حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

همسر بنیامین نتانیاهو به علت فساد مالی محکوم می‌شود

دادستان کل رژیم صهیونیستی قرار است در روزهای آتی «سارا نتانیاهو» را به سبب استفاده از بودجه دولتی برای مصارف شخصی خود محکوم کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، دادستان کل رژیم صهیونیستی گزارش پلیس این رژیم علیه «سارا نتانیاهو»، همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پذیرفته است و قرار است وی را به علت فساد مالی  محکوم کند.

بر اساس گزارش روزنامه «هاآرتص»، دادستان کل رژیم صهیونیستی تا چند روز آینده این خبر را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

گزارشها حاکی از آن است که سارا نتانیاهو به استفاده از بودجه دولتی برای پرداخت هزینه‌های شخصی خود متهم شده است. اخبار مربوط به محکومیت سارا نتانیاهو در همان روزی منتشر شد که دیوان عالی رژیم صهیونیستی با صدور حکمی از بنیامین نتانیاهو خواست که جزئیات تماس‌های خود با «شلدون آدلسون»، سرمایه دار یهودی-آمریکایی که یکی از ثروتمندترین افراد جهان است را آشکار کند.

چند روز پیش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پلیس از همسر بنیامین نتانیاهو به ظن اختلاس اموال عمومی برای هزینه‌های شخصی بازجویی کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون چندین بار از بنیامین نتانیاهو و همسرش به اتهام فساد مالی بازجویی کرده است. حدود 7 ماه پیش، سارا نتانیاهو با طرح شکایتی علیه پلیس رژیم صهیونیستی، آنها را به سهل‌انگاری در افشای اظهارات خود در جریان بازجویی‌ها متهم کرده بود.


انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.