حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

تمرین مشترک ناوهای ایرانی با ناوگروه چین در تنگه‌ هرمز

تمرین مشترک ناوهای ایرانی با ناوگروه چین، فردا در "تنگه‌هرمز" برگزار می‌شود.

تمرین مشترک ناوهای ناوهای ایرانی با ناوگروه چین در تنگه‌هرمز
ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین که ظهر روز پنجشنبه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفته بود، فردا در آب‌های جمهوری اسلامی ایران تمرین مشترک برگزار خواهد کرد.
 
این تمرین مشترک میان ناوهای نیروی دریایی ارتش و ناوگروه ارتش چین در "تنگه هرمز" برگزار خواهد شد و در آن، دو طرف توان نظامی خود را به نمایش گذاشته و تجربیات‌شان را به اشتراک می‌گذارند.

ناوگروه کشور چین متشکل از ناوشکن Chang Chung، ناو پشتیبانی Chao Hu، ناو رزمی Jin Zhou به همراه یک بالگرد به منظور تحکیم روابط دوستانه بین دو کشور و ارتقای تعاملات دریایی نیروهای دریایی دو کشور هم‌اکنون در جنوب کشورمان به سر می‌برد.

باید آمریکا را بر سر جایش نشاند

 
 ناصر نوبری سفیر ایران درشوروی سابق ، حسن بهشتی پور کارشناس روابط بین الملل  و حبیب زاده استاد حقوق بین الملل  27 خرداد ماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بررسی موضوع ایران و عهدشکنی آمریکا پرداختند.




ادامه مطلب

حمله نظامی عربستان به قایق های ایرانی/ یک سرنشین کشته شد

شب گذشته دو قایق صیادی بوشهر در اطراف سکوهای نفتی در مرز آبی 
با تیراندازی گشت عربستان مواجه شدند
حمله نظامی عربستان به قایق های ایرانی/ یک سرنشین کشته شد










به گزارش جهان نیوز؛ بر اساس برخی اخبار از منابع بومی در بوشهر، شب گذشته
 دو قایق صیادی بوشهر در اطراف سکوهای نفتی و مرز آبهای ایران و عربستان 
با تیراندازی گشت دریایی سعودی مواجه شده که بر اثر آن یکی از سرنشینان 
یکی از قایق‌ها کشته شده است.

روحانی به کجا می رود؟!/ از تدلیس در انتخابات تا تحریف مبنای ولایت امیر مومنان (ع)

 باید مشفقانه به روحانی گفت با تلبیس و تدلیس رای آوردید، بماند! اما لطفا دیگر دست در اعتقادات اصیل اسلامی نبرید.

روحانی به کجا می رود؟!/ از تدلیس در انتخابات تا تحریف مبنای ولایت امیر مومنان (ع)

 




  
 












ادامه مطلب

گزارش‌ تخلفات انتخاباتی به قوه قضاییه ارسال شده است/نام تعدادی از مدیران دولتی در میان متخلفان

 

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق روال، گزارش‌های تخلفات انتخاباتی به ترتیب به قوه قضاییه ارسال شده است.

نشست‌ خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی اولین نشست خود بعد از انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس ضمن تشکر از تلاش‌های خبری رسانه‌ها در عرصه انتخابات گفت: طبق روال، گزارش‌های تخلفات انتخاباتی به ترتیب به قوه قضاییه ارسال شده است.


ادامه مطلب

شهید مدافع حرم


مجاهد و مدافع حریم اهل بیت

سرهنگ شهید مجتبی ذوالفقارنسب

طرح تحریم جدید ایران در سنای آمریکا تصویب شد

 سنای آمریکا امروز در رای‌گیری نهایی، طرح تحریم جدید ایران را تصویب کرد.

طرح تحریم جدید ایران در سنای آمریکا تصویب شد










بر اساس گزارش صدای  آمریکا، طرح تحریم جدید ایران به خاطر حمایت از تروریسم 
و نقض حقوق بشر به 51 رای نیاز داشت و به راحتی در سنا تصویب شد.

جزئیات طرح جدید
بر اساس این طرح در صورت تصویب در صحن سنا، 
دولت آمریکا ظرف مدت 90 روز، باید تحریم های جدیدی علیه افراد و نهادهای فعال 
در توسعه برنامه های موشکی ایران تصویب کند.















