حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

اگر می خواهید سرما نخورید این میوه را بخورید

اگر می خواهید سرما نخورید این میوه را بخورید
همه افراد به دنبال راهی هستند تا از مریضی در امان باشند و هیچ کس را نمی توان پیدا کرد که برای مریض شدن برنامه ریزی داشته باشد. بالعکس، همه ما به دنبال راه هایی برای جلوگیری از انواع مریضی ها هستیم.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، لیمو یک میزبان خوب برای انواع مواد شیمیایی گیاهی است که به تنهایی ۶۴ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را برطرف می کند.

  لیمو یک آنتی اکسیدان قوی است که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و مقاومت در برابر بیماری ها می شود.

آبلیمو یک نوشیدنی فوق العاده برای شروع روز شما است. تنها کافی است که کمی آب را بجوشانید و پس از اینکه کمی خنک شد تکه های لیمو را در آن بیاندازید!

حتما می پرسید لیمو چه چیزی دارد که این همه از آن می گویید؟

قبل از همه چیز باید بگویم که لیمو یک راه طبیعی و آسان و ارزان برای رسیدن به انواع مکمل های مورد نیاز بدن است. اگر هر روز آب لیمو بخورید این اتفاقات در بدن شما رخ می دهد:

۱ – آکنه

اگر صورت و بدن شما جوش می زند حتما آبلیمو بنوشید. آبلیمو دارای خواص آنتی باکتریال است که باکتری های آکنه زا را از بین می برد.

اگرآب را هم در کنار آبلیمو به عنوان تصفیه کننده بدن از سموم استفاده کنید که نسخه بی نظیر و ارزان و عالی برای از بین بردن جوش هایتان خواهید داشت.

همچنین می توانید از آبلیمو به عنوان شوسنده صورت نیز استفاده کنید. اسید سیتریک موجود در آبلیمو یک لایه بردار عالی است که موجب حذف سلول های مرده پوست که موجب بسته شدن منافذ و چرب شدن پوست و در نتیجه بروز جوش می شوند، می شود!

۲ – کاهش وزن

قبل از هر چیز باید بگویم می توانید آبلیمو را جایگزین هر نوشیدنی پر از شکر و پر کالری دیگر کنید و از آن لذت ببرید.

علاوه بر این نوشیدن آب لیمو یک راه عالی برای افزایش متابولیسم بدن است.

از آن جایی که هیدراته بودن بدن انسان اولین شرط برای افزایش سوخت و ساز بدن است، پس لازم است که افراد در طول روز به اندازه کافی آب بخورند.

فلفل تند بخورید

کپسایسین موجود در فلفل های تند می تواند بیماری را قبل از آغاز شدن متوقف کند. تحقیقات نشان داده که موش هایی که یک دوز روزانه از کپسایسین را در روز مصرف کرده اند ۳ برابر بیشتر سلول های آنتی بادی نسبت به آن دسته ای که کپسایسین مصرف نکرده اند تولید کرده اند و آنتی بادی زیاد یعنی سرماخوردگی و عفونت کمتر. اگر با فلفل تند مشکل دارید کمی سس فلفلی هم می تواند کارساز باشد و دستگاه ایمنی تان را قوی کند.



ما به ‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!

یک مقام بلندپایه کاخ سفید گفت: در صورت لزوم، اقدام‎های لازم در خصوص طولانی شدن نبرد در سوریه اتخاذ خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ایالات متحده در پنج سال اخیر از هیج اقدامی برای حمایت از گروه‎های تروریستی تکفیری در سوریه و عراق فروگذار نکرده است؛ اما به‎ راستی کاخ سفید در پس این پشتیبانی همه جانبه از معارضان افراط‎گرای منطقه به دنبال چه اهدافی است؟ 
وقتی شیطان لب به اعتراف می‎گشاید؛ ما به‎دنبال جنگی بی‎پایان هستیم!
 بررسی سیر تحولات خاورمیانه و شمال آفریقا در سال‎های گذشته حکایت از آن دارد؛ با خروش امواج سهمگین بیداری اسلامی بین ملل عرب منطقه در روزهای پایانی سال2010 ،بطور کلی گرایشی به تفکرات تکفیری - صهیونیستی در جریان این انقلاب‎ها دیده نشد. چرا که هدف مردم منطقه از انقلاب‎های مذکور استقرار یک نظام مردم سالار و مستقل از دولت‎های دست نشانده غرب بود. سلسله تغییرات در عقاید اعراب بپاخاسته بدان معناست؛ ترسیم مدل جدید کشورهای عربی به لحاظ ساختاری با الگوی دلخواه واشنگتن و تل‎آویو کاملا متفاوت است و این ترجمه‎ای روا از اضمحلال فاشیسم 70 ساله رژیم صهیونیستی می‎باشد.
بنابراین نظام سلطه به خیال موهوم خود، بکارگیری  عروسک‎های کوکی تروریست را دستور کار خویش قرار داده و به راه‎ اندازی سمفونی جنگ نیابتی مبادرت کردند. حال که نفس جبهه تروریسم دولتی بین‎الملل در مواجهه با سد محور مقاومت به شماره افتاده است؛ سردمداران غربی آن در لکنت زبانی آشکار کاسه چه کنم به دست گرفته و هر دم یک سناریو از زیر میز خود بیرون می‎آورند.

