حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

به نام خدا ، لطفا این لینک برگزیده نشود ، رای ندید بهش ، من س1 پ محمد ..... هستم

افسران - به نام خدا ، لطفا این لینک برگزیده نشود ، رای ندید بهش ، من س1 پ محمد ..... هستم
sarhang313همون سرهنگ 313 ، که نزدیک به یک سال با شما بودم میگن آدم اگه یک سال با بچه گربه زندگی کنه دیگه نمیتونه ازش دل بکنه البته دور از جون همتون ، ولی من با شما یک سال بودم با هم زندگی کردیم به نوعی ، خندیدیم و ....
با هم کل کل کردیم ، به هم منفی های قطاری دادیم برخی هم مثبت های قطاری .
امشب آخرین شبیه که من میتونم پست بزارم براتون ، الان همتون میگید خب رزومه بزار و بمون ولی خب مدیریت محترم فکر نکردن بین این همه افسر جنگ نرم عده ای هستند با شرایط شغلی من که نمیتونن رزومه بزارن ، همتون رو دوست دارم
اگر ناراحتتون کردم به نمک سفره مرتضی علی منو ببخشید .
الان به نوعی اشکم اومد خخخخخخ
حمید 1357 ، smha خداییش دوستون داشتم .
همه شما افسران رو دوست دارم به فکر درد مردم باشیم نه درد احزابمون

همه شما برادران و خواهران من بودید ، شبتون به زیر چتر خدا میسپرم شما رو به خدا یا علی حلال کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.