سند2030

براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند تحول آموزش و پرورش 
برای مسائل آموزشی مورد توجه قرار می‌گیرد و سند ۲۰۳۰ محل اعتنا نیست.
سند 2030 کنار گذاشته شد

تغییر تیم هسته ای باید صورت گیرد زیرا عملکرد مناسب و مثبتی برای کشور نداشتند.

 

مجلس در حوزه برجام ضعف های مهمی از خود به جا گذاشته است/تغییر تیم هسته ای باید صورت گیرد/نفع ما بر ادامه راه اجرای برجام است

 « بررسی نامه وزیر خارجه  کشورمان به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا» موضوع گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در 23 خرداد ماه بود که ناصر هادیان و فواد ایزدی از اساتید روابط بین الملل دانشگاه تهران به بحث و گفتگو پیرامون آن پرداختند.




ادامه مطلب

جزییات جدید از هلاکت اشرار مسلح در رودان

فرمانده انتطامی استان هرمزگان از هلاکت 4نفر از اشرار مسلح در شهرستان رودان خبر داد.

نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را خراب کرد

 

دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند:مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام و جمعی از مدیران کشور، اعتماد همه رأی دهندگان به صندوق انتخابات نظام اسلامی را مهمترین واقعیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت خواندند و با تأکید بر ضرورت ایجاد فضایی جدید از همکاری و کار و تلاش برای پیشرفت ایران و اعتلای نظام افزودند:



ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟

نیویورک تایمز در مطلبی به افشای اطلاعاتی درخصوص داعش پرداخت که رئیس جمهور آمریکا چندی پیش در اختیار کرملین قرار داده بود.

ترامپ چه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره داعش در اختیار روسیه قرار داد؟

 

ادامه مطلب

اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!


وزیر خارجه سابق قطر اظهاراتی تامل‌برانگیز در خصوص اقدامات نابخردانه برخی کشورهای عربی به زبان آورد.

وزیر خارجه سابق قطر: اقدامات اشتباهمان برای جلب رضایت برادرانمان در منطقه بود!/ عربستان از طرح‌های آمریکا و اسرائیل برای آزار دادن ایران بهره می‌برد




ادامه مطلب

سالن شبیه‌ساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

سالن شبیهساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

 ؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، عصر امروز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سالن شبیه ساز تیراندازی که توسط گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شده بود را افتتاح و برای بهره برداری به تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول (ص) تحویل داد.
 
امیر دریادار دوم فیلیه فرمانده تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول(ص) در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شعار سال نیروی دریایی راهبردی ارتش مبنی بر لزوم ارتقا سطح آموزش کارکنان که توسط امیر دریادار سیاری به تمامی یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده‌اند, سالن شبیه‌ساز تیراندازی به ابعاد 15 در 20 متر مربع با حمایت‌ها و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی و به اهتمام  گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شد.
 
وی افزود: خط آتش این سالن قابلیت تمرین تیراندازی با انواع سلاح ها اعم از آر پی جی 7, ژ 3, تیربار گرینوف, دوشکا و اسلحه تندر را دارد.


ابوبکر بغدادی به هلاکت رسید

 دیلی میرور از احتمال کشته شدن ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، در حملات هوایی سوریه خبر داد. 

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود افزود: برخی گزارش‌های تایید نشده از سوریه از آن حکایت دارد که بغدادی روز شنبه در یک حمله هوایی کشته شده است.   
بر اساس اعلام این روزنامه، تلویزیون دولتی سوریه گزارش‌هایی در این خصوص را پخش کرده است. 
روز شنبه حملات هوایی شدیدی علیه مواضع داعش در رقه -پایتخت خودخوانده این گروه تروریستی در سوریه- انجام شد، که تصاویری که خبرگزاری اعماق (متعلق به داعش) منتشر کرد، از عمق خسارات این حملات خبر می‌دهد. 
 
در حال تکمیل...


ارتباط عاملان حوادث تهران با ریاض و منافقین فاش شد

پیش از حملات تهران، تعدادی از سران تروریست‌ها با مریم رجوی دیدار کرده اند و یک افسر سعودی هم از طریق ویدیو کنفرانس در آن نشست حضور داشته است.