 

نصرالله: در جنگ آینده ما پیروز میدانیم

نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را خارج از سنتهای طبیعی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری المنار گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه سال 2006 میلادی خارج از سنتهای طبیعی بود، و این پیروزی با اراده و یاری و حمایتهای خداوند محقق شد.

وی افزود: نمی‌توان آنچه را در جنگ 33روزه رخ داد توضیح داد، فقط می‌توان گفت که این یک پیروزی الهی بود و وعده‌ای بود از جانب خداوند برای مجاهدان صبور.

دبیرکل حزب‌الله گفت: ایمان ما به پیروزی مبتنی بر ایمان ما به وعده خداوند به مجاهدان بود و من یقین دارم که اگر هر جنگی علیه ما شعله‌ور شود، ما پیروز میدان خواهیم بود.

استقبال اسرائیل از نزاع بین شیعه و سنی

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد نزاع شیعه و سنی می‌تواند برخی کشورهای عرب را به سوی اسرائیل بکشاند.

موشه یعلون ضمن یک سخنرانی گفته است: رژیم ایران همچنان به حمایت از سازمان‌های ضد اسرائیلی ادامه می‌دهد و دشمنان ما را تقویت می‌کند.

وی می‌افزاید: «این واقعیت که حکومت‌های عرب سنی در منطقه دارای منافع مشترک بسیاری با اسرائیل هستند، حتی آن کشورهایی که هنوز با اسرائیل پیمان صلح امضاء نکرده‌اند و از جمله امیرنشین‌های عرب حوزه خلیج فارس و کشورهای عرب شمال آفریقا، امروز که خود را با تهاجم حکومت شیعه ایران روبرو می‌بینند به اسرائیل نزدیک می‌شوند و منافع مشترک به وجود می‌آید.»

البته یعلون به این واقعیت اشاره نکرده است که هیچ مسلمان راستینی- اعم از شیعه و سنی- هرگز نمی‌تواند رژیم کودک‌کش و اشغالگر فلسطین مقدس را که همزمان با حزب‌الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی می‌جنگد و در تجاوزطلبی فرقی میان این گروه‌ها قائل نیست، دوست خود تصور کند اما طبیعتا حساب برخی رژیم‌های مرتجع و ضد مردمی در منطقه از اسلام جداست و اگر میان آنها دوستی و ائتلافی هم شکل می‌گیرد ائتلاف علیه اسلام اصیل (ضداستکباری) است.

با کسی تعارف نداریم

افسران - با کسی تعارف نداریم
ilammehranدر این مقطع زمانی، سیاستهای استکبار و بخصوص و به‌طور خاص سیاستهای آمریکا اقتضا میکند که یک تفکری تزریق بشود در میان ملّت ما؛ اوّل در میان نخبگان جامعه و بعد از آن بتدریج به افکار عمومی منتقل بشود؛ یک تفکر خاصّی تزریق بشود به افکار عمومی. آن سیاستی که مورد نظر آنها است این است که وانمود کنند ملّت ایران بر سر یک دوراهی قرار دارد و چاره‌ای ندارد جز اینکه یکی از این دو راه را انتخاب کند. آن دوراهی عبارت است از اینکه یا باید با آمریکا کنار بیایند، یا باید به‌طور دائم فشارهای آمریکا و مشکلات ناشی از آن را تحمّل کنند؛ یکی از این دو را ملّت ایران باید انتخاب کند؛ این چیزی است که آنها میخواهند. [البتّه] کنار آمدن با آمریکا به‌معنای کنار آمدن با هیچ دولت دیگری نیست. چون دولت آمریکا دارای ثروت، دارای دستگاه‌های تبلیغاتی وسیع، دارای سلاحهای خطرناک و دارای امکانات بسیاری است، کنار آمدن با دولت آمریکا ناگزیر، به‌معنای قبول تحمیل‌های آن دولت است. طبیعت توافق با آمریکا همین است

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای، تحویل دهی

باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای، تحویل دهی خواه با فرزندی خوب خواه با باغچه ای سرسبز و بدانی حتی اگر فقط یک نفر با بودن تو ساده تر نفس کشیده است یعنی تو موفق شده ای ...

