حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

حسام

فرهنگی، اجتماعی، سیاسی

"برگ برنده نزاجا "در میدان‌های نبرد

راکت "نازعات" با برد 80 تا 100 کیلومتر و طول بیش از 6 متر به عنوان "دقیق‌ترین راکت ایرانی" شناخته می‌شود.

**  راکت "نازعات"؛ کابوس دشمنان
 
تمرکز فعالیت یگان موشکی ایران در آن زمان بیشتر بر روی تولید راکت‌های بردکوتاه برای هدف قرار دادن پایگاه‌های نیروهای متجاوز عراقی بود که نتیجه آن منجر به تولید راکت‌های مانند راکت "نازعات" شد؛ "نازعات" راکتی سطح به سطح و با بردکوتاه است که هنوز هم تولید و توسعه این سلاح ادامه دارد و تاکنون در این زمینه نیروهای جوان ایرانی توانستند چندین نمونه ارتقا یافته مانند "نازعات 6" و "نازعات 10" را تولید کرده و آنها را با موفقیت روی لانچر برده و شلیک کرده است.

جوانان انقلابی ایران در ابتدای راه تولید راکت "نازعات" توانستند اولین نمونه "نازعات 6 " را در اوایل دهه 70 شمسی طراحی و تولید کنند؛ این راکت با برد 80 تا 100 کیلومتر، طول بیش از 6 متر و وزن سرجنگی بیش از 100 کیلوگرم به عنوان "دقیق‌ترین راکت ایرانی" شناخته می‌شود.


ارتش برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدارک دیده است

امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی، برنامه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت: امسال ارتش برنامه های زیاد و متنوعی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده است.

دیدار دریادار سیاری با معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان

فرمانده نیروی دریایی ارتش با معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار کرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر به آفریقای جنوبی و در حاشیه بازدید از نمایشگاه تجهیزات هوایی این کشور، با سپهبد فاروق حبیب معاون آموزش نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در این دیدار که سفیر پاکستان در پرتوریا نیز حضور داشت، دریادار سیاری و سپهبد فاروغ حبیب درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کردند.


همایش سراسری "امنیت، اقتدار، پیشرفت

نخستین همایش سراسری امنیت، اقتدار، پیشرفت در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین همایش سراسری "امنیت، اقتدار، پیشرفت" به همت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار خواهد شد. 

تجلیل از شهدای امنیت در کنار ارتقای علمی در زمینه مبانی پیشرفت، اقتدار و امنیت، روزآمدسازی دانش تخصصی امنیتی و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی- امنیتی دانشگاه‌ها مراکز علمی و پژوهشگاه‌ها، بهره‌مندی از تجربیات علمی نخبگان، اندیشمندان و خبرگان امنیتی در نشست‌های تخصصی، استفاده از منابع موجود علمی و آموزشی برای بسط نظام آموزشی و جهت‌دهی و اثربخشی منابع و محتوا و متون از اهداف این همایش است. 

مفاهیم، مبانی نظری و رویکردها، تهدیدات و بحران‌های امنیتی، تهدیدات امنیتی فضای مجازی، تهدیدات بیوتروریسم، پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات امنیتی، حفاظت و حراست و امنیت هوانوری از محورهای اصلی این همایش هستند که اندیشمندان مایل به حضور در آن می‌توانند مقالات خود را در این زمینه‌ها تا چهارم آبان‌ماه ۹۵ به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

این همایش روز هفتم دی ماه ۹۵ در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار خواهد شد.

"برگ برنده نزاجا "در میدان‌های نبرد

راکت "نازعات" با برد 80 تا 100 کیلومتر و طول بیش از 6 متر به عنوان "دقیق‌ترین راکت ایرانی" شناخته می‌شود.

**  راکت "نازعات"؛ کابوس دشمنان
 
تمرکز فعالیت یگان موشکی ایران در آن زمان بیشتر بر روی تولید راکت‌های بردکوتاه برای هدف قرار دادن پایگاه‌های نیروهای متجاوز عراقی بود که نتیجه آن منجر به تولید راکت‌های مانند راکت "نازعات" شد؛ "نازعات" راکتی سطح به سطح و با بردکوتاه است که هنوز هم تولید و توسعه این سلاح ادامه دارد و تاکنون در این زمینه نیروهای جوان ایرانی توانستند چندین نمونه ارتقا یافته مانند "نازعات 6" و "نازعات 10" را تولید کرده و آنها را با موفقیت روی لانچر برده و شلیک کرده است.

جوانان انقلابی ایران در ابتدای راه تولید راکت "نازعات" توانستند اولین نمونه "نازعات 6 " را در اوایل دهه 70 شمسی طراحی و تولید کنند؛ این راکت با برد 80 تا 100 کیلومتر، طول بیش از 6 متر و وزن سرجنگی بیش از 100 کیلوگرم به عنوان "دقیق‌ترین راکت ایرانی" شناخته می‌شود.


چهره واقعی سال 94

بررسی‌ها نشان می‌دهد رشد اقتصادی سال گذشته و بهار سال‌جاری، حتی در صورت «دقیق» بودن هم، با «تحریک تقاضا» و بدون «اصلاح ساختاری طرف عرضه» حاصل شده و به همین دلیل، نمی‌تواند رشدی «بلندمدت» و «پایدار» باشد. این در حالی است که دقت محاسبات اخیر مرکز آمار با ابهاماتی مواجه شده و مرکز پژوهش‌های مجلس با تاکید بر برخی نارسایی‌های فنی و محاسباتی گزارش مرکز آمار و اشاره به نقش عوامل تداوم رکود، ارزیابی متفاوتی از چهره واقعی اقتصاد 1394 ارائه کرده است.

  ادامه مطلب ...