طراح و فرمانده اصلی عملیات تروریستی تهران به هلاکت رسید

محمود علوی

حجت‌الاسلام سید محمود علوی گفت:طراح و فرمانده اصلی عملیات تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) که به خارج از کشور فرار کرده بود، امروز (شنبه) توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید.

رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی را هجو کنید

دیدار جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری

جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هندوستان، افغانستان و ترکیه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ادامه مطلب

کاریکاتور/ آقای مذاکره !!!

انتشار کلیپی از سخنرانی «غلامحسین کرباسچی»، از اعضای شاخص حزب کارگزاران و از حامیان شناخته شده دولت اعتدال، در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدها در اصفهان، واکنش های بسیاری را در عرصه عمومی برانگیخته است که در این میان احساس خشم و نفرت از این میزان بی غیرتی، توهین و البته بلاهت و حماقت سیاسی وجه غالب این واکنش ها بوده است. در این کلیپ می بینیم که کرباسچی با لحنی تمسخر آمیز و ریشخند کننده به بحث حضور و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به ویژه بحث فراسیاسی و اعتقادی «مدافعان حرم» می تازد

کاریکاتور/ آقای مذاکره !!!


سناتور جمهوری‌خواه: چرا ایران را تحریم می‌کنیم ولی عربستان را نه؟!

سناتور جمهوری‌خواه: در تحریم ایران تجدید نظر کنید/ عربستان هم مستحق تحریم است

"رند پال" سناتور جمهوری‌خواه ایالت کنتاکی در یادداشتی از سیاست دوگانه آمریکا در قبال ایران و عربستان انتقاد کرد.

  زمانیکه به تحریم‌های جدید ایران نگاه می‌کنم، در می‌یابم تمام دلایل این تحریم‌ها درمورد عربستان نیز صدق می‌کند، پس چرا ما عربستان را تحریم نمی‌کنیم؟ به عنوان مثال، عربستان هم موشک‌های بالستیک "دانگ فنگ 3s" در اختیار دارد که به سمت تهران و تل‌آویو نشانه رفته‌اند.



حادثه تروریستی تهران چند سال به تعویق افتاده بود

 ده نمکی

 مسعود ده نمکی که سابقه ساخت فیلم های سه گانه «اخراجی ها» را در کارنامه خود دارد درباره حادثه تروریستی امروز 17 خرداد در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به مهر گفت: این قابل پیش بینی بود که  دشمنان ملت ما و شیعیان و دشمنام بشریت روزی به سراغ مرزهای ما بیایند و در منزل خود ما با ما درگیر شوند. 

وی ادامه داد: آنچه که سال ها این حمله ها را عقب انداخت ایثارگری شهدای مدافع حرم بود و اگر در این چند سال تروریست ها نتوانسته بودند عملیاتی را انجام دهند نتیجه خون شهدای مدافع حرم بود که متاسفانه بعضی این خون ها و ایثارها را نفی می کردند.

وزارت نفت ادعای پیش از انتخابات "خودکفایی بنزین" را پس گرفت

تجمع دانشجویی وزارت نفت

در حالی که وزارت نفت با انتشار و اعلام متعدد و مستمر موضوع خودکفایی بنزین در روزهای پیش از انتخابات این باور را برای مسئولان ارشد کشوری و لشکری همچون رئیس جمهور و فرمانده کل سپاه پاسداران و تمامی مردم ایجاد کرد، امروز این ادعا را پس گرفته است.

نظریه: باید به زنگنه تبریک گفت که نه ارزشی برای دولت، مجلس و حتی مردم قائل نیست. چون از بی عرضگی مجلس نشینان اطلاع دارد که همه خوابند. اون از قرارداد های نفتی ، گاز رایگان برای ترکیه، قرار داد با توتال، قرادادهای محرمانه و ....