افسران - باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای، تحویل دهی  خواه با فرزندی خوب خواه با باغچه ای سرسبز  و بدانی حتی اگر فقط یک نفر با بودن تو ساده تر نفس کشیده است یعنی تو موفق شده ای ...
samavat213باید دنیا را کمی بهتر از آنچه
تحویل گرفته ای، تحویل دهی

خواه با فرزندی خوب
خواه با باغچه ای سرسبز

و بدانی حتی اگر فقط یک نفر با
بودن تو ساده تر نفس کشیده است
یعنی تو موفق شده ای ...

السلام علیک یا امام رضا علیه السلام

افسران - السلام علیک یا امام رضا علیه السلام
vah2560السلام علیک یا امام رضا (ع)‬‎

... غیرت !

افسران - ... غیرت !
meghnatis" وژدان غیرتی ترین صدا در دنیاست "

به نام خدا ، لطفا این لینک برگزیده نشود ، رای ندید بهش ، من س1 پ محمد ..... هستم

افسران - به نام خدا ، لطفا این لینک برگزیده نشود ، رای ندید بهش ، من س1 پ محمد ..... هستم
sarhang313همون سرهنگ 313 ، که نزدیک به یک سال با شما بودم میگن آدم اگه یک سال با بچه گربه زندگی کنه دیگه نمیتونه ازش دل بکنه البته دور از جون همتون ، ولی من با شما یک سال بودم با هم زندگی کردیم به نوعی ، خندیدیم و ....
با هم کل کل کردیم ، به هم منفی های قطاری دادیم برخی هم مثبت های قطاری .
امشب آخرین شبیه که من میتونم پست بزارم براتون ، الان همتون میگید خب رزومه بزار و بمون ولی خب مدیریت محترم فکر نکردن بین این همه افسر جنگ نرم عده ای هستند با شرایط شغلی من که نمیتونن رزومه بزارن ، همتون رو دوست دارم
اگر ناراحتتون کردم به نمک سفره مرتضی علی منو ببخشید .
الان به نوعی اشکم اومد خخخخخخ
حمید 1357 ، smha خداییش دوستون داشتم .
همه شما افسران رو دوست دارم به فکر درد مردم باشیم نه درد احزابمون

همه شما برادران و خواهران من بودید ، شبتون به زیر چتر خدا میسپرم شما رو به خدا یا علی حلال کنید

من گفته ام به همه اربعین حرم هستم

افسران - من گفته ام به همه اربعین حرم هستم
safir108سلام
رفقا من یه مدت خیلی طولانی جایی میرم که به اینترنت دسترسی ندام
این لینکو گذشتم تا برام دعا کنید
1:قبل محرم بتونم یه مشهد برم
2:اربیعن روزیم شه برم کربلا
3:بتونم از گناه دور باشم(سمت گناه نرم)
از اینکه دعا میکنید ممنونم

#الاربعین-موعدی

نامه مهم دکتر احمدی نژاد به اوباما منتشر شد + تصاویر نامه


افسران - نامه مهم دکتر احمدی نژاد به اوباما منتشر شد + تصاویر نامه
افسران - نامه مهم دکتر احمدی نژاد به اوباما منتشر شد + تصاویر نامه














نامه مهم دکتر احمدی نژاد به اوباما منتشر شد + تصاویر نامه دولت بهار: دکتر احمدی نژاد رئیس دولتهای نهم و دهم ، با ارسال نامه ای خطاب به باراک حسین اوباما رئیس جمهور آمریکا ، وی را از موضع مشفقانه نصیحت کرد تا به فوریت و به طور کامل نسبت به رفع توقیف از حدود دو میلیارد دلار از منابع مالی مصادره شده ایران اقدام نماید.

www.dolatebahar.com/ 

طرح پس زمینه… سلام بر شاه شهید سامرا

افسران - طرح پس زمینه… سلام بر شاه شهید سامرا
ayaran313♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ #جانم_فدای_نام_نقی ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ #لبیک_یا_علی‎‌النقی ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

#پس_زمینه

تپش قلب تو

افسران - تپش قلب تو
khatesabzمن و خورشید نشستیم و توافق کردیم


صبح را با تپش قلب تو آغاز کنیم

توبیخ و تحقیر آمریکا برای ما عزت است؟

افسران -  توبیخ و تحقیر آمریکا برای ما عزت است؟
ammarnameکسانی که حقوق‌های ده ها میلیونی می‌گیرند هرگز به فکر مردم نیستند/ برجام چیزی برای ما نداشت/ توبیخ و تحقیر آمریکا برای ما عزت است؟
/telegram.me/joincha 

شهید محمودرضا بیضایی

افسران - شهید محمودرضا بیضایی
alihayatiڪور خواندند حرم جاے حرامے ها نیستـــــ

یڪ اشاره ڪہ ڪند حضرتـــــ سقا ڪافیستـــــ

چی رو با چی‌ مقایسه کردن؟

افسران - چی رو با چی‌ مقایسه کردن؟
abolfazljafari شریعتمداری: آقای زنجانی با آقای هاشمی رفسنجانی عکس گرفتند
خرازی: آقای احمدی‌نژاد هم در سازمان ملل با شارون عکس گرفت

زن ومرد

افسران - زن ومرد
samavat213زن ومرد

طنز تلخی است؛ با پیپ و عصای عتیقه و کت و شلوار گرانقیمتت بنشینی مقابل پیرمرد جنوب شهری و به او بگویی: کاسب .......... تحریم!