لوکس و نابودگر، سلاح هایی که لرزه بر اندام می اندازند +15 عکس

 در دنیا افرادی هستند که به دلایل مختلف برای خودشان کلکسیونی از سلاح های کشنده جمع آوری می کنند. به گزارش صدخبر؛ تفنگ گونه‌ای سلاح گرم دستی و انفرادی است. تفنگ معمولاً دارای قنداق است و کاربرد آن مستلزم استفاده از دو دست و شانه تیرانداز است. برخی تفنگ‌ها گلوله را با انفجار مهمات به بیرون می رانند، در مقابل نوع دیگری به نام تفنگ بادی وجود دارد که با فشار هوا به صورت مکانیکی این کار را انجام می‌دهد.

تفنگ‌های دارای مهمات هم دو نوع اصلی تفنگ دارند: تفنگ ساچمه‌زنی و تفنگ گلوله‌زنی در تفنگ ساچمه‌زنی تعدادی ساچمه فلزی در اثر فشار گاز باروت که در فشنگ ایجاد می‌شود از لوله تفنگ به بیرون پرتاب می‌شود. در تفنگ گلوله زنی فقط یک گلوله از لوله به بیرون می‌رود.تفنگ گلوله‌زنی معمولاً دارای لوله خاندار است که به همین دلیل دقت تیراندازی و برد آن بسیار بیشتر از تفنگ ساچمه‌ای است.در سال ۲۰۱۳ شرکت آمریکایی ترکینگ پوینت از نوعی تفنگ شکاری رونمایی کرد.

میدان دید و هدف‌گیری این سلاح رایانه‌ای است و مجهز به نرم افزارهای هدف‌گیری و سیستم مسافت‌یاب لیزری است. تجهیزات کامپیوتری این تفنگ به منظور نشانه‌گیری بسیار دقیق تعبیه شده است. کاربران مبتدی نیز به راحتی می‌توانند با این تفنگ شکاری به هدف مشخص شلیک کنند.این سلاح مجهز به سامانه وای-فای است و قادر می‌باشد مختصات هدف گیری و تاریخ شلیک را ثبت کند. تکنولوژی این سلاح امکان پی‌گیری جرائم را به مراجع قانونی و حقوقی داده و کار آنها را برای کشف جرم و زمان رویداد تخلف آسان می‌کند.
انواع تفنگ
تفنگ ها پیشرفت چشم گیری داشتند تفنگ های اولیه مانند تپانچه از باروت استفاده می شد تفنگ pistol یا کمری تفنگ هایی با تعداد تیر کم هستند که وزن کم قدرت متوسط و به سادگی جا به جا می شوند تفنگ های smg تفنگ هایی هستند که حالت رگبار دو تیر تیک تیر نیز دارند یعنی به سه حالت بالا شلیک می کنند مانند یوزی uzi تفنگ های shotgun شاتگان تفنگی پر قدرت که می تواند تیر های بزرگ یا 6تیر را هم زمان شلیک کند Rifle اسلحه ای پر قدرت دقیق اما به صورت تک تیر است نام دیگر ان تک تیر است.

  ادامه مطلب ...

ترامپ و رستگاری در ۱۱سپتامبر/ بیماری کلینتون و فاجعه دموکرات‌ها

11سپتامبر برای اغلب مردم آمریکا روزی تلخ است اما شاید این تاریخ از این پس برای «دونالد ترامپ» روزی برای جشن گرفتن باشد. به گزارش صدخبر؛ خوش یُمنی این روز برای ترامپ از آن رو است که رقیب سرسخت وی یعنی «هیلاری کلینتون» در سخنرانی خود در سالگرد ۱۱ سپتامبر دچار مشکل شده و از حال می رود و این از حال رفتن تائیدی می شود بر اظهارات هفته های اخیر ترامپ و کمپین انتخاباتی وی مبنی بر بیمار بودن هیلاری کلینتون و اینکه نامزد دموکرات ها شایستگی رهبری آمریکا را ندارد.

این وضعیت برای کلینتون در حالی رخ می دهد که تا حد زیادی قبل از این واقعه دموکرات ها شانس نخست پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر بودند اما اکنون و با وجود تائید شدن بیماری هیلاری کلینتون شاید ۱۱ سپتامبر آغازی باشد بر سقوط آزاد دموکرات ها.

  ادامه مطلب ...

سپاه با «شهید ناظری» یک نیروی دریایی راهبردی شد/ وقتی ارتش چین و آمریکا از نیروی دریایی ایران عقب افتادند +عکس

در علم طراحی دریایی به این شکل سازه اختصارا «SWATH» گفته می‌شود که باعث افزایش پایداری شناور درسرعت‌های بالا می‌شود اما نیازمند سطح بالای تکنولوژی و غلبه بر موضوعات مهم است.
به گزارش صدخبر؛ در اتفاقی که پیش از این خبر یا توضیحاتی از آن منعکس نشده یا مورد اشاره مسئولان نیروهای مسلح کشورمان قرار نگرفته بود، نیروی دریایی سپاه از شناور جدید و متفاوتی به نام "شهید ناظری" به عنوان جدیدترین دستاورد خود رونمایی کرد.
 
ابعاد این شناور 55 متر طول، 14.1 متر عرض و ارتفاع 13 متر اعلام شده و بر اساس اعلام فرمانده ندسا، "برد دریانوردی شناور مذکور 10 هزار کیلومتر است که توسط محققین کشور بدون هیچگونه وابستگی خارجی، طراحی، ساخت، تجهیز و به آب اندازی شده است."
 
طرحی متفاوت برای سپاه
 
برای کسانی که تا پیش از این تحولات در نیروی دریایی سپاه را دنبال کرده بودند، دیدن این شناور با این نوع طراحی و اندازه، شاید عجیب به نظر برسد چراکه نیروی دریایی سپاه به صورت سنتی، تاکنون نیرویی بوده که در بحث شناوری به سمت قایق های کوچک و سریع تمایل داشته است ولی حالا به طرف شناوری با طراحی خاص رفته که کمتر نمونه یا تصویری از آن در ذهن دوستداران این نیرو بوده است.
 
 شناور سپاه
شناور شهید ناظری

  ادامه مطلب ...

