حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

«حصر» برای موسوی و کروبی مشقّت خاصی ندارد/ دشمن گِرای پزشکیان را گرفت!

کرباسچی  

کرباسچی «ماه عسل با روحانی» را انکار کرد: ما از اول منتقد دولت بودیم!

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

«حصر» برای موسوی و کروبی مشقّت خاصی ندارد

«علی شکوری‌راد»، فعال اصلاح‌طلب و دبیر کل حزب اتحاد ملت، در بخشی از مصاحبه تفصیلی خود با سایت جماران پیرامون حصر گفته است:

«در واقع این‌گونه نیست که حصر برای محصورین رنج و مشقتی باشد که آنها را وادار سازد تا به هر قیمتی از آن بیرون بیایند».[1]

*ما قضاوت درباره این اظهارات مهم شکوری‌راد را به عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم.

متأسفانه کسانی از اصلاح‌طلبان و تریبون‌های این جریان خاص سیاسی، طی 9 سال گذشته بارها و بارها از چیزی به نام «شرایط سخت حصر» صحبت کردند و در این زمینه انواع و اقسام تهمت‌های صریح یا تلویحی را به نظام اسلامی نسبت دادند.

جالب آنکه به تازگی نیز تصویری از میرحسین موسوی منتشر شده که اندکی نسبت به 10 سال قبل! پیرتر شده و این مسئله در میان هواداران فتنه سال 88، اینطور پژواک یافته است که لیدر فتنه 88 در رنج و سختی قرار دارد.

این در حالیستکه بنا بر اذعان تمام آگاهان و اخبار مقتن موجود، موسوی و کروبی صرفا شامل محدودیت‌های سیاسی و امنیتی هستند و اوضاع زندگی آنها به نسبت زمان پیشاحصر نه تنها تفاوتی نداشته بلکه به لحاظ تفریح و تنعّم، بهتر هم شده است.

بایستی در این نکته نیز اندیشید که چرا ستاد جریان سیاسی خاص و فعالان فتنه سال 88، با اینکه می‌دانند سزای فتنه‌گران بسیار بیشتر از حصر یا انزواست؛ اما به جای تشکر از نظام اسلامی، همچنان خود را بعنوان مدعیان نظام معرفی می‌کنند؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.