افسران - طنز تلخی است؛ با پیپ و عصای عتیقه و کت و شلوار گرانقیمتت بنشینی مقابل پیرمرد جنوب شهری و به او بگویی: کاسب .......... تحریم!
vah2560طنز تلخی است؛ با پیپ و عصای عتیقه و کت و شلوار گرانقیمتت بنشینی مقابل پیرمرد جنوب شهری و به او بگویی .......کاسب .......... تحریم!

نجومی ها همچنان فعال در سمت های خود

افسران - نجومی ها همچنان فعال در سمت های خود
abolfazljafari علی رغم دستور صریح رهبرمعظم انقلاب و اعلام سخنگوی دولت مبنی بر عزل دریافت کنندگان حقوق های نامشروع ،تا کنون در بیمه مرکزی تنها معاون اداری و مالی ( مرتضی حسنی عقدا) برکنار وجالب اینکه به عنوان مشاور رییس کل منصوب شده است
بقیه اعضای هیات عامل پرویز خسرو شاهی قائم مقام، رحیم مصدق معاون توسعه، حبیب میرزایی معاون نظارت و مینا صدیق نوحی معاون اتکایی و اکثریت مدیران میانی بیمه مرکزی که در اسفند ماه 94 دریافتی نجومی داشته اند کماکان در سمتهای خود فعالیت می نمایند
این در حالی ست که پس از انتشار فیش های نامشروع و موارد تخلفات منتشر شده مورخ 1395/02/15 در فضای مجازی بیشترین آسیب مادی و اجتماعی به کارکنان زحمت کش و صدیق بیمه مرکزی که متوسط دریافتی آنان کمتر از دو میلیون تومان می باشد وارد گشته است.

ارائه نامه‌ عذرخواهی به ارتش نشان از شجاعت در پذیرش خطا است

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به حسن عباسی گفت: ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است.
به گزارش صدخبر؛ امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به نامه عذرخواهی حسن عباسی از ارتش، یادداشتی را در این رابطه منتشر کرد.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

«استاد ارجمند جناب اقای دکتر حسن عباسی

سلام علیکم،

۱ ـ تصویری که از جنابعالی در ذهن دلسوزان نظام وجود دارد، تصویر معلمی مهربان و انقلابی است که با آسایش و ارامش و مرخصی سالهاست وداع کرده و با کلامی آتشین و صریح، بی هیچ چشمداشتی در صحنه های دفاع از انقلاب و ولایت، خود را سپر بلا و آماج ناجوانمردی‌های کینه توزان انقلاب ساخته و در این راه مقدس (لا تاخذ فی الله لومه لایم) را شعار خود قرار داده است.

۲ ـ برادر عزیزم، خرده گرفتن به کلامی از جنابعالی به معنای نفی مجاهدت‌ها و شجاعت ها و استحکام شما نبود که ما خود به عنوان همسنگرتان به مراتب بیش از عزیزان نسل سوم و چهارم به آن ایثارگری‌ها اشراف داریم لکن دفاع از هویت و شخصیت یک سازمان، حقی طبیعی و مشروع برای افراد آن سازمان است بویژه مجموعه ای که مستقیما در سایه پرچم ولایت انجام وظیفه می‌کند.

۳ ـ ارائه نامه‌تان به مجموعه ارتش جهت عذرخواهی، نشان از شجاعت در پذیرش خطا و روح بلند و انتقادپذیر جنابعالی و درس بزرگ اخلاقی برای شاگردان است که بدانند برای سلامت امور، هم باید منصفانه نقد کرد و هم شنید.

۴ ـ افتخار ما و شما این است که توفیق سربازی در لشکر ولی امر مسلمین (حفظه الله) را داریم همانگونه که شما محبت خود را با عذرخواهی به برادران سربازتان نشان دادید، علاقه ما نیز کمافی السابق به جنابعالی و سایر مسئولانی که دل در گرو عشق به نظام و رهبری دارند بقوت خود باقی است.

منبع: مهر

برنامه زمان بندی انتخابات۹۶/آغازتبلیغات ریاست جمهوری از۷اردیبهشت

انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه‌ انتخابیه در ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.
به گزارش صدخبر؛ بعد از آنکه وزارت کشور در نامه ای به شورای نگهبان پیشنهاد داد زمان برگزاری انتخابات ۹۶ بدلیل مقارن شدن با ماه مبارک رمضان به زمان دیگری موکول شود، این شورای در جلسه امروز خود  با برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت موافقت کرد.