تکنولوژی و لمس اعضای بدن نوزاد در رحم مادر

پدر و مادرها هرچه به زمان به دنیا آمدن کودک نزدیک‌تر می‌شوند، مشتاقانه و بی‌صبرانه انظار دیدن فرزند خود را می‌کشند و می‌خواهند بدانند که کودکشان با چه ظاهری پا به این دنیا می‌گذارد، برای این منظور تکنولوژی به کمک افراد آمده است تا قبل از به دنیا آمدن کودک بتوان آن را در آغوش گرفت.

به گزارش صدخبر؛ این روزهای رشد فنّاوری سه بعدی با سرعت سرسام‌آوری رو به رشد است و محققان و دانشمندان مختلف در تلاش هستند تا در زمینه‌های مختلف ازجمله پزشکی از این فناوری نوپا استفاده کنند، در همین راستا یک شرکت فعال در چاپگرهای سه بعدی بانام Aloka که در کشور لهستان فعالیت می‌کند تصمیم گرفته است تا از این فنّاوری و اشتیاق پدر و مادرها برای دیدن فرزندشان استفاده و به والدین امکان به آغوش کشیدن نوزاد را زمانی که هنوز در رحم مادر است بدهد.

3d-printed-baby-6-1-610x407

  ادامه مطلب ...

پیام رزمایش "قفقاز 2016" ارتش روسیه/چرا کرملین "موشک‌های قاره‌پیما" را روی لانچر می‌فرستد؟ + تصاویر

دومینوی تقابل "مسکو-کیف" و "مسکو-واشنگتن" و اقدامات توسعه طلبانه آمریکا در شرق اروپا موجب شده تا تحرکات نظامی "کرملین" افزایش یابد و برگزاری یک رزمایش در مقیاس وسیع مقابله با طرح های آمریکا در "کریمه" و "مرزهای شرقی روسیه" است.
به گزارش  صدخبر  ؛ روسیه و آمریکا مدت هاست که بر سر مسائل مختلف و به خصوص بحران اوکراین با یکدیگر اختلافات جدی دارند.

با شروع جنگ داخلی در اوکراین، معترضان در شرق این کشور به دنبال استقلال از "کیف" بودند و اتفاقاتی نیز در این راستا انجام شد که اعلام استقلال "شبه جزیره کریمه" در سال 2014 میلادی از جمله آن بود.

**اختلاف اساسی و اصلی "واشنگتن" و "مسکو" بر سر چیست؟

اختلاف اساسی و اصلی "واشنگتن" و "مسکو" بر سر موضوع کریمه بود که در آن  ساکنان این منطقه به استقلال از اوکراین و الحاق به فدراسیون روسیه رای دادند که این همه پرسی خشم آمریکا را برانگیخت.
پیام رزمایش

  ادامه مطلب ...

پیداشدن موجودی عجیب در کنسرو لوبیا +تصاویر

موجود عجیبی داخل یک کنسرو لوبیا در انگلیس پیدا شده است.

به گزارش صدخبر  ، مادر انگلیسی که قصد آماده کردن شام برای دخترش را داشت، بعد از باز کردن کنسرو لوبیا متوجه موجود عجیبی شد که حتی نامش را نمی‌دانست. 

او عکس‌های این موجود عجیب را در فیس‎بوک به اشتراک گذاشت و از مردم خواست به او بگویند که این حیوان عجیب غریب چیست.

 

 

 


منبع: فارس

ساخت نیروگاه های هسته ای کوچک و بزرگ در دستور کار است

کمالوندی مطرح کرد؛
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: در مسیر برنامه‌ای که در ارتباط با تولید برق اتمی در کشور پیش بینی کرده‌ایم همزمان به ساخت و تجهیز نیروگاه های کوچک و بزرگ توجه داریم.
به گزارش صدخبر  ،  بهروز کمالوندی معاون امور بین اللمل سازمان انرژی اتمی در برنامه «بدون خط خوردگی» با بیان این که در حال حاضر در کشور شاهد تولید هزار مگابایت برق اتمی  هستیم که این حدود یک تا یک و نیم درصد از برق کشور را تشکیل می‌دهد افزود:‌ با توجه به برنامه‌های دولت و نیاز کشور این میزان تولید کافی نیست و طبق برنامه ریزی‌ها باید ۸ تا ۱۲ درصد از برق کشور توسط فن آوری هسته ای  تولید شود.

وی با بیان این که هر یک از دو واحدی که عملیات ساخت آنها در روز شنبه آغاز شد هزار و ۵۷ مگاوات برق اتمی تولید می‌کنند که جمع آنها تا ۱۰ سال آینده به ۳ هزار و ۲۰۰ مگاوات برق اتمی خواهد رسید، تصریح کرد:‌ این بیانگر پیشرفت خوب کشور در این زمینه است. هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و با توجه به توانمندی‌های کشور، گسترش این صنعت می‌تواند کمک مناسبی به اقتصاد کشور بخصوص موضوع تولید انرژی بکند.

کمالوندی با بیان این که با آغاز ساخت این دو واحد شاهد تحولات اقتصادی خوبی نیز در استان بوشهر خواهیم بود و هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند و این به اقتصاد منطقه کمک می‌کند به اهمیت توجه به نیروگاه های کوچک صد مگاواتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به لحاظ اقتصادی در دنیا به این نیروگاه ها توجه ویژه‌ای می‌شود چون سریعتر به نتیجه می‌رسند ولی در کنار این موضوع نمی‌توان از توجه به نیروگاه های بزرگ نیز غافل بود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: در مسیر برنامه‌ای که در ارتباط با تولید برق اتمی در کشور پیش بینی کرده‌ایم همزمان به ساخت و تجهیز نیروگاه های کوچک و بزرگ توجه داریم.