اجرای سند ۲۰۳۰ متوقف شد/ ۱۵۰ بار "تضمین" و ۱۷ بار "تعهد" در سند ذکر شده است

2030

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه باید ابعاد گوناگون سند ۲۰۳۰ بررسی شود گفت: سند ۲۰۳۰ مغایر قانون اساسی‌ست.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه باید سند 2030 از لحاظ حقوقی نیز با دقت بررسی شود، گفت: آیا این سند تعهد است و یا توصیه؟ برخی از موافقان این سند معتقدند که این سند توصیه است، اما در 17 جای سند بحث تعهد مطرح شده و همچنین 150 مورد در این سند کلمه تضمین آمده، آیا با وجود 150 بار تکرار کلمه تضمین و 17 بار تکرار کلمه تعهد، آیا این سند واقعا یک توصیه است؟

نظریه: راستی اگه رهبری به موضوعات سند 2030 ورود نمی کردند، یعنی در این مجلس و دولت و قوه قضائیه یک نفر نبود که به این سند اعتراض کند؟ مردم چرا در انتخاب افرادی که حیثیت نظام و ایران را زیر سئوال می برند و آینده مملکت را به باد می دهند دقت نمی کنند؟ و بعضی ها را برای دوره های متمادی انتخاب و به مجلس می فرستند که حتی بر قوانین مصوبه خودشان هم نمی توانند نظارت کنند

دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی صبح امروز در حوالی تهران خبر داد.

وی همچنین از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های امنیتی در شناسایی و دستگیری این تروریست‌ها خبر داد.

ضربه ویرانگر به آمریکا و مزدورانش

الجیش السوری التنف

ارتش سوریه و همپیمانانش با ورود به مرزهای مشترک با عراق ضمن کسب یک دستاورد بزرگ و قابل توجه، ضربه ویرانگری به آمریکا و مزدورانش وارد کردند.

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آمادگی و اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی دارند

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آمادگی بسیار خوبی دارند

  احمدرضا  پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران  با اشاره به اینکه حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد اظهار داشت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت.
وی با اشاره به اینکه داعش از سال 93 بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، گفت: درخرداد و تیر سال 93 داعش در یک زمان کوتاه از استان های غربی عراق یعنی استان انبار به استان های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت دریک مقیاس گسترده ما را درگیر کند. 
وی افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان های مرزی ما با آنها همراهی می کنند. 
پوردستان گفت: اما ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند ومن مطمئن هستم که در هیچ حوزه ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.


حوادث تروریستی نشان از رفتار سبوعانه دشمنان دین اسلام دارد

فرزندان ملت غیور ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران، همراه با دیگر نیروهای مسلح، آماده‏ مقابله با حرکات سبوعانه دشمنان می‏‌باشند.

بیانیه ارتش به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران ؛ ارتش  جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن تلاش‌های ددمنشانه دشمن، بر آمادگی ملت غیور ایران و فرزندان آنها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با حرکات کور و خباثت‏ آلود دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد.


امام خامنه‌ای در دیدار دانشجویان:چرا باید دریونسکو یا سازمان ملل، نظام آموزشی ما را بنویسند؟

ترقه‌بازی‌های امروز در «اراده‌ مردم» تأثیری نخواهد گذاشت/ گاهی دستگاههای مرکزیِ فکر، فرهنگ و سیاست دچار اختلال و تعطیلی می‌شوند

رهبری

رهبر معظم انقلاب با اشاره به حوادث تروریستی تهران تأکید کردند: این ترقه‌بازی‌هایی که امروز شد، اینها هم در اراده‌ مردم تأثیری نخواهد گذاشت و ان‌شاءالله کلک اینها کنده خواهد شد.



برچسب‌ها: جوان -

زنگنه: هیچ‌وقت نگفتم در بنزین خودکفا می‌شویم

 هیچ‌وقت نگفتم در بنزین خودکفا می‌شویم/ حکم پرونده صادرات گاز به ترکیه محرمانه است

 

 بیژن زنگنه وزیر نفت در جمع خبرنگاران

وزیر نفت گفت: من هیچ‌وقت نگفته بودم در بنزین خودکفا می‌شویم، روزنامه کیهان در گزارشی گفته بود خودکفا شدیم و خودش هم باید پاسخگو باشد.