محمد حسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور از اعلام تقویم زمان‌بندی انتخابات ریاست‌جمهوری در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود:‌ بنای وزارت کشور و شخص وزیر کشور این است که از آبان‌ یا آذرماه ضمن ارائه تقویم زمان‌بندی انتخابات، امورات مربوط به انتخابات نیز آغاز شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سؤال "چه‌زمانی را برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی کرده‌اید؟" اظهار داشت:‌ تمامی سناریوها و برنامه‌ریزی‌ها انجام شده، اما بنای وزارت کشور این است که از آبان‌ماه وارد فرآیند انتخابات شویم و همان موقع هم زمان‌بندی انتخابات و زمان ثبت‌نام‌ را اعلام خواهیم کرد.

بر اساس تغیییرات انجام شده و مطابق با جدول زمان بندی انتخابات در سنوات گذشته، انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ۲۶ روز  زودتر از موعد مقرر (۲۴ خرداد) برگزار خواهد شد. بر همین اساس آغاز نام نویسی از داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری احتمالا از دهه سوم (بیست و دوم) فروردین ماه آغاز می شود و به مدت پنج روز ادامه می یابد.

بر اساس این جدول کاری، هیئت های اجرایی انتخابات نیز از روز آغاز ثبت نام به مدت سه روز  در سراسر کشور تشکیل می شوند.

رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نامزدی انتخابات در شورای نگهبان قانون اساسی از فردای پایان مهلت ثبت نام ها به مدت پنج روز آغاز می شود که احتمالا اول اردیبهشت ماه رسیدگی به صلاحیت نامزدها به پایان خواهد رسید.

سپس به مدت ۵ روز شورای نگهبان به اعتراض احتمالی داوطلبانی که صلاحیتشان احراز  نشده است رسیدگی خواهد کرد.

بعد از این مرحله وزارت کشور از ششم اردیبهشت، اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را اعلام می کند.

مدت تبلیغات انتخاباتی نیز از هفتم اردیبهشت به مدت ۲۰ روز آغاز  و تبلیغات انتخاباتی نامزدها در روز ۲۸ اردیبشهت ممنوع  می شود.

اخذ رای مردم برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح روز ۲۹ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

منبع: مهر

اشتباه رایج در مورد شارژ گوشی‌

 به گزارش گرداب به نقل از تک اینسایدر، آنها به این نتیجه رسیدند که علت این مشکلات، رفتار نادرست کاربران با گوشی‌های هوشمند و نحوه غلط شارژ آنها است. ادامه مطلب ...

اولویت همه برنامه‌ها، اقتصاد مقاومتی است

وزیر کشور گفت: اولویت همه برنامه‌ها در وزارت کشور، اقتصاد مقاومتی است

به گزارش  صدخبر ؛ به نقل از پورتال رسمی وزارت کشور، "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" که به منظور افتتاح چند طرح عمرانی به استان لرستان سفر کرده است، در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ارزیابی دقیقی از این‌که چه استانی در بحث اقتصاد مقاومتی پیشتاز است، نداریم ولی تا پایان نیمه نخست سال امیدواریم که به این مسئله برسیم.


وی افزود: سه استانی که به عنوان الگو انتخاب شده‌اند، نسبت به بقیه جلوتر هستند و چون شرایط لرستان نسبت به دو استان‌ دیگر متفاوت‌تر بوده،و کارهای مناسبی انجام شده است، قصد داریم موفقیت‌های استان‌های پایلوت را به سایر استان‌ها تسری بدهیم. 
 
وی با بیان این‌که راه‌اندازی واحدهای متوقف شده که قدرت رقابتی و سرپا ایستادن داشته باشند، از اولویت‌های ماست، افزود: فعال کردن واحدهای نیمه‌فعال هم، اولویت دیگر است که در این زمینه، استان لرستان خوب کار کرده و امروز، یک واحد تولیدی فعال شده است. 

رحمانی فضلی تصریح کرد: با هماهنگی بانک‌ها، رقم‌های مناسبی برای واحدهای تولیدی در اختیار استان‌ها قرار داده شده و استان‌هایی که تلاش بیشتری داشته باشند، می‌توانند از این منابع بیشتر استفاده کنند. 
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره برنامه دولت برای بنگاه‌های زودبازه هم گفت: طرح‌های کوچک و نیمه‌متوسط ۱۶ هزار میلیارد تومان اختصاص ویژه دارد و واحدهایی که می‌توانند روی پای خود بایستند، می‌توانند از این مبلغ بهره ببرند. 
 