منبع:   مهر


عکس/ قربانی کردن شتر برای صدام در اردن

یک استاد بعثی در دانشگاه‌های اردن، تصمیم گرفت امسال هم برای صدام دیکتاتور معدوم عراق شتر قربانی کند.
به  گزارش صدخبر    به نقل از روزنامه رای الیوم این استاد بعثی اردنی "فرح الربضی" نام دارد. روزنامه محلی "عمون" خاطرنشان کرد، این دهمین سال است که این استاد مسیحی اردنی، برای صدام شتر قربانی می‌کند.
الربضی، استاد کشاورزی دانشگاه "مؤته" در شهر "الکرک" در جنوب اردن است. شهر الکرک از پایگاه‌های عناصر حزب منحل بعث عراق، در اردن است.
اعلام حمایت از حزب منحل بعث عراق و صدام در اردن موضوعی عادی است، و هرازگاهی خبرهای مختلفی درخصوص فعالیتهای بعثی ها در این کشور منتشر می شود.
بعثی‌ها، از مخالفان سرسخت دولت کنونی عراق هستند و همه تلاش خود را برای ضربه زدن به آن به کار گرفته‌اند.
 
 منبع:  مشرق

مین‌های قدرتمند و بی‌رحم نداجا؛ کابوس شناور‌های آمریکایی+ تصاویر

**طعم مین‌های ایرانی در دهان آمریکایی‌ها 
 
یک موسسه تحلیلی در آمریکا به نام enegma که به طور ویژه، امور نظامی خلیج فارس و خاور نزدیک و وضعیت نظامی این خلیج را ارزیابی می کند، در گزارشی ویژه، به مین‌گذاری منطقه تنگه هرمز توسط نیروی دریایی ایران به طور مفصل پرداخت و اذعان کرد مین‌های دریایی ایران، کارایی بسیار بالایی داشته، مقرون به‌صرفه هستند و می‌توانند خسارات جبران‌ناپذیری به دشمن وارد کنند.
 
مین‌های نداجا کابوس شناور‌های آمریکایی+ تصاویر

ادامه مطلب ...

کلیدداران کعبه!


منبع:  فارس

دندان‌های خود را بدون نیاز به دندانپزشک سفید و پر کنید+دستورالعمل

به کمک دو ماسک طبیعی، سیاهی حفره های دندانی شما بدون مراجعه به دندانپزشک ازبین رفته و مثل روز اولش سفید شده همچنین از پوسیدگی آن ها نیز جلوگیری می شود.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ ما به شما یکی از موثر ترین روش های سفید کردن دندان را معرفی می کنیم این روش کاملا طبیعی و خانگی، آسان، امن و بسیار مفید است یکی از نکات مهم برای داشتن دندان های سفید و سالم رعایت بهداشت دهان و دندان و رژیم غذایی مناسب بوده به همین منظور باید تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کرد برخی از این تغییرات عبارتند از:
 
دندان‌های خود را بدون نیاز به دندانپزشک سفید و پر کنید+دستورالعمل

  ادامه مطلب ...

دشمن اقدام نظامی انجام دهد، دچار مخاطرات عظیم خواهد شد

سخنگوی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم سلاح‌های کشتار جمعی دست‌بسته نیست.
دشمن اقدام نظامی انجام دهد، دچار مخاطرات عظیم خواهد شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار "مسعود جزایری" معاون ستادکل نیروهای مسلح، در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجم سلاح‌های کشتار جمعی دست‌بسته نیست، گفت: ممکن است دشمن بتواند شروع‌کننده یک اقدام نظامی باشد ولی قطعاً پایان‌دهنده آن نخواهد بود.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به بخشی از فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص توان دفاعی کشور اظهار کرد: نکته اولی که ایشان بر آن اشاره و تاکید دارند، این است که ما کشوری مستقل هستیم و روح خودباوری و خوداتکایی را باید در خود اضافه کنیم و آثار زیان‌بار تاریخ گذشته که تلاش می‌کرد از ایرانیان چهره‌ای دیگر بسازد را زائل کنیم.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر فناوری‌های نوین و جدید تأکید مستمر دارند؛ علم و تکنولوژی در زمینه‌های گوناگون رشد می‌کند و در صنایع دفاعی نیز باید متناسب با این پیشرفت‌ها زمینه‌های توسعه را فراهم کنیم.
 
جزایری تأکید کرد: ما بایستی قوی باشیم تا این اقتدار به رخ دشمنان کشیده شود؛ اگر در جهانی عاری از خشونت و جنگ و سلطه‌گری زندگی می‌کردیم، این مباحث قابل طرح نبود ولی واقعیت نظام جهانی به ما دیکته می‌کند که یا بایستی قوی و یا تحت سلطه باشیم و بدیهی است که جمهوری اسلامی با انقلاب اسلامی انتخاب خود را کرده است.

چهارده خیانتی که آل‌سعود علیه امت اسلامی مرتکب شده است

"العالم" در خوانشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری خیانت‌های رژیم منحوس آل‌سعود علیه امت اسلامی را برشمرد.
خوانشی از بیانات مقام معظم رهبری/چهارده خیانتی که آل‌سعود علیه امت اسلامی مرتکب شده است
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "العالم" در خوانشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری و پیام ایشان به حجاج بیت الله الحرام به مناسبت فرارسیدن موسم حج امسال، خیانت های رژیم منحوس آل سعود علیه امت اسلامی که مقام معظم رهبری از آنها به عنوان شیاطین خرد و حقیر یاد کردند، را برشمرد.
 
در خلاصه ای از این خیانت ها آمده است:

  ادامه مطلب ...

ماسکی که جوش ها و آکنه ها را ناپدید می کند

1. دارچین، لیمو، عسل و جوزهندی 
دارچین به دلیل خواص ضد میکروبی عالی آن موجب کاهش اثرات عفونت های باکتریایی پوست شده، جوز هندی نیز کمک می کند جای جوش ازبین برود زیرا دارای خواص ضد التهابی است، عسل خالص و لیمو به دلیل خاصیت ضد باکتریایی در بهبود آکنه بسیار موثر است. 
مواد تشکیل دهنده، آماده سازی و کاربرد:
1 قاشق چای خوری عسل خالص
1 قاشق چای خوری آب لیمو
1/2 قاشق چای خوری دارچین
1/2 قاشق چای خوری جوز
 
همه مواد تشکیل دهنده را مخلوط کرده  تا زمانی که یک خمیر بدست بیایید و در صورتی که  پوست شما حساس است می توانید آب لیمو را رقیق کنید.
 
