حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

طلاب و روحانیان ، مدافعان واقعی حریم ولایت فقیه

تبریز؛

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی طلاب حوزه علمیه را مدافعان واقعی حریم ولایت فقیه دانست.

طلاب و روحانیان ، مدافعان واقعی حریم ولایت فقیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم در دیدار طلاب حوزه های علمیه ولی عصر تبریز با وی گفت: سربازان امام زمان(عج) همواره برای بسط و گسترش اسلام ناب محمدی در جامعه تلاش می کنند و رسالت اصلی آنها دفاع از حریم ولایت است.
وی با اشاره به اینکه خدمت به اسلام و ایران اسلامی از افتخارات طلاب علوم دینی است گفت : کسانی که در این مسیر گام برمی دارند باید اخلاص ، تواضع و دقت در تحصیل علم را در اولویت کاری خود قرار دهند تا کلام آنان تاثیر گذار باشد.
امام جمعه تبریز ایجاد اختلاف بین مذاهب و اقوام را از اهداف اصلی دشمنان اسلام بیان کرد و افزود : تجهیز طلاب علوم دینی به علوم و فنون روز می تواند در مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و مبارزه با القاء شبهات در جامعه موثر باشد.
حجه الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره دنیای اسلام را به وحدت و همدلی دعوت کرده اند چرا که تنها راه نجات جهان اسلام و مقابله با اهداف شوم دشمنان اسلام اتحاد مسلمانان است.
در ابتدای این دیدارحجه الاسلام ناصری مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز گزارشی از روند آموزشی طلاب این حوزه ارائه کرد.

انتهای پیام/خ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.