وزیر کشور، از پنج محور اصلی فعالیت امسال وزارت‌خانه متبوعش خبر داد و با تأکید بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در وزارت کشور، ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی و کمیته فنی تشکیل شده که نمایندگان تام‌الاختیار همه دستگاه‌های اجرایی مربوط به اقتصاد مقاومتی در آن عضو هستند و مشکلات سه استان پایلوت و سایر استان‌ها را پیگیری و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنند. 
 
وی ادامه داد: در کنار این‌ها خود بنده، بازدیدهای مکرر و مستمری به همه‌ استان‌ها و به‌ویژه پایلوت‌ها دارم و از نزدیک در جریان امور، مشکل‌ها، پیشنهادها، طرح‌ها، خلاقیت‌ها و... قرار می‌گیرم و جمع‌بندی را به سایر استان‌ها انتقال می‌دهیم. همچنین جلسات مستمری با دستگاه‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی داریم و مورد به مورد مسائل را پیگیری می‌کنیم. 
 
وی یادآور شد: دو مسئولیت مهم امسال به وزارت کشور واگذار شده است؛ یکی ساماندهی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی که مقام معظم رهبری لطف کردند و این افتخار را به وزارت کشور دادند و دوم، بحث اقتصاد مقاومتی است. 
 
وزیر کشور در کنار این دو مسئولیت، مقدمه‌سازی برای انتخابات، امنیت و مبارزه با مواد مخدر را از دیگر وظایف جاری این وزارت‌خانه برشمرد و افزود: این پنج مورد، محور اصلی فعالیت‌های امسال وزارت کشور است که اولویت با اقتصاد مقاومتی است.
منبع:  باشگاه خبرنگاران

دردسر ترامپ به خاطر مدرک همسرش

وبسایت ملانیا ترامپ، همسر نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پی گزارش‌هایی دربارۀ سابقه تحصیلی او حذف شد.
به گزارش صدخبر ؛در این وبسایت ادعا شده بود که خانم ترامپ مدرک کارشناسی خود را در رشته طراحی و معماری از دانشگاهی در اسلونی دریافت کرده است.

پس از این ماجرا، همسر ترامپ در توضیح این ماجرا در تویتر خود اعلام کرد که این وبسایت در سال ٢٠١٢ ایجاد شد، و دلیل حذف آن، دقیق نبودن اطلاعات تجاری و حرفه‌ای درج شده در آن بوده است.

تردید در مورد جزئیات زندگی ملانیا ترامپ پس از آن شدت بیشتری گرفت که سخنرانی هفته گذشته او در همایش حزب جمهوریخواه خبرساز شد.

به دلیل شباهت قسمتی از سخنرانی وی به بخش‌هایی از یکی از سخنرانی‌های میشل اوباما همسر رئیس جمهور فعلی آمریکا، وی به سرقت سخنرانی متهم شد.

با این حال سخنرانی‌نویس ملانیا ترامپ برای جبران این موضوع بعدا ادعا کرد که این اقدام به خاطر احترامی که خانم ترامپ برای خانم اوباما قائل است انجام شد.

ملانیا ترامپ در سال ١٩٩٦ با دونالد ترامپ، که بیست و چهار سال از او بزرگتر است، آشنا شد و آنها در سال ٢٠٠٥ ازدواج کردند.

خانواده ترامپ دارای پنج فرزند است که چهار فرزند از ازدواج قبلی دونالد ترامپ و یک فرزند از همسر فعلی اوست.

منبع: العالم

۱۰ شرط پرواز هواپیماهای ساخت آمریکا به ایران + سند

در حالی دولت آمریکا اجازه پرواز هواپیماهای ساخت این کشور را به ایرلاینهای بین‌المللی جهت سفر به ایران داده که بررسی این بخشنامه نشان می‌دهد وزارت خزانه‌داری آمریکا این مجوز را با ۱۰ شرط صادر کرده است.
به گزارش صد خبر ، دیروز وزارت خزانه‌داری آمریکا بخشنامه‌ای را صادر کرد که بر اساس آن شرکتهای هواپیمایی بین المللی اجازه دارند از هواپیماهای تولید آمریکا برای پرواز به ایران استفاده کنند. این بخشنامه با شروط متعددی این اجازه را به ایرلاینهای خارجی داده که یکی از آنها توقف 72 ساعتی در خاک ایران است.

بررسی متن بخشنامه وزارت خزانه‌داری آمریکا نشان می‌دهد علاوه بر شرط توقف 72 ساعتی شروط متعدد دیگری برای این مجوز تعیین شده است.

بر این اساس در این بخشنامه تاکید شده که ذخیره سازی هرگونه تجهیزات هواپیما، قطعات یدکی، اجزا یا فناوری هواپیما در ایران به جز در داخل هواپیماهای مجاز به اقامت موقت در این کشور مجاز نیست.

یکی دیگر از شروط آمریکا برای استفاده از هواپیماهای تولید این کشور توسط ایرلاینهای خارجی جهت پرواز به ایران این است که مکان ثبت هواپیمای مجاز به اقامت موقت در ایران نباید به ایران تغییر داده شود.

