاه کند و ببیند چطور شد حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام - همان کودکی که جلوِ چشم مردم، آن همه موردِ تجلیلِ پیغمبر بود و پیغمبر درباره‌ی او فرموده بود: «سیّد شباب اهل الجنه»؛ سرور جوانان بهشت - بعد از گذشت نیم قرن از زمان پیغمبر، با آن وضعِ فجیع کشته شد؟  ۱۳۷۳/۱۰/۱۵

** امام حسین را فقط به جنگِ روز عاشورا نباید شناخت؛ آن یک بخش از جهاد امام حسین است. به تبیین او، امر به معروف او، نهی از منکر او، توضیح مسائل گوناگون در همان منی و عرفات، خطاب به علما، خطاب به نخبگان- حضرت بیانات عجیبی دارد که تو کتاب‌ها ثبت و ضبط است- بعد هم در راه به سمت کربلا، هم در خود عرصه‌ی کربلا و میدان کربلا، باید شناخت.  ۱۳۸۸/۰۵/۰۵

** عاشورا پیام‌ها و درس‌هایی دارد. عاشورا درس می‌دهد که برای حفظ دین، باید فداکاری کرد. درس می‌دهد که در راه قرآن، از همه چیز باید گذشت. درس می‌دهد که در میدان نبرد حق و باطل، کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان، شریف و وضیع و امام و رعیت، با هم در یک صف قرار می‌گیرند.  ۱۳۷۱/۰۴/۲۲

** درس عاشورا، درس فداکاری و دینداری و شجاعت و مواسات و درس قیام للَّه و درس محبّت و عشق است. یکی از درس‌های عاشورا، همین انقلاب عظیم و کبیری است که شما ملت ایران پشت سر حسین زمان و فرزند ابی‌عبداللَّه الحسین علیه‌السّلام انجام دادید. خود این، یکی از درس‌های عاشورا بود.  ۱۳۷۷/۰۲/۱۸

** امام بزرگوار ما، محرّم را به عنوان ماهی که در آن، خون بر شمشیر پیروز می‌شود، مطرح نمود و به برکت محرّم، با همین تحلیل و منطق، خون را بر شمشیر پیروز کرد. این، یک نمونه از جلوه‌های نعمت ماه محرّم و مجالس ذکر و یاد امام حسین علیه‌السّلام است که شما دیدید.  ۱۳۷۳/۰۳/۱۷

** درس حسین‌بن‌علی علیه‌الصّلاةوالسّلام به امّت اسلامی این است که برای حقّ، برای عدل، برای اقامه‌ی عدل، برای مقابله‌ی با ظلم، باید همیشه آماده بود و باید موجودی خود را به میدان آورد؛ در آن سطح و در آن مقیاس، کار من و شما نیست؛ امّا در سطوحی که با وضعیّت ما، با خُلقیّات ما، با عادات ما متناسب باشد چرا؛ باید یاد بگیریم.  ۱۳۹۲/۰۳/۲۲

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای
برچسب ها: محرم ، امام حسین

انتقال دایناسور به موزه علوم/اسکادران فرشتگان جهنم بر فراز چین/کوه نوردی در فرانسه

تصاویر زیرخاکی و گمشده در تاریخ؛
گاهی اوقات دیدن یک عکس قدیمی خاطرات بسیاری را در ذهن ما یادآوری می کند.
به گزارش صدخبر؛ همیشه دیدن عکس های قدیمی در فضای مجازی برای کاربران جذاب بوده است. روزانه هزاران تصویر از این نوع در فضای مجازی از سوی وب گردهای خوش ذوق به اشتراک گذاشته می شود. انتشار این نوع عکسها برای بسیاری از کاربران که تاکنون از دیدنشان غافل بوده اند بسیار جذاب و مهیج است. تصاویری که در زیر مشاهده می کنید شاید هنگام شکار توسط عکاس به نظر مهم نمی آمد، اما بعد از گذشت سال ها این عکس ها روایت گر خاطرات آن سال هاست.

مارلون براندو/انتقال دایناسور به موزه علوم/اسکادران فرشتگان جهنم بر فراز چین/کوه نوردی در فرانسه

تصویر ذهنی دالی از جنگ/1941

مارلون براندو/انتقال دایناسور به موزه علوم/اسکادران فرشتگان جهنم بر فراز چین/کوه نوردی در فرانسه

انتقال دایناسور به موزه علوم/1984
 
ادامه مطلب ...

محرم است یادمان باشد

Image result for ‫محرم‬‎
اول نماز حسین، بعد عزای حسین.
اول شعور حسینی، بعد شور حسینی.
محرم و صفر زمان بالیدن است نه فقط نالیدن، 
بساطش آموزه است نه موزه.
تمرین خوب نگریستن است نه فقط خوب گریستن...!!!
السلام علیک یا ابا عبد الله
نگو شهادت عباس(ع)
بگو وضوی عشق
اول دست راست
بعد دست چپ
نوبت به مسح سر که رسید
عمود آهنین آمد...