متهم اصلی نارنجک جنگی در ورامین دستگیر شد

متهم اصلی نارنجک جنگی در ورامین دستگیر شد

 به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار عبدالرضا ناظری گفت: با اقدامات اطلاعاتی، فنی و عملیاتی از سوی مامورین پلیس ویژه شرق استان تهران ابتدا هویت متهم مشخص و پس از شناسایی محل اختفاء وی،با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد. 
سردار ناظری افزود: متهم که از مجرمان سابقه دار و دارای سوابق متعدد کیفری است در بازجویی‌های بعمل آمده ضمن اعتراف به این کار، هدف خود را منافع اقتصادی و کسب درآمد نامشروع اعلام کرد. 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم پس از اتمام بازجویی‌ها با تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.  
سردار ناظری در پایان از همکاری مردم به خصوص رسانه‌ها در اطلاع رسانی شفاف قدر دانی و از عموم مردم در خواست کرد تا اخبار و گزارش ها را از مبادی رسمی و پایگاه اطلاع رسانی پلیس پیگیری کنند. 
گفتنی است؛ روز شنبه فردی در تماس با پلیس از وجود 13 نارنجک جنگی در زمین خود خبر داده بود که با همکاری سپاه این مهمات جنگی خنثی شد. 


عربستان سعودی و متحدانش روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند

عربستان سعودی و متحدانش روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند / محاصره قطر از سوی ۴ کشور عربی

امارات، بحرین، مصر و عربستان سعودی روابط دیپلماتیک خود با قطر را قطع و تمامی مرزهای خود را به روی این کشور بستند.



تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی

رسانه های عربی درپی توافق تسلیحاتی 110 میلیارد دلاری بین آمریکا و عربستان، تصویری از ترامپ و ملک سلمان را منتشر کردند.



سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد

وال استریت ژورنال: سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت سیا یک بخش مأموریتی ویژه را برای اعمال فشار بر ایران ایجاد کرده است.

 
در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا -سیا- یک مرکز ایجاد کرده است که به طور انحصاری بر جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران متمرکز است. این اقدام منعکس‌کننده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تبدیل ایران به یک هدف و اولویت مهمتر برای جاسوسان آمریکایی است. 

 



سخنان گوهربار امام خمینی (ره)

سخنان گوهربار امام خمینی (ره)

اگر زن های انسان ساز از جامعه گرفته بشود، ملتها به شکست و انحطاط خواهند رسید.

منصوریان خودش را حبس خانگی کرد

 تصویر نیم‌ صفحه روزنامه‌ همشهری ورزشی سیزدهم خرداد به مسائل مختلف ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دارد.
 
 
منصوریان خودش را حبس خانگی کرد/پس گردنی به بازیکن پرسپولیس/قلم قرمز روی نام آبی ها


فرمانده در برخورد با افراد باید کرامت انسانی را رعایت کند

فرمانده در برخورد با افراد باید کرامت انسانی را رعایت کند

  امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی 1404 که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان بهترین ماه برای فراهم آوردن زمینه خداجویی، خدا باوری و تعمیق این حس در نهاد هر شخصی است.
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «ارتش ما امروز یک ارتش متدین است»، افزود: تدین باید هم در ظاهر یک فرد نظامی ظهور و بروز داشته باشد و هم در باطن او؛ چراکه دوران حکومت حضرت مهدی(عج) دوران تبلور اعتقادات و تکاثر معنویات است و زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) عاملان به دین و شریعت هستند.
امیر سرتیپ پوردستان در ادامه ویژگی‌های دیگر یک فرمانده نظامی را بیان خوب و مستدل و منطقی عنوان کرد و افزود: یک فرمانده باید خوب صحبت کند با منطق و دلیل و برهان حرف بزند و در برخورد با افراد کرامت انسانی را رعایت کند.


ایران به توافق هسته ای پایبند بوده است

 به نقل از پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش یوکیا آمانو -- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی -- درباره ایران منتشر شد. 
 
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود که امروز به اعضای شورای حکام ارائه شده بار دیگر تأیید کرده فعالیت‌های هسته‌ای ایران طبق محدوده‌های مشخص‌شده در توافق هسته‌ای این کشور با گروه 1+5 بوده است. 
 
آژانس همچنین در این گزارش تصریح کرده میزان ذخائر آب سنگین ایران نزدیک به سقف تعیین‌شده در برجام است. 


انفجار و آتش سوزی مهیب در هاپیر مارکت شیراز

بر اثر انفجار و آتش سوزی مهیب در بلوار نصر شیراز، فروشگاه هایپر نمونه شهر در آتش سوخت.