خمیر به دست آمده حاصل از ترکیب را حداکثر 30 دقیقه بر روی صورت خود قرار داده اگر احساس سوزش کردید این زمان را تا 10 دقیقه کاهش دهید. ماسک را با آب گرم شسته و کرم مرطوب کننده پس از آن بر صورتتان بزنید.

سنگین‌ترین طرح ضد ایرانی کنگره؛ پرداخت 53 میلیارد دلار غرامت

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت تحلیلی واشینگتن فری بیکن براساس یک رونوشت مدعی شد کنگره آمریکا قانونی را تنظیم کرده است که به موجب آن مانع از پرداخت میلیاردها دلار مالیات آمریکایی‌ها به ایران در قالب آنچه که باج نامید، خواهد شد.  

بر این اساس، سناتور مارکو روبیو – رقیب اسبق ترامپ در رقابت‌های درون حزبی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا – امروز طرح جدیدی را معرفی خواهد کرد که دولت اوباما را از پرداخت آنچه" پول بیشتر به تهران" نامید منع می‌کند. براساس طرح جدید، ایران مجبور خواهد بود مبالغی را که کاخ سفید پیشتر به تهران پرداخت کرده بود، به آمریکا بازگرداند.  

براساس طرح‌ ضد ایرانی روبیو – که پیشتر نسخه‌ای از آن در مجلس نمایندگان ارائه شده است – به دلیل آنچه که فعالیت‌های خصمانه ایران تلقی شده است و باعث قربانی شدن شهروندان آمریکایی بوده است، تهران باید به آمریکا 53 میلیارد دلار غرامت پرداخت کند.  

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی راهبردی ارتش به همرزمان شهیدش پیوست

همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به همرزمان شهیدش پیوست. 
 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در حین اجرای ماموریت و همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. 
امیر دریادار شیرانی از فرزندان ولایتمدار و پرتلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرایی نمودن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر آبادانی و توسعه سواحل مکران، در صف اولین سربازان زحمتکش امام زمان(عج) خدمات و اقدامات چشمگیر و شایسته ای را بمنظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش به هموطنان محروم مستقر در جنوب شرق کشور و بندر جاسک ارائه نمود.
 
این فرمانده مجاهد و خستگی ناپذیر پس از سالها خدمت صادقانه به کشورمان در راه تامین خطوط مواصلاتی و کشتیرانی در آبهای آزاد و بین المللی و نیز فراهم نمودن زیرساخت های معیشتی برای مردم سواحل مکران که همواره مورد تایید و تشویق سلسله مراتب ارتش و نیروهای مسلح قرار می گرفت پس از قریب به سه دهه خدمت در لباس مقدس سربازی ولایت، به دیار باقی شتافت. 
روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در گذشت این فرمانده مجاهد، نستوه، مقتدر، جهادگر و پرتلاش که تمامی فعالیتها و مجاهدتهایشان همچون سایر همرزمانش در نیروی دریایی راهبردی ارتش به تعبیر رهبر معظم انقلاب "یک مجاهدت خاموش" است را به خانواده محترم ایشان، آحاد ملت شریف ایران بویژه امیر فرماندهی و کارکنان این نیرو تسلیت گفت.

مردی اتریشی بود که بلندی ریش او به یک متر و نیم می رسید

هانس استینینگر، مردی اتریشی بود که بلندی ریش او به یک متر و نیم می رسید ولی همین ریش بلند، روزی زیر پایش گیر کرد، به زمین افتاد و گردنش شکست و جان داد.

تصاویر زیرخاکی و گمشده در تاریخ

شبیه ترین فرد به کارلوس کی روش +عکس

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عکسی که در زیر مشاهده می کنید مربوط به یک ایرانی است که به عنوان شبیه ترین فرد به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران معروف شده است. این فرد که گویا در قم زندگی می کند سعی کرده طوری لباس های خود را انتخاب کند تا ظاهرش به این مربی شبیه تر باشد. این روز ها این عکس در فضای مجازی بین کاربران دست به دست می شود.

شبیه ترین فرد به کارلوس کی روش +عکس

معجونی جادویی برای جلوگیری از سکته قلبی و مغزی

به کمک این ترکیب معجزه آسا عملکرد سیستم گردش خون، قلب و کلیه شما بهبود بخشیده و با کاهش فشار خون سکته های قلبی و مغزی سراغتان نمی آید.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سیر و لیمو در بسیاری از درمان های طبیعی مفید واقع شده و از عطر و طعم آن ها در بسیاری از غذاها استفاده می شود، ترکیب سیر و لیمو به طور قابل توجهی می تواند سلامت شریان ها را افزایش دهد این مواد همچنین موجب کاهش جریان و فشار خون شده بنابراین کمتر در معرض حمله قلبی و سکته قرار می گیرید.
 
ما به شما یک داروی طبیعی و بسیار قدرتمنداز این 2 ماده شگفت انگیز معرفی می کنیم:


ادامه مطلب ...

توطئه جدید صهیونیست‌ها علیه مسلمانان؛

توطئه جدید صهیونیست‌ها علیه مسلمانان؛ انتقال گوسفندها با هرمون‌های سرطان‌زا در کشورهای اسلامیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، یک روزنامۀ الجزایری با اشاره به نزدیک بودن عید قربان، دربارۀ انتقال گوسفندهای اسرائیلی با هورمون‌های سرطان‌زا به بازار هشدار داد. 

 روزنامه الشروق تأکید کرد دامپزشکان الجزایری به مردم هشدار داده‌اند از خرید گوسفند از منابع ناشناس خودداری کنند. 
به گفتۀ دامپزشکان الجزایری، بعضی دام‌ها و گوسفندان با تزریقات سمی رژیم صهیونیستی پروار و روانه بازار شده‌اند.
 
روزنامۀ الشروق خاطرنشان کرد، قاچاقچیانی از تونس، لیبی و الجزایر، این روزها با تجارت هورمون رشد ساخته شده به دست صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی فلسطین، در حال پروار بندی و عرضه و فروش دام هستند. 
گزارش‌ها حاکی است، برخی از افراد فرصت‌طلب، با تزریق داروهایی که در دنیا ممنوع هستند، از جمله  "Frasadon"، "Banzuat" ، "Dostradiol"   سعی می‌کنند دام‌ها را فوری پروار کرده و وزن آن‌ها را بین 5 تا 10 کیلوگرم افزایش دهند.
 
