حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

واکنش دژاگه به تعویضش در بازی با سپاهان

واکنش دژاگه به تعویضش در بازی با سپاهان  

اشکان دژاگه بعد از تساوی تراکتورسازی برابر سپاهان اظهار داشت: بازی سختی بود اما تا لحظه آخر جنگیدیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

به گزارش افکارنیوز، اشکان دژاگه بعد از تساوی تراکتورسازی برابر سپاهان اظهار داشت: بازی سختی بود اما تا لحظه آخر جنگیدیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: به وقت نیاز داشتیم، فکر می‌کنم در دو بازی آخر خیلی بهتر از بازی با استقلال بودیم و همینطور ادامه دهیم تیم بهتر می‌شود.

بازیکن تیم تراکتور‌سازی در خصوص تعویضش گفت: مقداری در پشت پایم درد داشتم، از اول بازی هم این مشکل بود و کمی اذیت شدم. از تعویضم ناراحت نبودم. امیدوارم هفته آینده بهتر بازی کنم، کمی وقت می‌خواهم و خیلی بهتر از قبل هستم، بازی‌ها به من کمک‌ می‌کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.