ممنوعیت انتقال تکنولوژی به یک شهروند ایرانی مقیم در این کشور از جمله شروط وزارت خزانه‌داری آمریکاست.

از سوی دیگر بر اساس بخشنامه مذکور ایرلاینهایی که مجوز اقامت موقت در ایران را دریافت کرده‌اند نباید رنگ هواپیما، نوع پوشش خدمه، یا لوگوی خود را به شکل ایرلاین های ایرانی درآورند.

همچنین هواپیمایی که به موجب این بخشنامه مجوز اقامت موقت در ایران دریافت کرده، نباید از شماره پروازی که برای یک ایرلاین ایرانی صادر شده استفاده کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بخشنامه خود تاکید کرده هواپیمایی که به موجب این بخشنامه مجوز اقامت موقت در ایران را دریافت کرده، نباید هیچگونه سلاح یا مواد مرتبط از جمله اقلام دفاعی، خدمات دفاعی یا داده های فنی موجود در فهرست تسلیحات دولت آمریکا را با خود حمل کند.

دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه شروط خود آورده است که بالگرد و هواپیمای بدون سرنشین اجازه پرواز به ایران ندارد.

علاوه بر این عملیات نگهداری های اساسی هواپیماها باید در خارج از ایران و توسط افرادی انجام گیرد که شهروند ایرانی مقیم ایران نباشند.

بر اساس بخشنامه وزارت خزانه‌داری ایالات متحده هواپیماهایی که در آمریکا به ثبت رسیده‌اند اجازه پرواز به ایران را ندارند.

البته وزارت خزانه داری آمریکا اجازه انتقال قطعات یدکی هواپیماها به ایران را برای تعمیر همان هواپیمای مجوز دار را داده است. دولت آمریکا تاکید کرده این مجوز به معنای اجازه فروش یا اجاره هواپیما به شرکتهای هواپیمایی ایرانی نیست.

منبع : تسنیم 

نبرد اسرائیل با حزب‌الله نزدیک است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه صهیونیستی معاریو در مطلبی با اشاره به جنگ 33 روزه سال 2006، نوشت: با گذشت 10 سال از جنگ دوم لبنان، طرفین امروز دریافته‌اند که نبرد آتی نزدیک است. با وجود اینکه حزب‌الله در سوریه می‌جنگد، اما همچنان اسرائیل هدف اصلی آن است.

در این گزارش آمده است: هنگامی که فرماندهان اسرائیلی درباره جنگ آتی با حزب‌الله سخن می‌گویند، معمولا از عباراتی استفاده می‌کنند که با تاکتیک‌های معمول نظامی تطابق ندارد و معتقدند وقوع جنگی سخت نزدیک است.




  این رسانه صهیونیستی در ادامه می‌نویسد: با گذشت 10 سال از جنگ اسرائیل و حزب‌الله، هم اکنون این جنبس به یک قدرت نظامی بزرگی تبدیل شده است و هزاران سرباز آن از چهار سال قبل در نبردهای سوریه مشارکت دارند و بر اساس گزارش فرماندهان اسرائیلی حدود هفت هزار نفر از نیروهای حزب‌الله در سوریه هستند.


حزب الله سلاح‌های پیشرفته‌ای مانند موشک‌های ضد تانک نسل چهارم کورنیت و همچنین پهپاد در اختیار دارد و از توپ و تانک استفاده می‌کند.

معاریو می‌نویسد: حدود 10 سال قبل، حزب‌الله 4000 هزار موشک به اسرائیل شلیک کرد، اما هم‌اکنون حدود 100 هزار موشک در اختیار دارد که توان هدف قرار دادن هر نقطه ای در اسرائیل را دارد از جمله قدس و تل آویو. این موضوعی است که فرماندهان نظامی اسرائیلی و تحلیلگران نظامی در اسرائیل و لبنان آن را مورد تایید قرار می‌دهند.

فرماندهان ارشد نظامی اسرائیل، حزب‌الله را تهدید بزرگ برای این رژیم به شمار می‌آورند. چندی قبل رئیس ستاد ارتش اسرائیل، حزب الله را دشمن اصلی تل‌آویو پس از رفع «خطر» برنامه هسته‌ای ایران دانست.

این رسانه صهیونیست در پایان می‌نویسد: جدای از اینکه زرادخانه موشکی حزب الله با واکنش اسرائیل و بازدارندگی تناسب دارد یا خیر، سئوالات دیگری وجود دارد که جوابی برای آنها یافت نمی‌شود، اما آنچه مسلم است تحرکات دو طرف در مناطق مرزی به طور شبانه روزی برای ضربه زدن به طرف دیگر است.