دامپزشکان الجزایری تاکیدکردند مطالعات پزشکی انجام شده در اروپا نشان می‌دهد، گوشت دام‌هایی که از طریق تزریق این داروها پروار شده‌اند، باعث افزایش سریع  تومورهای سرطانی در بدن انسان می شوند.
 
ناظران اتحادیه اروپا برای جلوگیری از استفاده و دست بدست کردن این نوع داروها میان دامپروران و فعالان این بخش، از حدود 7 سال پیش مقررات وقوانینی را وضع کرده‌اند. 
با این حال رژیم صهیونیستی با تولید غیرقانونی اینگونه داروها، همچنان در حال قاچاق آن به کشورهای عربی و اسلامی است و این رویه ضد انسانی هنوز ادامه دارد و نکته مهم این است شبکه‌های قاچاق وابسته به آن در قاره‌های دیگر نیز فعال هستند.


با این رژیم غذایی آلزایمر را فراری دهید/ اثر مخرب فست فود بر حافظه

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از دانشمندان بر این باورند که چربی بالا محصولات لبنی، شیرینی های خامه ای و گوشت قرمز که در اکثر رژیم های غذایی غربی وجود دارد خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش می دهد.
 
نوعی رژیم غذایی سنتی در بخشی از هند وجود دارد که مصرف کنندگان آن بسیار کم و یا به ندرت به آلزایمر مبتلا می شوند البته دانشمندان بر این باورند که رژیم غذایی مدیترانه ای هم می تواند خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را نسبت به رژیم غذایی غربی تا نصف کاهش دهد.


  در رژیم غذایی سنتی هند میزان بالایی از سبزیجات، ماهی، غلات کامل، حبوبات و غذاهای کم چرب وجود دارد که یک وعده غذایی آن ها را تشکیل می دهند. با توجه به مطالعات انجام شده این غذاها در کاهش خطر ابتلا به بیماریهای مربوط به سن مانند آلزایمر و حتی زوال عقل بسیار مفید است.
 
در یک مطالعه اخیر به دنبال افزایش میزان شیوع بیماری آلزایمر رژیم غذایی و سبک زندگی تعدادی از کشورها از جمله مغولستان، کره، نیجریه، برزیل، سری لانکا، کوبا، شیلی، ایالات متحده و مصر در طی یک دوره 15 ساله مورد بررسی قرار گرفت.
 
یافته های حاصل از این مطالعه نشان داد که نرخ شیوع به آلزایمر در ایالات متحده بالاتر از همه کشورها ذکر شده که یکی از مهمترین عوامل آن میزان مصرف بالای غذاهای فراوری شده و فست فود در این کشور است .
 
محققان دریافتند که برای جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری آلزایمر باید مصرف مواد غذایی فرآوری شده و تصفیه شده مصنوعی و گوشت قرمز را کاهش داد. 
 
همچنین با کاهش مصرف این موادغذایی در رژیم روزانه می توان از بروز بیماری های بسیاری مانند مشکلات کلیه، دیابت نوع دوم، سکته مغزی و سرطان جلوگیری کرد.

عملیات ضد تروریستی موفقیت آمیز ایران، داعش را ناکام کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویترز با اشاره به روش های ایران در مبارزه با تروریسم نوشت: هرچند که داعش طی سال جاری تا حدی در خاورمیانه تضعیف شده اما همچنان قوی است و دامنه بازی خود را به آن سوی مناطق تحت کنترل خود در عراق و سوریه کشیده و از ماه ژوئن در هر 84 ساعت یک حمله تروریستی داشته است.

گروه تروریستی داعش، فرانسه و آمریکا دو کشوری را که در لیست حملاتش بودند، هدف قرار داده اما تا کنون نتوانسته است حمله موفقیت آمیزی علیه ایران به عنوان هدف سوم خود انجام دهد.

رویترز تاکید می کند که ناکامی داعش در این کار به معنای آن نیست که برای حمله به ایران تلاش نکرده است، بلکه تلاش های ضد تروریسم تهران موفقیت آمیز بوده در حالی که تلاش های دیگر کشورهای مورد نظر داعش به جایی نرسیده است.

ایران در برابر داعش دو هدف را پیگیری می کند که نخست تضعیف گسترش ایدئولوژی و دیدگاه داعش به عنوان یک گروه مروج فرقه گرایی است و دوم جلوگیری از حملات این گروه به خاک ایران است؛ تلاش های ایران در عراق و سوریه دو کشور همجوار به تدریج ثمر بخش شده و اراضی تحت کنترل این گروه همچنان کوچک و کوچک تر می شود.
این در حالی است که ایران به دلیل مرز 900 مایلی خود با عراق، هدف آسیب پذیرتری نسبت به اتحادیه اروپا و آمریکا محسوب می شود، در نتیجه تلاش های داعش برای هدف قراردادن ایران قاعدتا باید موفقیت آمیز تر باشد ولی دستگاه امنیتی ایران تا کنون توانسته است این تهدید را از بین ببرد.
با تقسیم وظایف عملیات ضد تروریستی بین نهادهای امنیتی مختلف ایران از جمله نیروی انتظامی، سپاه و سازمان اطلاعات، تاکتیک های ضد تروریستی ایران در غرب مبهم مانده و درک نشده است.

جنبش ضد سعودی در بغداد / نصب بیلبوردهایی با عنوان "شجره ملعونه"+ تصاویر

  یک روز پس از پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حج ، امروز خیابان های بغداد شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی علیه آل سعود با عنوان "شجره ملعونه" بود.جنبش ضد سعودی در بغداد / نصب بیلبوردهایی با عنوان ادامه مطلب ...