انفجار و آتش سوزی مهیب در شیراز

در این حادثه 37 نفر مصدوم شدند که 21 نفر از آن ها بصورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.



مفاهیم پهلوانی باید در بین تمامی کارکنان نیروهای مسلح گسترش یابد

مفاهیم پهلوانی باید در بین تمامی کارکنان نیروهای مسلح گسترش یابد

 ؛ امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس شورای عالی ورزش نیروهای مسلح در دیدار با رئیس و دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح، ضمن تبریک ماه ضیافت الهی، و تاکید بر حمایت‌های خود و مجموعه ستاد کل از برنامه‌های این هیئت، اظهار داشت: ورزش باستانی، ورزش ارزش‌ها است؛ لذا از نظر ما شاخصه فرد انقلابی در ورزش یعنی داشتن روحیه جوانمردی و پهلوانی که مد‌ نظر فرمانده معظم کل قوا نیز قرار دارد.
 
وی افزود: باید تلاش بیشتری برای ترویج فرهنگ پهلوانی که ریشه در تاریخ کهن این سرزمین دارد، صورت گیرد، که از این حیث باید گفت تمامی ظرفیت‌ها و منابع به صورت خیلی بهتر از سازمان‌های دیگر در نیروهای مسلح وجود دارد.


توجه به قرآن باعث افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می شود

توجه به قرآن باعث افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می شود

  کلاس تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان ویژه فرماندهان و مسئولین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر روشندل برگزار شد.
 
امیر اسماعیلی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: توجه به قرآن و تاثیرات معنوی این کتاب آسمانی باعث افزایش روحیه و توان عملیاتی کارکنان می‌شود.
 
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا با استفاده از انوار نورانی کلام وحی توجه بیشتر به امور معنوی داشته باشیم.


حجت الاسلام آل‌هاشم به عنوان امام جمعه تبریز منصوب شد

انتصاب آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

 ، در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سالها خدمات مجاهدت‌ آمیز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه تبریز منصوب کردند.
 

مدیران مخالف دولت باید حذف شوند

در حاشیه جلسه هیئت دولت

وزیر نفت به اخبار منتشره درباره برکناری برخی از مدیران ارزشی این وزارت خانه واکنش نشان داد.

وزیرنفت با طرح این سوال که مگر می‌شود مدیر مخالف دولت داشت؟ گفت: پس مردم برای چه رای دادند؟ اینکه علیه دولت کار کردند برای چه بمانند و اصلا باید خودشان کنار بروند، نباید وجود داشته باشند و اگر هم وجود دارند اصلا برای چه مردم رای دادند؟ رای دادند گفتمان و راه عوض شود و باید مدیرانی  باشد که به این سیاست‌ها اعتقاد داشته باشند.

ماجرای ورود غیرمجاز هواپیمای سعودی به آسمان ایران از زبان ظریف

در حاشیه جلسه هیئت دولت

وزیر امور خارجه، ماجرای ورود غیرمجاز هواپیمای عربستان سعودی به آسمان ایران را تشریح کرد.

 

ادامه مطلب

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

ترامپ چگونه گاو شیرده خود را دوشید/ ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد. محمدجواد ظریف : ایران - که تازه یک انتخابات واقعی را پشت سرگذاشته است - توسط رئیس جمهور آمریکا در آن "مهد دمکراسی و میانه روی" مورد حمله قرار می گیرد. آیا این سیاست خارجی است یا صرفا دوشیدن ۴۸۰ میلیارد دلار از عربستان سعودی؟



دستگیری شماری از سلطنت‌طلبان و منافقین در انتخابات

غیب پرور

به نقل از خبرگزاری بسیج، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور- رییس سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به انتخابات اخیر گفت: انتخابات رخدادی است مالامال از عبرت و تجربه و پندآموزی.

وی در همین خصوص بیان کرد: هرکسی که پای صندوق رأی آمده و به نامزد مورد نظر خود رأی داده است یقیناً ابتدا رأی تمام افراد به نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سردار غیب پرور با اشاره به دستگیری تعدادی از سلطنت طلبان، منافقین و گروه های معاند در ایام انتخابات تصریح کرد: هم مشارکت مردم یک پیروزی بود و هم امنیت فوق العاده¬ی این انتخابات در یک کشور 80 میلیونی یک پیروزی ارزشمند بود.