پاسخ سیدحسن به مقایسه او با مقام معظم رهبری

فاصله بین بنده و ایشان بسیار زیاد است؛ چراکه مقام معظم رهبری از بلندای نظری برخوردار و افق بلند اندیشه‌ای دارند که دست‌نیافتنی است».  

Image result for ‫عکس امام خامنه ای و نصرالله‬‎ 

فاصله بین بنده و ایشان بسیار زیاد است؛ چراکه مقام معظم رهبری از بلندای نظری برخوردار و افق بلند اندیشه‌ای دارند که دست‌نیافتنی است».  

معاون بین‌الملل حوزه با اشاره به دیدار خود با سید حسن نصرالله گفت: وی در این دیدار گفت «مرا با رهبر معظم انقلاب مقایسه نکنید؛ فاصله بین بنده و ایشان بسیار زیاد است؛ چراکه مقام معظم رهبری از بلندای نظری برخوردار و افق بلند اندیشه‌ای دارند که دست‌نیافتنی است».


به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی با ارائه گزارشی از سفر خود به کشور لبنان گفت: یکی از برنامه‌های ما در این سفر، دیدار با نماد و رمز مقاومت دنیای اسلام، سید حسن نصرالله بود که سه ساعت به طول انجامید و در آن به مسائل جهان اسلام پرداختیم.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعات مطروح شده در این دیدار، گسترش تعامل حوزه علمیه قم با حزب‌الله لبنان بود که خوشبختانه طرح‌هایی تبادل و توافقاتی صورت پذیرفت.

معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه بیان کرد: در این دیدار به سید حسن نصرالله گفتم زمانی که بنده در مصر بودم، نظرسنجی از مردم مصر انجام دادیم که محبوب‌ترین رهبر جهان اسلام چه کسی است که شما رتبه اول را به دست آوردید؛ سپس ادامه دادم که با اتکاء به این گزارش، خوشحالم که‌ دیدگاه‌های مشترکی میان شما و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای وجود دارد که می‌تواند در سعادت بشریت مؤثر باشد.

عضو هیأت علمی جامعةالمصطفی ادامه داد: پس از این سخنان بنده، سید حسن نصرالله گفت «نه؛ مرا با رهبر معظم انقلاب مقایسه نکنید؛ فاصله بین بنده و ایشان بسیار زیاد است، چراکه مقام معظم رهبری از بلندای نظری برخوردار بوده و افق بلند اندیشه‌ای دارند که دست نیافتنی است.»

زمانی خاطرنشان کرد: وقتی انسان به بیرون از ایران اسلامی سفر می‌کند، متوجه می‌شود که چه گوهر ارزشمندی در ایران وجود دارد و ما قدر ایشان را نمی‌دانیم.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ما دیدار با تجمع علمای مسلمین لبنان، متشکل از بزرگان شیعه و اهل سنت بوده است.

معاون بین الملل حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نیمی از اعضای این تجمع را علمای اهل سنت تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: این اعضا، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را شرعا به عنوان ولی أمر خود دانسته و او را پذیرفته‌اند؛ اما متأسفانه ممکن است برخی در ایران هنوز به این درک و فهم نرسیده باشند که نشان از مظلومیت رهبر معظم انقلاب است

 

با این مواد غذایی بیماری قلبی عروقی را از خود دور کنید

پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بسیاری از افراد تصور می کنند که کلسترول برای بدن مضر است در صورتی کلسترول خوب(HDL)، به عنوان پاک کننده کبد و کنترل کننده  بیماری های قلبی در بدن محسوب می شود.
 
وی افزود: میزان مناسب کلسترول خوب با آزمایش خون قابل اندازه گیری است و میزان مناسب آن در آقایان باید بالاتر از 40 و در خانم ها بالاتر از 50 باشد و افزایش آن می تواند نقش موثری در از بین بردن بیماری های قلبی عروقی ایفا کند. 

 فرحبخش با بیان اینکه نسبت کلسترول خوب به بد ( LDL) مهم است، افزود: در صورتی که این نسبت زیر3 باشد، می توان آن را عدد قابل قبولی تلقی کرد در غیر این صورت فرد در معرض بیماری های قلبی عروقی قرار می گیرد.
 
وی در خصوص رابطه کلسترول خوب با فعالیت بدنی اضافه کرد: (HDL) بیش از اینکه با تغذیه در ارتباط باشد، رابطه تنگاتنگی با فعالیت بدنی دارد و در ورزشکاران و افرادی که فعالیت بدنی روزانه دارند به مراتب ببیشتر است.
 
این متخصص تغذیه با اشاره به مواد غذایی که می توانند میزان کلسترول خوب را افزایش می دهند، اذعان کرد: مصرف  مواد غذایی چون روغن های ماهی، مغزها، ماهی های چرب،  غذاهای دریایی و روغن زیتون کمک شایانی به این امر کرده  و موجب کاهش بیماری هایی قلبی عروقی می شوند.