آغاز دستگیری مشمولان غایب سربازی

آغاز دستگیری مشمولان غایب سربازی/ ارسال ابلاغیه ممنوعیت بکارگیری سربازان غایب به تمام ارگان‌هارئیس پلیس پیشگیری گفت: دستور تشدید برخورد و دستگیری سربازان غایب به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد شرفی در خصوص اقدامات پلیس پیشگیری ناجا در برخورد با مشمولان فراری، اظهار داشت: به موجب ماده 1 قانون خدمت وظیفه عمومی، به منظور دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان و مال و نوامیس مردم، کلیه اتباع ذکور کشور به جز کسانی که از انجام خدمت وظیفه  عمومی معاف هستند،در شمول قانون خدمت وظیفه عمومی بوده و باید خدمت دوره ضرورت را انجام دهند. 
  
وی افزود: از سوی دیگر در مواد 10 و 58 مکرر، 63 مکرر و مواد دیگر، محدودیت‌های اجتماعی و تنبیهاتی برای مشمولان غایب و فراری در کشور در نظر گرفته شده و اعمال محرومیت های اجتماعی بیشتر برای آنان خوشبختانه موجب مراجعه بخشی از مشمولان غایب جهت تعیین تکلیف به رده های وظیفه عمومی نسبت به روشن کردن وضعیت خود شده است.

شیطان خُرد و حقیر، دشمن کلان جهان اسلام در پیوند با صهیونیسم بین‎الملل!

وهابی‌های سعودی‌ پا به پای دولت ایالات متحده اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام می‎دهند تا تیشه بر ریشه اسلام بزنند.


شیطان خُرد و حقیر، دشمن کلان جهان اسلام در پیوند با صهیونیسم بین‎الملل!

شباهتی میان اسلام ایرانیان و افراط‌گرایی بانیان تروریسم سعودی نیست

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد ظریف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏شباهتی میان اسلام ایرانیان و اکثریت مسلمانان با افراط گرایی نژادپرستانه ای که مفتی وهابی و بانیان سعودی تروریسم تبلیغ می‌کنند، وجود ندارد.
 
گفتنی است؛ عبدالعزیز الشیخ، مفتی اعظم عربستان سعودی در اظهاراتی با بیان اینکه ایرانی‌ها مسلمان نیستند، گفته بود که ایرانیان از اولاد مجوس‌ها هستند و خصومت‌شان با مسلمانان به‌ویژه سنی‌ها بسیار قدیمی است.
 
شباهتی میان اسلام ایرانیان و افراط‌گرایی بانیان تروریسم سعودی نیست

غروب اروند کنار راهیان نور۹۵

افسران - غروب اروند کنار راهیان نور۹۵
iighalameshghiiغروب اروند کنار #یادش_بخیر
راهیان نور امسال #یادش_بخیر
اروندکنار خاک کربلا معلومه آدم دلش میخواد اگر میشه شنا میکردیم تا اونطرف
.
.
پ.ن: عکس هنری از راهیان نور امسال #غروب_اروند عکاس بنده حقیر
#اروند_کنار #غروب_اروند_کنار #راهیان_نور

✨روزم را با سلام به ارباب پاگشا می‌کنم✨ashura

افسران - ✨روزم را با سلام به ارباب پاگشا می‌کنم✨ashura
peiman313❤السلام علیک یا ایها الارباب یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام❤

13شهریور 95

افسران - 13 شهریور 95

khadem68یا #علی (علیه السلام)
یا #زهرا (سلام الله علیها)
روز آغاز یک زندگی مشترک ...

با این سوپر معجون رگ‌های قلبتان را باز کنید+دستورالعمل

با این دستورالعمل خانگی سلامتی را به بدنتان هدیه داده و خون تازه در رگ هایتان جاری می شود.
به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ اگر آزمایش خون دادید ودر برخی تست ها نتیجه سلامت در آن ها مشاهده نکردید کافی است این دستور ساده اما موثر را امتحان کنید.
 
اگر ایمنی بدن شما کاهش یافته، هموگلوبین و آهن خونتان زیر نرمال بوده، یا سطح چربی و کلسترول شما بالا  است با این دستور ساده خون تازه در رگ هایتان جاری شده و بسیاری مشکلاتتان درمان می شود.




 
مواد تشکیل دهنده معجون:
- نیم کیلو چغندر
- نیم کیلو هویج
- یک کیلو سیب
- دو عدد لیمو
- 200 گرم عسل طبیعی
 
دستورالعمل تهیه :
در ابتدا تمام مواد تشکیل دهنده را به خوبی شسته و آنها را در یک کاسه خرد کرده و آب لیمو  ها را به آن اضافه کرده و هم بزنید سپس اجازه دهید مخلوط به مدت 24 ساعت در همین حال باقی بماند.
 
سپس بعد از 24 ساعت ترکیب مواد را در روی توری ریخته و فشار دهید تا آب آن خارج شود سپس به آب آن عسل اضافه کرده و در یک ظرف شیشه ای ریخته و در یخچال نگه دارید.
 
طرز استفاده: 
یک لیوان از این معجون را هر روز صبح با معده خالی بنوشید.

رهبر انقلاب تضعیف نظام را حرام قطعی اعلام کردند

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رهبر انقلاب فرمودند: این که آقایی در گوشه‌ای عبایش را بکشد و بگوید به کارهای نظام کار ندارم، افتخار نیست؛ننگ است.
 رهبر انقلاب تضعیف نظام را حرام قطعی اعلام کردند 
 
 


بازدید هیئت نظامی ارتش ایتالیا از نیروهای مسلح ایران

بازدید هیئت نظامی ارتش ایتالیا از نیروهای مسلح ایرانبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در راستای انجام تعاملات نظامی با کشورهای دوست، هیئت نظامی ارتش ایتالیا از یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

این هیئت پنج نفره به سرپرستی دریادار روبرتو چیاماکلا، جانشین اداره طرح و روابط بین الملل ستاد ارتش ایتالیا طی مدت پنج روز از برخی یگان های نیروهای مسلح کشورمان بازدید و در مورد مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.      

این بازدید از روز گذشته آغاز و تا چهارشنبه 18 شهریور ادامه خواهد داشت.