تکاور درستکار کیف ۳ میلیارد تومانی را به صاحبش پس داد + عکس

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

سعید بابایی مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا در این باره گفت: صبح امروز یکی از کارکنان متعهد تیپ ۳۵نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از خروج از منزل در کرمانشاه به قصد عزیمت به محل خدمت، کیفی حاوی اسناد و مدارک را پیدا می‌کند.

تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را به صاحبش پس داد + عکس 
 وی ادامه داد: این تکاور کرمانشاهی که گروهبان یکم عرفان فرهادی نام دارد، کیف را بلافاصله به بازرسی پادگان تحویل داده و پس از تماس با صاحب آن، کیف به وی بازگردانده می‌شود.

مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا گفت: کیف مذکور شامل دسته چکهای سفید امضا و کارتهای اعتباری همراه با رمز کارتها و دفترچه های بانکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گروهبان یکم عرفان فرهادی یابنده این مدارک هدف از این کار خداپسندانه را اعتقاد به ارزشهای اسلامی و اخلاقی و حس نوع دوستی عنوان کرد.

منبع: ایسنا


یا حسین(ع)

افسران - یاحسین

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)

انبوهی از موشک‌های ذوالفقار تا پایان سال تحویل نیروی هوافضا می‌شود

سردار حاجی زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک ذوالفقار در حال ورود به سازمان رزم نیروی هوافضای سپاه است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره مالک اشتر، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موشک ذوالفقار گفت: این موشک در حال ورود به سازمان رزم نیروی هوافضای سپاه است و تا پایان سال به تولید انبوه رسیده و تحویل یگان‌ها خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تولید موشک‌هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر نیز اظهار داشت: ما برد بالای 2 هزار کیلومتر نداریم چون نیاز هم نداریم. دورترین برد مورد نیاز برای موشک‌، سرزمین‌های اشغالی است که موشک‌های متناسب با آن را هم داریم.

انتهای پیام/*



ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند! @

افسران - ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

هیلاری کلینتون: داعش را خودمان ساختیم

ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!




ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

افسران - ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

فرزند خردسال شهید سامانلو در بدو ورود به غرفه شهدای مدافع حرم با ماکت تصویر پدرش روبرو می‌شود و تصور می‌کند که پدرش آمده و بالای غرفه روی بلندی ایستاده، با عجله به سمت پدر می‌دود و زمانی که پای ماکت رسید و می‌فهمد که پدرش نیست، شروع به ‌گریه کردن می‌کند.
همسر شهید سعید سامانلو متن کوتاهی را در خصوص این اتفاق نوشته که در ادامه می‌آید:
فقط قصد بازدید از نمایشگاه بود که با تمثیل پدرش روبه‌رو شد و بچه کمی هیجان‌زده شد. خدا داعشی و دشمنان اسلام را لعنت و نابود کند. ما واقعا ممنون از برگزارکنندگان چنین نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور هستیم که ترویج فرهنگ شهید و شهادت را به نحو احسن انجام می‌دهند. محمدحسین کوچک باید با واقعیت روبه‌‌رو شود تا بفهمد دشمنان پدر قهرمانش را چه کردند؟ محمدحسین و علی خوشحال‌اند که اگر پدر فداکارشان نیست مردمی هستند که یاد آنها را زنده نگه می‌دارند.
محمدحسین بعد از رو‌به‌رو شدن با تصویر پدر آرام شد و او را نوازش کرد و بوسید و عکس‌های یادگاری قشنگی با آن گرفت. ما ممنون و سپاسگزار طراح تمثیل‌ها هستیم.
من مادر محمدحسین و علی علاوه بر همسر شهید بودن فرزند شهید نیز هستم و بیشتر از هر کسی فرزندانم را درک می‌کنم. یادم می‌آید وقتی بچه بودم زمانی دلم به درد می‌آمد که حس می‌کردم، مردمی که پدر من به خاطرشان رفته حتی یاد و خاطره او را زنده نگه نمی‌دارند.
شاید با یادآوری خاطرات پدر، اشک از چشمانم سرازیر می‌شد اما آن اشک سریع تبدیل به شعف و شادی می‌شد و می‌گفتم خدایا مواظب این مردم عزیز باش؛ پدر من که برای آسایش آنها رفت، آنها هنوز پدر مرا در خاطر دارند و یادش را زنده نگه داشته‌اند.

 

مردم مظلوم فلسطین به چه کسانی امید بسته اند!!!!!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیمون پرز، رئیس اسبق رژیم صهیونیستی و جلاد قانا نوشتند که عباس همسر پرز را برای دلجویی در آغوش گرفت.
 
دلجویی از همسر پرز به روش محمود عباس+عکس
 
بر این اساس، محمود عباس در مراسم تشییع پرز همچنین با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش لحظات کوتاهی گفت و گو کرد.