دشمن به‌دنبال انحراف جوانان مؤمن و سالم از اصل دین و دریدن پرده‌های حیا است

دشمن به‌دنبال انحراف جوانان مؤمن و سالم از اصل دین و دریدن پرده‌های حیا است/ مهمترین وظیفه روحانیون؛ پاسخ به شبهات و مقابله با نقشه دین‌زدایی

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه در سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، با اشاره به وجود برنامه‌های گسترده برای انحراف ذهن و دل مردم و جوانان از اصل دین، اولین و مهمترین وظیفه روحانیون را «مقابله با نقشه دین‌زدایی و عفت‌زدایی» خواندند و تأکید کردند: حوزه‌های علمیه و روحانیون باید با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصتهای آن، معارف و مفاهیم اسلامی را تبیین کنند.
 
حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اهمیت «وظیفه‌شناسی» و «موقعیت‌شناسی» در کار تبلیغ و بیان مسائل دینی خاطرنشان کردند: اگر وظیفه به‌درستی شناخته نشود، علم، تقوا و حتی شجاعت نیز اثر مثبت و مورد انتظاری نخواهد داشت.

جهان اسلام بخاطر رفتار ظالمانه سعودی فکری اساسی برای مسئله حج کند

جهان اسلام بخاطر رفتار ظالمانه سعودی فکری اساسی برای مسئله حج کندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه ایام حج، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام مهمی به مسلمانان سراسر جهان و حجاج بیت‌الله الحرام، حج ابراهیمی را مظهر عزت و عظمت امت اسلامی در مقابل زورگویان بین‌المللی خواندند و با اشاره به حوادث تلخ فاجعه منا، خطاب به دولتها و ملتهای اسلامی تأکید کردند: جهان اسلام، اعم از دولتها و ملّتهای مسلمان باید حاکمان سعودی را به درستی بشناسند و به‌خاطر جنایاتی که در گستره‌ی جهان اسلام به بار آورده‌اند، گریبان آنها را رها نکنند و فکری اساسی برای مدیریّت حرمین شریفین و مسئله‌ی حج بکنند.

عربستان در تلاش برای تضعیف قدرت ایران است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پایگاه اینترنتی نشنال اینترست در گزارشی به قلم "آرش رئیسی نژاد" نوشت: "ترکی بن فیصل،" رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان و سفیر فعلی این کشور در عربستان، به شکل غیرمنتظره‌ای در تجمعی مربوط به گروه بدنام و تروریستی منافقین شرکت کرد. این گروه به دشمنی و انجام اقداماتی خرابکارانه علیه حکومت جمهوری اسلامی ایران شناخته شده‌اند و 9 ژوئیه (19 تیر) با حضور فیصل تشکیل جلسه دادند.
 
هنوز چند روزی از این نشست نگذشته بود که "مریم رجوی،" سرکرده گروهک منافقین، با "محمود عباس،" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، 30 ژوئیه (9 مرداد) در پاریس دیدار کرد. در همین دوران بود که برخی از گروه‌های مسلح کُرد در ایران نیز به یک باره پس از حدود 20 سال صلح و آرامش با تهران، رفتاری خصمانه با دولت ایران در پیش گرفتند و تنش‌های فراوانی میان تهران و کُردهای مسلح در شمال غربی ایران بوجود آمد. هم‌زمانی تمام این وقایع موجب شد تا دور جدیدی از دشمنی تهران و ریاض آغاز شود.

سرقت ۲میلیاردی از حساب ۲۵نفر

سرقت ۲میلیاردی از حساب ۲۵نفر

پلیس فتا، عامل دستبرد اینترنتی ۲میلیاردریالی به حساب ۲۵شهروند اصفهانی را در مشهد دستگیر کرد.

امیری‌مقدم / فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی

در بررسی پرونده مشخص شد متهم سایبری با استفاده از روش اسکیمر اطلاعات حساب بانکی تعدادی از شهروندان اصفهانی را سرقت و به حساب بانکی آن‌ها دستبرد زده است.

افسران پلیس فتای استان با یک‌سری تحقیقات میدانی سرانجام روز گذشته متهم را در یک صرافی در محدوده بولوار فرامرز عباسی هنگام تبدیل وجوهات برداشتی به ارز، شناسایی و با همکاری تیمی از ماموران کلانتری آبکوه و شهروندان در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

متهم اعتراف کرد حدود یک‌ماه‌ونیم پیش دستگاه اسکیمر به‌همراه کارت خام بانکی به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال به‌همراه ۵۰۰میلیون ریال سفته خریداری و با بازگشایی مغازه آرایشی بهداشتی در پاساژ پارلمان شهر اصفهان اسکیمر را نصب کرده‌است. او از طریق این نرم‌افزار اطلاعات بانکی تعداد زیادی از مشتریان را سرقت و با جعل ۲۴کارت بانکی حدود ۲میلیارد ریال از حساب‌های بانکی مشتریان را برداشت کرده‌است.

روزنامه شهرآرا:  ادامه مطلب ...

قرارداد FATF فاجعه‌آمیزتر از کاپیتولاسیون است

به گزارش مشرق، فؤاد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه دولت برای اجرای تحریم‌های غرب در داخل کشور با توافق FATF اظهار داشت: اتفاقی که در قالب توافق FATF در حال رخ دادن است، خاص کشور ما نیست و آمریکا سال‌هاست برای فشار بر کشورهایی که با آنها مشکل دارد، از این روش استفاده می‌کند و نسبت به برخی گروه‌ها مانند حزب‌الله لبنان از این روش فشار استفاده کرده است.

ایزدی ادامه داد: چیزی که عملکرد دولت را نسبت به قبل متفاوت می‌کند این است که تا قبل از دولت یازدهم هیچ یک از دولت‌های جمهوری اسلامی این سیستم سلطه بانکی و محدودیت‌های مالی را نمی‌پذیرفتند و آن را ظالمانه می‌دانستند اما دولت یازدهم تصمیم گرفت نه تنها این سیستم ظالمانه را بپذیرد بلکه کارگزار آن باشد.